Ladyly Vloženo 27. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 (editace) Zdravim vsechny,a prosim o radu. Mam koktu 1.6 55kw (AEE kod motoru) a chtel bych se zeptat jestli mate nekdo zkusenost s timhle-vcera asi po 60tikilometrech se mi stalo,ze motor zniceho nic po mensim pridani plynu zacal vynechavat,jakoby se "hadal" kuckal,a to pri jakychkoliv otackach,pri vyrazeni rychlosti zhasnul,pri naslednym startovani nekdy chytil okamzite,nekdy po nekolika sekundach "toceni",nekdy vubec. Stalo se to nejdriv asi tak na dvacet vterin priblizne po kilometru,asi trikrat,a potom uz porad. V jakychkolic otackach po pridani plynu zacal jakoby se dusit,nebo nedostavat palivo,proste vynechavat,jenom pri opravdu malinkem pridavani,ale to bylo opravdu jak se rika "lehka noha",se dalo nejak jet,ale pri sebemnsim kopecku jsem musel seradit treba az na trojku,jakmile by potreboval motor vetsi mnouzstvi paliva tak po pridani by zacal okamzite kuckat. Snezilo byl mraz,vcera kolem sesty vecer. Ale neco podobneho se mi stalo v lete,to bylo horko vecer,a zniceho nic mi to udelalo taky,ale jen asi na deset vterin,a pak uz jsem to nenatocil,az druhy den,a od ty doby to neudelalo nic. Mam praskly origo vlnovec na svodech vyfuku,napadlo me jestli to nemuze byt ono.. Prosim o radu,a omlouvam se ze zakladam tema,ale vcera jsem to tady prohledal,a kazdy auto mi prijde original zavadny,takze nevim :-))) jeste bych dodal,ze po dnesni jizde do Pisku a zpet,cca 22 + 22km,od bezproblemovyho nastartovani,po dojeti,problem porad pretrval,u studeneho i tepleho motoru,pokud jedu lehkou nohu,vsechno v pohode,ale pri razantnejsim seslapnuti plynu se motor dusi,hada,kucka... Editováno: 27. Listopad 2010, autor: Ladyly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 27. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 Kde tankuješ,mě takhle stavkovala felda pak jsem nalil do nadrže velfobin a byl klid,takže bych to tipnul na vodu v pal.soustavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 27. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2010 to vypadá na něco se zapalováním nebo přívodem paliva.. možností je hodně -od výše uvedené vody v palivové soustavě. Nebo taky svíčky, kabely, cívka, palivový filtr.... má to nějaké jiné příznaky ? Ztráta vody z nádržky, benzín v oleji, dým z výfuku ? Zkus taky kouknout na klapku... je toho opravdu moc, prohledej fórum a použij vylučovací metodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladyly Vloženo 28. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 voda se nikde neztraci,dym z vyfuku zadnej,(teda v ramci normalu) :-) ale zkusim podle rad svicky,vodu v nadrzi a tak,doufam ze snad se na neco prijde. Diky moc za rady a dam vedet jak jsem dopadnul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 28. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 Take se pridavam. Auto me za jizdy sporadicky kucka, netahne, dusi se, po pridani plynu naplno, se to po chvilce probere, otacky na volnobeh vynechavaji, jde to do faze az motor chcipne, vypozoroval jsem ze se to deje u otacek mezi 800-2000, tedy kdyz mam lehkou nohu na plynu. Vymenil jsem cidlo teploty chladici kapaliny, nepomohlo, vycistena skrtici klapka, test skrtici klapky na VAGU-dival jsem se jak se naklapi, taky OK, v pameti zavad je lambda sonda-s tou jezdim takto uz asi rok, v pohode, a jeste se tam objevil vstrik na 1. valci, je mozne ze by tohle dokazal ten vstrik? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladyly Vloženo 28. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2010 zdar,nevim,ale myslim ze vstrik ti to delat nebude,me vag v lete hlasil vadny vstrik na 1. valci,jako tobe,vymena byla nekdy v zari,a i s vadnym vstrikem se mi tohle nikdy nestalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 29. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 přesně tohle mi dělalo auto, když byly v prdeli svíčky ( respektive jsem tam měl BRISKy, se kterými se moje Octa nebavila) tak doporučím výměnu na NGKBUR6ET a od té doby mám klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 29. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 Já mám tyhle poznatky z Favorita.Auto při lehké noze do 2 tis jelo.Jakmile se přidalo,tak přišlo kuckání a následné chcípnutí motoru.Celou dobu jsem řešil palivovou soustavu. Bylo to logické.Chci víc výkonu,tak motor musí dostávat víc paliva.Pokud je někde něco ucpané,tak motor nedostává tolik co potřebuje a vynechává.(Ucpaná tryska,hadička,vadné mechanické čerpadlo atd...) Nakonec jsem se po X hodinách laborování a zjištění,že palivovová soustava je nejspíš v pořádku,vrhnul na elektriku. Vyndal svíce,zkusil natočit...a ejhle divně nepravidelně jiskřily.Stačilo vyměnít kabel co vede od rozdělovače k jednotce a od té doby je klid. 1,6 55kw má taky rozdělovač né?Na boku motoru? Zkus vyndat svíce a podívej se jak pálej. Je to jen zkušenost s Fáčkem,ale obecně u benzínu jde jen o správně načasované zapálení a množství směsy.To znamená 10tky možností co může být v háji. Třeba i jeden blbej ulámanej káblík,nebo přicpaná palivová soustava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladyly Vloženo 29. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Listopad 2010 :-) lidi zlaty,diky za rady,doufam ze to bude jen nejaka malickost,nerad bych se dostal sz ke koupi nove skrtici klapky,to by docela kasicku mrzelo,zatim jsem jen zkusil velfobin,vzhledem k casu,se ted nedostanu na nic,zaplat buh ze me to auto nezivi,jinak bych asi posel hladem :-) hned jak bude casek vyzkousim a doufam ze bude zase pohoda a pojedem vesele dal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnxx Vloženo 19. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2010 Tak jsem o vikendu vymenil vstrik, zezacatku to vypadalo ze dobry, ale porad je tam problem, jdu pokracovat svickama, koupim NGK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gaston 1 Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 (editace) Podobný problém jsem měl taky.Už jsem to tady psal,až po výměně škrtící klapky auto zase jede bez problému.Také VAG psal pokaždé jinou závadu,Po odstranění psané závady,ale problém neodstraněn.Klapku jsem dal starší z Felicie 1,6 najeto 85 000 km. Editováno: 21. Srpen 2014, autor: Gaston 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefp Vloženo 16. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2017 Mam podobne priznaky ako v prvom prispevku, motor s problemami nastartuje, ale nastartuje. A volnobeh drzi, je ok, nevynechava. Ale po pridani plynu sa dusi. Ak pridavam "lahkou nohou" citlivo, tak dokazem vytocit motor napr na 3tis otacok, ak by som mu chcel pridat normalne, dusi sa... mam to na LPG a na plyn to slape ok, takze elektriku ako cievku, kable, sviecky som vylucil. Predpokladam, nieco s benzinom... filter vymeneny, vstreky tiez by mali byt ok, ak na volnobeh bezi, ze? Ale v otackach ziadny tah, dusi sa... cerpadlo? alebo to teplotne cidlo co sa tu niekde spomina? Mam vag kabel, poradte, co pozriet, kde najdem tu hodnotu teploty, aka ide z cidla? ci je ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.