Přejít na obsah

crazyduke

Uživatel
  • Počet příspěvků

    606
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

crazyduke naposledy zvítězil 8. Únor 2014

crazyduke nejvíce like obsah!

2 Sledující

O uživateli crazyduke

  • Narozeniny 07/26/1979

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://octaviaclub.cz
  • ICQ
    476393774

Návštěvy profilu

2418 zobrazení profilu

Oznámení crazyduke

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

28

Popularita

  1. díky za návod na opravu 3. brzdového světla, opravdu se hodil

  2. Tady na Kladně mají vzorník, ale prý klasika vzorník RAL barvy...
  3. Taky mám panoramu... ? to na to nemá žádný vliv... ?
  4. Já jsem změřil polohu hagusu na jiném autě a na krepovou pásku jsem si nakreslil polohu děr, a začal jsem vrtat. první díra byla asi o 8 mm jinde, viz foto ale vzhledem k velikosti potřebné díry žádný problém. Druhá už byla přesná a zbytek se krásně naměří. Pro jistotu podotýkám, že rozměry na fotce jsou na roomstera, nevím, zda jsou totožné fabií... jinak postup totožný... Není se třeba bát, je tam dost velká díra,kde se malé nepřesnosti ztratí...
  5. Je to v pohodě. 3tí rok to mám a jsou netknuté... Pokud je to dobře udělané tak OK... Předchozí kola jsou 6 let po renovaci a pořád vypadají skvěle... (ježděné jen v létě)
  6. Myslím že je to jedno jak dlouhé šrouby... kup 40, 50, 60 mm to tě nezrujnuje. Nebo změř dle hagusu hloubku díry pro šroub a přičti cca 20 mm. Je tam v kastli dost místa... Koukni na moje obrázky na 1. stránce!!!! Tam je to komplet i s rozměry kde začít vrtat!!!! viz obr..
  7. ahoj, zkoušel někdo do natáčecích světel rok 2007 dát HID xenony? Koupil jsem v německu žárovky Xenon Blue Design a svítily stejně jako xeny na Touranu, prostě bomba. Po 2 letech prd... a jedna KO. Koupil jsem tedy tu samou sadu zde v ČR a totální propadák!!!! Objednal jsem už asi 3 sady jiných žárovek a vše na ho.no prostě jako u staré škody 120 žluté slabé světlo... Poslední co mě napadlo, před koupí Osram COOLBLUE Intense za dost peněz s malou životností, je dát tam H.I.D. přestavbu, mám tu jednu doma 5000K. Zkoušel to někdo? Nerad bych tam ve světle něco odpálil... Jak je to s lomem světla? S autem jezdí manželka a sama říká že to teď stojí za prd... Díky jdu se tu prokousat 28 str. ale kdyby někdo věděl budu rád když se podělí o zkušenost...
  8. No myslím si že toto je ta lepší varianta, je vidět že to zavírá bez většího zabouchnutí... A jde to i na mnohem větší dveře i když jsou dlouhé a rovné, tak to by šlo i na roomstera : Tak už to jen sehnat... 2x píst a 2x ten odskok...
  9. Tak jsem musel objednat a vyměnit přední i zadní kotouče a desky (i přední ložiska), tak jsem objednal přední 288mm TRW + desky TRW a zadní 232mm BREMBO MAX + desky TRW, bo zadní byly úplně KO tak jsem vza MAX - frézované aby si zadní kotouč rovnal destičky. Měl jsem to na O1 i Sharanu a vždy to krásně fungy...
  10. Chválím, dávám 10 bodů z 10 za výměnu brzd. Já mám 1,6 roomstra s 288mm kotoučema vpředu a 232mm vzadu a zítra mě čeká výměna předních ložisek a všech kotoučů a destiček. Minulý měsíc jsem jel po dálnici cca 140 km/h a stala se předemnou (naštěstí lehká) nehoda a brzdil jsem na 0 km/h a od té doby auto moc nebrzdilo. Na STK po týdnu mě poslaly málem domů, protože na válcích to bylo dost špatné. Kotouče byly přehřáté a zvlněné. Při přezouvání zadní kotouče viditelně KO, objednal jsem tedy komplet. Přední 288mm TRW 1800,- za pár a zadní 232mm BREMBO MAX (frézované drážky) za 1050,- za pár. U všech aut do teď jsem dával zadní frézované a už se nestává že by plocha kotouče byla nerovnoměrně obržděná nebo rezavá od toho jak brzdí jen kus desky.... Desky komplet TRW. Celkem vše 4200,- Za bezpečnost to stojí...
