Přejít na obsah

Drnčení při volnoběhu v interieru 1.2 TSI


kysa

Doporučené příspěvky

Ahoj...

tento problem budes mat stale.Pracujem v jednom autorizovanom servise SKODA a tento problem riesim od zaciatku.Pri volnobehu a najma za chladneho pocasia pocut drkotanie od zadnej napravy,nadrze.Uz mi vymenili cerpadlo-nepomohlo,vymenili palivovy filer-pomohlo na dva dni a zasa sa problem vyskytol.Tym ze mam moznost byt pri tom s mechanikmi a dalsimi ludmi som si myslel ze to vyriesime.Ale smola...po skoro dvoch mesiacoch a skuske asi 30 aut s TSI motormi sme dospeli k nazoru ze problem nie je len u par aut.Na niektorych je to pocut viac a na niektorych menej,na inych zacina zavijat cerpadlo,na dalsich je problem s trhanim za studena ci pri jazde alebo na vonobeh.VW ide riesenim vymeny palivoveho filtra ktory zatial nie je oficialne v predaji ale pri zakaznikoch VW ktory uz nemienia cakat a chcu vratit auto tak pre nich je nechystanych zopar filtrov so zvysenym tlakom na 6,6 Baru.Skoda zasa ide opacnym smerom a riesi palivove hadice nakolko je vidiet a citit ze tie palivove hadice pulzuju a pravdepodobne je tam problem s tlakom.Ludia od garancii nevedia co s tym,nakolko SKODA samotna nevie kde je problem a snazia sa urobit FLASH riadiacej jednotky,ktory mne osobne nepomohol a na riesenie sa caka.TSI vybehlo skor ako bolo vyskusane a doteraz tam maju neskutocne mnozstvo vynoveni a updatov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nazdar chlapi,

tak ja to drncanie riesim uz 3 mesiace. Vypodlozenie penou pomohlo asi na tyzden. Takze opat navsteva servisu s tym ze tentokrat menili palivovy filter. Pomohlo na 2 tyzdne. Dnes rano auto nastartujem a opat na volnobehu drnci.

Moje obavy z toho ze v nosniku sa to neda vypodlozit sa potvrdili. Jedina moznost je asi palivovu a odvzdusnovaciu hadicku komplet vytiahnut a vypodlozit ich po celej dlzke nejakou penou. Mozno by to pomohlo. Zajtra volam do servisu a asi ich uz jeb.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skodovka riesi drncanie dost divne.Vyslo technicko servisna informacia kde to drncianie prikladaju palivovym hadiciam.Vpredu pri motore sa da do strednej dierky na drziaku a vypodlozi sa penou.Potom je dalsia pena ktora sa da zospodu na palivove hadice a musi sa premiestnit privodna palivova hadica tiez do strednej polohy drziaku.Problemom je ALE...nic to neriesi..Stale je tam ten problem s tlakom paliva.Teraz som si objednal cez VW import palivovy filter.Nikto so Skodovkou a cez Skodovku sa k nemu nedostane.Jedinou mojou vyhodou je ze robim aj Skodu a aj VW.Skodovka chce silou mocou vyskladnit vsetky pal.filtre s tlakom 6,4,kedze to nerobi kazdemu a nie kazdy sa stazuje.Takze v pondelok,pripadne utorok mi pride z Nemecka filter 6,6 bar a uvidime ci to prestane.Z VW tvrdia ze ano.Tak sa uz neviem dockat,lebo je to na nervy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pochybujem o tom,ze si dostal filter s tlakom 6,6.Je to na nom aj vyrazene.Dnes sa filter vymenil a zatial je to OK.Tiez si ale pamatam ze ked mi vymenili filter prvy krat tak to tiez zacalo robit po dvoch dnoch,ale to bol 6,4.Zatial je to dobre,nie je citit ani pulzovanie v hadiciach.Dal som si aj namahu a napisal mail do SAS a oni sa tvaria akoze ten filter nie je a ten co je tam ma toleranciu 0,2 baru.V kazdom pripade ak tomu dobre chapem,tak musia sa minut zasoby a potom pridu na rad len 6,6 barove filtre,kedze to nerobi na kazdom a nie kazdy si to vsima.Vymena filtre je postup VW a vravia ze zatial je to v poriadku.Co sa tyka zvolavacej akcie tak to nie je,da sa s tym jazdit a ked sa ozves tak dostsnes riesenie v podobe vytlmenia a premiestnenia palivovych hadic.Mozno po dnesnom dni sa budu menit aj filtre,ale neviem ako ich objednaju ked tvrdia ze dva filtre s rozdielnimi tlakmi a pod jednym cislom nie su.

Uvidime o tyzden.Odporucam cakat ze co to urobi a ak po tyzdni to bude OK je treba tlacit na servis.Obrazky sem dam mozno zajtra ak sa sem dostanem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závada vypozorována, dělá to palivová hadička, která vede pod plastem, který je na straně spolujezdce pod autem. V pátek jedu s autem do servisu na výměnu tapece spolujezdce a možná i řidiče, tak se zmíním i o tomhle, snad to opraví a když ne, tak asi montážní pěna to jistí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Závada vypozorována, dělá to palivová hadička, která vede pod plastem, který je na straně spolujezdce pod autem. V pátek jedu s autem do servisu na výměnu tapece spolujezdce a možná i řidiče, tak se zmíním i o tomhle, snad to opraví a když ne, tak asi montážní pěna to jistí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Presne tak, ako pokus to nie je zle, akurat ze ako dlho vydrzi ten pytlik nafuknuty... V ten den, ako som napisal prispevok na forum, mi to cestou z roboty troska zacalo drnkat, asi som to zakrikol. Zrejme, ako je teplejsie, tak sa to rozdrnka, aj vlani mi to tak robilo. Ale pohybal som hadicami a je to OK. Asi ma z toho je..bne. Ale teraz je to zasa OK, podstatne lepsie, ako bez pytlika. Kazdu jar si nafukame pytlik a strcime pod hadice. Retaz mam uz novu, ktovie, ci vydrzi viac ako 20tis. podlozka pod turbom je, uvidime, co dalej. Keby ten motor tak dobre netahal, aj by som sa uz zacal hnevat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...