Publikováno Prosinec 14, 201014 r přes víkend jsem byl na horách, auto parkovalo venku (teplota v noci asi -6stC). Ráno když jsem nastartoval, rozblikalo se mi červené kontrolní světlo chladící kapaliny. Dost mě to vyděsilo, protože den předtím jsem ujel asi 700km a vše v pohodě. Nechal jsem motor asi minutu ještě běžet (za stálého blikání). Pak jsem jej vypnul a po minutě znovu nastartoval - už se varování neobjevilo. Další den to samé. Doma parkuju přes noc vždy v uzavřené garáži a nikdy nic. Máte někdo podobné zkušenosti? Upraveno Prosinec 14, 201014 r od hudra
Prosinec 15, 201014 r Autor množství je v pořádku, nyní už jezdím asi pět dalších dní bez problémů. Jediné co mě napadlo, že je to upozornění na příliš chladnou kapalinu (žádná extrémní zima ale nebyla) a dokud se mírně neohřeje, s autem nejet, ale to je pouze moje laické vysvětlení. Dle návodu naopak při jakékoli červené signalizaci kontrolek vypnout motor...
Prosinec 15, 201014 r Nedostatek / přehřátí chladící kapaliny 1. nedostatek chladící kapaliny Vstupní signál: hodnota odporu proti senzorové kostře na snímači množství chladící kapaliny, pin 18 Funkce: 20 sekund po zvýšení odporu na snímači v nádobce chladící kapaliny nad 150 kΩ se kontrolka rozbliká a zazní 3x akustický signál. Kontrolka zůstává svítit i když příčina rozsvícení pomine až do vypnutí zapalování. 2. přehřátí chladící kapaliny Vstupní signál: CAN-Kombi, teplota chladící kapaliny ve zprávě mMotor_2 Funkce: při zvýšení teploty chladící kapaliny nad 124°C se kontrolka ihned rozbliká a zazní 3x akustický signál. Kontrolka zhasne při poklesu teploty kapaliny pod 119°C. Spínací zpoždění je 3 sekund, vypínací zpoždění je 2 sekund. Pokud je dostatek kapaliny tak je špatné čidlo v nádržce a vada se projeví jen při této nízkě teplotě. Upraveno Prosinec 15, 201014 r od ferda25
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.