-
Renovace ALU kol
Tady na Kladně mají vzorník, ale prý klasika vzorník RAL barvy...
- Hagusy montáž demontáž
-
Hagusy montáž demontáž
Já jsem změřil polohu hagusu na jiném autě a na krepovou pásku jsem si nakreslil polohu děr, a začal jsem vrtat. první díra byla asi o 8 mm jinde, viz foto ale vzhledem k velikosti potřebné díry žádný problém. Druhá už byla přesná a zbytek se krásně naměří. Pro jistotu podotýkám, že rozměry na fotce jsou na roomstera, nevím, zda jsou totožné fabií... jinak postup totožný... Není se třeba bát, je tam dost velká díra,kde se malé nepřesnosti ztratí...
-
Renovace ALU kol
Je to v pohodě. 3tí rok to mám a jsou netknuté... Pokud je to dobře udělané tak OK... Předchozí kola jsou 6 let po renovaci a pořád vypadají skvěle... (ježděné jen v létě)
- Hagusy montáž demontáž
-
Projektorová světla
ahoj, zkoušel někdo do natáčecích světel rok 2007 dát HID xenony? Koupil jsem v německu žárovky Xenon Blue Design a svítily stejně jako xeny na Touranu, prostě bomba. Po 2 letech prd... a jedna KO. Koupil jsem tedy tu samou sadu zde v ČR a totální propadák!!!! Objednal jsem už asi 3 sady jiných žárovek a vše na ho.no prostě jako u staré škody 120 žluté slabé světlo... Poslední co mě napadlo, před koupí Osram COOLBLUE Intense za dost peněz s malou životností, je dát tam H.I.D. přestavbu, mám tu jednu doma 5000K. Zkoušel to někdo? Nerad bych tam ve světle něco odpálil... Jak je to s lomem světla? S autem jezdí manželka a sama říká že to teď stojí za prd... Díky jdu se tu prokousat 28 str. ale kdyby někdo věděl budu rád když se podělí o zkušenost...
-
Automaticke otvaranie kufra
No myslím si že toto je ta lepší varianta, je vidět že to zavírá bez většího zabouchnutí... A jde to i na mnohem větší dveře i když jsou dlouhé a rovné, tak to by šlo i na roomstera : Tak už to jen sehnat... 2x píst a 2x ten odskok...
-
Black ROM
Pokud myslíš H7 v krabičce, tak ty budou asi tak modré, ale výsledné světlo by mělo být bílé... Pokud myslíš ty parkovačky na autě, tak ty jsou čistě bílé v reálu... ještě vyfotím ve dne... Tak dnes konečně po 23 dnech dorazily žárovky do rooma... H7 doma svítí bíle s lehkým nádechem do modra, ale v projektorech to bude jen bílé a zadní couvačky 35W !!!!
-
Black ROM
Dále jsem vyměnil prasklou žárovku a koupil jsem v páru nějaké + 30% H7 a děs!!!! Tak objednány jiné, měly by být bílé.... A také přišel na řadu upgrade LED v parkovačkách.... nyní svítí skoro jako denní svícení.... levá původní obyč LED a pravá nové LED...
-
Black ROM
Tak už se jezdí na nových předních ložiskách a kotoučích a zadních kotoučích a rozdíl jako prase.... Ticho a autí stojí na pár okamžiků... Pro bezpečnost ženy a malé...
-
Black ROM
Tak po delší době jsem se sem dostal a ROM mě stál skoro 9000,- (ceny za ks) Přední náboj s ložiskem 899,- Přední kotouč TRW 288mm 899,- Destičky TRW signal. 848,- Zadní kotouče BREMBO MAX 545,- Destičky TRW 527,- Manžeta poloosy 500,- Práce 1800,- Jinak na prodej příčníky ATERA za 1800,-
-
Výměna předních a zadních kotoučů a destiček
Tak jsem musel objednat a vyměnit přední i zadní kotouče a desky (i přední ložiska), tak jsem objednal přední 288mm TRW + desky TRW a zadní 232mm BREMBO MAX + desky TRW, bo zadní byly úplně KO tak jsem vza MAX - frézované aby si zadní kotouč rovnal destičky. Měl jsem to na O1 i Sharanu a vždy to krásně fungy...
-
Roomster - Brzdy RS
Chválím, dávám 10 bodů z 10 za výměnu brzd. Já mám 1,6 roomstra s 288mm kotoučema vpředu a 232mm vzadu a zítra mě čeká výměna předních ložisek a všech kotoučů a destiček. Minulý měsíc jsem jel po dálnici cca 140 km/h a stala se předemnou (naštěstí lehká) nehoda a brzdil jsem na 0 km/h a od té doby auto moc nebrzdilo. Na STK po týdnu mě poslaly málem domů, protože na válcích to bylo dost špatné. Kotouče byly přehřáté a zvlněné. Při přezouvání zadní kotouče viditelně KO, objednal jsem tedy komplet. Přední 288mm TRW 1800,- za pár a zadní 232mm BREMBO MAX (frézované drážky) za 1050,- za pár. U všech aut do teď jsem dával zadní frézované a už se nestává že by plocha kotouče byla nerovnoměrně obržděná nebo rezavá od toho jak brzdí jen kus desky.... Desky komplet TRW. Celkem vše 4200,- Za bezpečnost to stojí...
-
Výměna klíčku FABIA II
Můj kolega by s tebou nesouhlasil, když si (před 6 roky) přivezl auto z bazaru, zaparkoval před barákem a ráno auto fuč... tak šel a přetočil si záznam z kamer na domě a viděl jak přišel chlápek dálkou odemkl, sedl do auta nastartoval a odjel s autem za 300 tisíc.... minulý rok mu volali z kriminálky a auto mu vrátili, tak si pro něj přijel a nastartoval původním klíčem!!! (které si nechal celou dobu doma.) Žádné poškození zámků!!! Tudíž zloději měli komplet klíč... Kdyby stačil přehrát klíč, asi by zloděj jen tak neodjel...
-
Výměna klíčku FABIA II
U Sharana je atip frekvence DO i transponder, proto je docela problém sehnat a spárovat klíč. Zato roomster 2007 je pohoda... Jinak pro wittmann Ještě jednou a pomalu!!!!! U některých vozů se dají transpondéry v klíčku programovat několikrát a novější klíče se musí nahradit správným transpondérem, který lze naprogramovat - spárovat s vozem (ale pouze jednou). Jsou skleněné např. http://autoklicecz.cz/produkt/k531-volkswagen/874-cip-volkswagen-48-can-a1/ nebo plastové např. http://autoklicecz.cz/produkt/k531-volkswagen/1462-cip-33/ . U mé O1 to šlo přes VAG cca 5 min, u Sharana asi 6 měsíců lítání a schánění DO a trans. aby to šlo společně spárovat. ZJEDNODUŠENĚ napáno. Jsem "lajk" ale byl jsem vždy přítomen u tohoto programování a dokonce mi to předváděl technik, jak tím druhým klíčem prostě s vymazaným transp. nenastartoval a po synch. během 2 min. v klidu nastartoval!!! Viděl jsem to na vlastní oči a řešilo se to i na VW-clubu, kde jsem to vše "vokoukal" a jako jeden z mála jsem si nechal uddělat kompletní funkční náhradní vystřelovací klíč u Sha 2003... Přiznám se že nevím, jak je to teď u nových aut kolem 2010 a novější...