Prosinec 25, 20186 r Divne lebo na polygone na Slovakiaringu som zasahy postrehol iba pri pretacavom smyku a nie pri nedotacavom. Tam ked clovek spravil hocico ine ako ubral plyn a drzal volant tak letel z drahy stale ako gula. Rovnako na tom bola aj O2 a novy passat ktory tam boli somnou
Prosinec 25, 20186 r Mně na Toledu z roku 2013, funguje v obou případech. Když je smyk nedotáčivý a auto se nemá k zatočení, zabliká kontrolka na palubce a auto jakoby se otočilo kolem svislé osy do požadovaného směru a jede kam má. Zatím jsem to naostro nepotřeboval, ale zkouším to pokud je příležitost, abych věděl, co od toho čekat.
Prosinec 25, 20186 r Mozno som sa zmylil ja a len nedohnal auto na uplny kraj aby zasiahlo ESP. Ak to tak je tak pardon za "dezinformaciu"
Prosinec 25, 20186 r Zrovna jsem s tím laboroval v Rapidu. Přepálím zatáčku, předek se mírně sveze a nic...ale je to tak holt nastavené, že ESP reaguje až na krizovou situaci. Asi lepší, než se s ním prát. Upraveno Prosinec 25, 20186 r od Twisted
Prosinec 26, 20186 r Snad nevadí má zkušenost z FIII. V zimě máme docela zledovatělý výjezd z parkoviště, když jedu pomalu, nechá ESP auto pomalu "vyjíždět" po předku ven, když najedu rychleji, ESP se snaží, ale na tom ledu mu to stejně příliš nejde... Nedávno se mi stalo, že jsem projížděl zatáčku kde uprostřed byl led a nebyl vidět, první začal ujíždět předek, ESP se to snažili srovnat, ale tak že "rozhodilo" zadek. Pomohlo jemné "kontra" a ESP auto dorovnalo. (Nevím jak moc bylo ESP účinné a jak by se auto chovalo bez něj, na budíky jsem se dívat nestihl, ale celou dobu "cvakalo" od kol, tak předpokládám, že ESP zasahovalo).
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.