Přejít na obsah

vynechavani motoru pri akceleraci


Ladyly

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny,a prosim o radu. Mam koktu 1.6 55kw (AEE kod motoru) a chtel bych se zeptat jestli mate nekdo zkusenost s timhle-vcera asi po 60tikilometrech se mi stalo,ze motor zniceho nic po mensim pridani plynu zacal vynechavat,jakoby se "hadal" kuckal,a to pri jakychkoliv otackach,pri vyrazeni rychlosti zhasnul,pri naslednym startovani nekdy chytil okamzite,nekdy po nekolika sekundach "toceni",nekdy vubec. Stalo se to nejdriv asi tak na dvacet vterin priblizne po kilometru,asi trikrat,a potom uz porad. V jakychkolic otackach po pridani plynu zacal jakoby se dusit,nebo nedostavat palivo,proste vynechavat,jenom pri opravdu malinkem pridavani,ale to bylo opravdu jak se rika "lehka noha",se dalo nejak jet,ale pri sebemnsim kopecku jsem musel seradit treba az na trojku,jakmile by potreboval motor vetsi mnouzstvi paliva tak po pridani by zacal okamzite kuckat. Snezilo byl mraz,vcera kolem sesty vecer. Ale neco podobneho se mi stalo v lete,to bylo horko vecer,a zniceho nic mi to udelalo taky,ale jen asi na deset vterin,a pak uz jsem to nenatocil,az druhy den,a od ty doby to neudelalo nic. Mam praskly origo vlnovec na svodech vyfuku,napadlo me jestli to nemuze byt ono.. Prosim o radu,a omlouvam se ze zakladam tema,ale vcera jsem to tady prohledal,a kazdy auto mi prijde original zavadny,takze nevim :-)))

jeste bych dodal,ze po dnesni jizde do Pisku a zpet,cca 22 + 22km,od bezproblemovyho nastartovani,po dojeti,problem porad pretrval,u studeneho i tepleho motoru,pokud jedu lehkou nohu,vsechno v pohode,ale pri razantnejsim seslapnuti plynu se motor dusi,hada,kucka... :feve:

Editováno: , autor: Ladyly
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to vypadá na něco se zapalováním nebo přívodem paliva.. možností je hodně -od výše uvedené vody v palivové soustavě. Nebo taky svíčky, kabely, cívka, palivový filtr.... má to nějaké jiné příznaky ? Ztráta vody z nádržky, benzín v oleji, dým z výfuku ? Zkus taky kouknout na klapku... je toho opravdu moc, prohledej fórum a použij vylučovací metodu :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Take se pridavam.

Auto me za jizdy sporadicky kucka, netahne, dusi se, po pridani plynu naplno, se to po chvilce probere, otacky na volnobeh vynechavaji, jde to do faze az motor chcipne, vypozoroval jsem ze se to deje u otacek mezi 800-2000, tedy kdyz mam lehkou nohu na plynu.

Vymenil jsem cidlo teploty chladici kapaliny, nepomohlo, vycistena skrtici klapka, test skrtici klapky na VAGU-dival jsem se jak se naklapi, taky OK, v pameti zavad je lambda sonda-s tou jezdim takto uz asi rok, v pohode, a jeste se tam objevil vstrik na 1. valci, je mozne ze by tohle dokazal ten vstrik?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám tyhle poznatky z Favorita.Auto při lehké noze do 2 tis jelo.Jakmile se přidalo,tak přišlo kuckání a následné chcípnutí motoru.Celou dobu jsem řešil palivovou soustavu.

Bylo to logické.Chci víc výkonu,tak motor musí dostávat víc paliva.Pokud je někde něco ucpané,tak motor nedostává tolik co potřebuje a vynechává.(Ucpaná tryska,hadička,vadné mechanické čerpadlo atd...)

Nakonec jsem se po X hodinách laborování a zjištění,že palivovová soustava je nejspíš v pořádku,vrhnul na elektriku.

Vyndal svíce,zkusil natočit...a ejhle divně nepravidelně jiskřily.Stačilo vyměnít kabel co vede od rozdělovače k jednotce a od té doby je klid.

1,6 55kw má taky rozdělovač né?Na boku motoru?

Zkus vyndat svíce a podívej se jak pálej.

Je to jen zkušenost s Fáčkem,ale obecně u benzínu jde jen o správně načasované zapálení a množství směsy.To znamená 10tky možností co může být v háji.

Třeba i jeden blbej ulámanej káblík,nebo přicpaná palivová soustava...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) lidi zlaty,diky za rady,doufam ze to bude jen nejaka malickost,nerad bych se dostal sz ke koupi nove skrtici klapky,to by docela kasicku mrzelo,zatim jsem jen zkusil velfobin,vzhledem k casu,se ted nedostanu na nic,zaplat buh ze me to auto nezivi,jinak bych asi posel hladem :-) hned jak bude casek vyzkousim a doufam ze bude zase pohoda a pojedem vesele dal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...

Podobný problém jsem měl taky.Už jsem to tady psal,až po výměně škrtící klapky auto zase jede bez problému.Také VAG psal pokaždé jinou závadu,Po odstranění psané závady,ale problém neodstraněn.Klapku jsem dal starší z Felicie 1,6 najeto 85 000 km. :kol-47: 

Editováno: , autor: Gaston 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Mam podobne priznaky ako v prvom prispevku, motor s problemami nastartuje, ale nastartuje. A volnobeh drzi, je ok, nevynechava. Ale po pridani plynu sa dusi. Ak pridavam "lahkou nohou" citlivo, tak dokazem vytocit motor napr na 3tis otacok, ak by som mu chcel pridat normalne, dusi sa... mam to na LPG a na plyn to slape ok, takze elektriku ako cievku, kable, sviecky som vylucil. Predpokladam, nieco s benzinom... filter vymeneny, vstreky tiez by mali byt ok, ak na volnobeh bezi, ze? Ale v otackach ziadny tah, dusi sa...  cerpadlo? alebo to teplotne cidlo co sa tu niekde spomina? Mam vag kabel, poradte, co pozriet, kde najdem tu hodnotu teploty, aka ide z cidla? ci je ok?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...