Přejít na obsah

Jaká velikost baterie pro 1.9 TDi


Doporučené příspěvky

Prochy: u Lukase513 maximálně před zimou dobít, jinak je ta Varta bezúdržbová...dneska už je většina baterii bezúdržbovek, já mám už přes 5let ve Fábce údržbovou baterku Perion - před každou zimou pro jistotu dobiju, destilky ještě nebylo třeba dolívat a zatím drží :palec2: a jak padne jdu do Varty, nebo Exide :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem koupil Fabku 1,9TDi lini v listopadu z bazaru. Řekli že tam je nová baterka, řekl jsem si paráda. Doma jsem zjistil že to je 45 AmH :-) Ale stále na ní jezdím jako drak :-) Jen teď v -18 už to bylo horší. Je možný že mi problikávají světla, i osvětlení palubky a občas mi vypne servo kvůli té malé kapacitě?Rozsvítí se mi volant a konec, ale osvětlení vozu přestane problikávat a svítí normálně. Na diagnostice to ukázalo snímač polohy volantu, ale věřte tomu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro - Prema1 je to baterkou lol to samé to dělalo loni dělalo mě :( jak bylo pod -15C tak mě to házelo chyby servo se odpojovalo blikala palubka prostě na prd........ řešení ........ nová baterie Varta SILVER dynamic 12V 77Ah a po starostech

bylo -20C a jde to cític i sedačky se rychleji hřejou... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro - Prema1 je to baterkou lol to samé to dělalo loni dělalo mě :( jak bylo pod -15C tak mě to házelo chyby servo se odpojovalo blikala palubka prostě na prd........ řešení ........ nová baterie Varta SILVER dynamic 12V 77Ah a po starostech

bylo -20C a jde to cític i sedačky se rychleji hřejou... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

semi: ty tam nemáš origo dekl na autobaterie?? 24 x 17 cm není origo rozměr baterie...ten je 278x175x190mm a velikost tu kluci řeší kapacitou a startovací proudem :) těch 62Ah 560A není zrovna moc...a pokud máš alespoň nějakou výbavu, tak bych určitě uvažoval o baterii s větší kapacitou,potažmo startovacím proudem (u něj všeobecně čím více tím lépe)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ahoj Jakou dám nejvečí baterii do FI 1,9tdi krom 74Ah dám tam 77Ah chci tuhle Varta Silver dynamic 12V 74Ah 750A .................co vy nato.

určitě dobrý výběr, ale známý mi nyní VARTU vymluvil, přešel jsem na EXIDE premium 77Ah....startuje super, do budoucna uvidíme...

http://www.topbattery.cz/autobaterie-osobni-vozy/exide-autobaterie/premium/?pageindex=2

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

tak black je nižšia rada, silver stojí len o 10eur viac no aj tak by mala vydržať minimálne 5 rokov. Dobíja ti dobre alternátor? alebo nevybíja ti ju niečo ? (rádio..)

Aku tiež veľmi poškodzuje keď je cez zimu nabitá len z časti, keď sa autom nejazdí je dobré ju dobíjať, v opačnom prípade sa začnú rozkladať olovené dosky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuhle mám já

http://www.cekl-eshop.cz/euro-power/autobaterie--euro-power-74ah

teď má za sebou 3. zimu, nikdy jsem jí nedobíjel, ani když mi klekl altík a jel jsem 50 km se světly jen na baterku, při práci na autě pouštím rádio několik hodin, vlastně po každém startu to tahá jen baterka, dokud nevytočím motor nad 1800 ot aby se nabudil altík, můj názor je, že u baterií to je o náhodě, 2 roky vydrží asi každá a pak je to jen bonus, co vydrží navíc, za značku bych nepřiplácel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alternátor samotný nejspíš ne, ale kablík, který přivádí budící napětí je někde od těch vibrací uklepaný, prý často pod baterií. Jak se chytí, tak pak dobíjí až do dalšího chcípnutí a reguluje taky dobře, takže jsem ještě nenašel chuť a čas pátrat, už to trvá asi 50 nebo 60 tkm :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha tak, je to zvláštne ale skôr by som to typol na regulátor, mne to príde, že buď tam je kontakt alebo nie je...

Inak ja sa hlbšie zaujímam o elektro a len pre zaujímavosť som pred pár dňami meral môj altík 120A a zistil som, že po 15tich rokoch je v top kondícií. Pri voľnobehu bez problémov natlačil 60A a ureguloval si pekných 14,35V a pri zruba 2000ot už dával plných 120A s napätím 14,2V. Tento úbytok 0,2V od štandartnej hodnoty 14,4V je spôsobený odporom káblov a očiek. 

Zvlnenie bolo do 150mV

 

Preto mi bolo divné že tvoj sa nabudí až pri 1800ot. Radšej si to daj do poriadku nech ťa to niekde nenechá  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...