  11. Můj kolega by s tebou nesouhlasil, když si (před 6 roky) přivezl auto z bazaru, zaparkoval před barákem a ráno auto fuč... tak šel a přetočil si záznam z kamer na domě a viděl jak přišel chlápek dálkou odemkl, sedl do auta nastartoval a odjel s autem za 300 tisíc.... minulý rok mu volali z kriminálky a auto mu vrátili, tak si pro něj přijel a nastartoval původním klíčem!!! (které si nechal celou dobu doma.) Žádné poškození zámků!!! Tudíž zloději měli komplet klíč... Kdyby stačil přehrát klíč, asi by zloděj jen tak neodjel...
  12. U Sharana je atip frekvence DO i transponder, proto je docela problém sehnat a spárovat klíč. Zato roomster 2007 je pohoda... Jinak pro wittmann Ještě jednou a pomalu!!!!! U některých vozů se dají transpondéry v klíčku programovat několikrát a novější klíče se musí nahradit správným transpondérem, který lze naprogramovat - spárovat s vozem (ale pouze jednou). Jsou skleněné např. http://autoklicecz.cz/produkt/k531-volkswagen/874-cip-volkswagen-48-can-a1/ nebo plastové např. http://autoklicecz.cz/produkt/k531-volkswagen/1462-cip-33/ . U mé O1 to šlo přes VAG cca 5 min, u Sharana asi 6 měsíců lítání a schánění DO a trans. aby to šlo společně spárovat. ZJEDNODUŠENĚ napáno. Jsem "lajk" ale byl jsem vždy přítomen u tohoto programování a dokonce mi to předváděl technik, jak tím druhým klíčem prostě s vymazaným transp. nenastartoval a po synch. během 2 min. v klidu nastartoval!!! Viděl jsem to na vlastní oči a řešilo se to i na VW-clubu, kde jsem to vše "vokoukal" a jako jeden z mála jsem si nechal uddělat kompletní funkční náhradní vystřelovací klíč u Sha 2003... Přiznám se že nevím, jak je to teď u nových aut kolem 2010 a novější...
  13. Dálku taky, ale hlavně IMO!!!! To je nejdůležitější. Právě že s programováním IMO jsou u některých modelů docela problémy. Musí se vyměnit za nové, které jdou programovat, protože třeba Sharan mě IMO který nejde programovat více jak jednou z výroby... ale 1000,- kč za dva transpondéry je přijatelná částka než 1/4 MEGA za nové auto...
  14. Zatím u každého auta jsem si nechal vymazat klíče a nahrát nově jen ty co jsem měl. O1, Sharan, Roomster 07, Touran. U Sharana to byl trochu problém, ale povedlo se. Dělal jsem to neboť mi auto předváděli a byly na svazku dva klíče, ochotně mi auto přivezli druhý den "domů" ale dali mi je jeden klíč!!! Tvrdili, že to byl klíč od jiného vozu... blablabla... Koupil jsem jiný což byl u Sharana II 2003 problém a nechal nakódovat což také byl nakonec problém... U Romstera 2007, jsem koupil, opět s jedním klíčem, na netu koupen kompletní klíč za 950,- a v Kladně mi to firma vymazala stávající klíče a nahráli mi tam jen ty dva co jsem měl. Cena za broušení a práci 500,- Nevím, zda ty nové romstery jdou vymazat a znovu nahrát klíče, ale asi jediná levná cesta k jistotě, že nekdo jiný nemá klíč, kterým nastartuje...
  15. Písek.... jak už jsem psal celá sada 2400,- pískování i komaxit... KLADNO.....
×
×
  • Vytvořit nový...