pauliej
Uživatel-
Počet příspěvků
39 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení pauliej
Nováček (1/14)
3
Popularita
-
Ahoj tommi8tt, 30mm mdf je pod tapec je tak akurat, viac urcite nedavaj. Ja som to dal a aj s repro je to dost natesno, ale voslo sa to. Este som zrezal aj take vyztuzenie - "vcelie plasty" z vnutornej strany mriezky na repro na tapaciry, aby sa mi repro toho nedotykalo. Ked das 30mm MDF, tak na repro mas 70 mm od okraja MDF po stiahnute sklo (pozri fotku). Inak mal som tam presne tie Sinus live a oproti origo to bol paradny rozdiel, ale potom som to este upgradol na Morel Maximo a to bol este raz taky skok (ale tie uz su trochu drahsie a daval som tam aj zosik). Ked uz budes mat dole to repro, tak porozmyslaj, ci tam nenalepis aspon nejaky kusok tlmiaceho asfaltoveho platu (dynamat, stp a pod.). Keby si mal nejake otazky, pozri si forum, kde som opisoval, ako som menil repro a pripadne mi napis. Hudbe zdar! Paulie
-
Ahoj, ja som mal podobny problem. Pri garancke mi nahodili zly palivovy filter (mal som mensi tlak v palivovom potrubi). Auto nastartovalo hned, potom sa chvilku dusilo (akoby na tri valce) a potom chciplo. Takto aj niekolko krat. Ak pocujes pri otvoreni dveri zavrcat palivove cerpadlo, auto chyti hned (tzn nieje problem s cerpadlom a elektrikou) skus sa zamerat na ten palivovy filter, je mozne ze je zaneseny. Inak skus co napresnejsie zistit, kedy ti to nestartuje a hladaj podobny problem na forach. Moze sa stat, ze pomenis kopu veci kym sa dostanes k chybe. PS - mne to na diagnostike vyhodilo chybu - nieco o chudobnej zmesy. Tak vela stastia.
-
Ahoj, ja som mal v predu repro od Sinus Live a vyskace (Sinus Live NEO 13s) mali priemer 33mm, ale spominam si, ze som tam pouzil aj take medzikruzky, ktore boli prilozene a o par milimetrov zvacsili ten priemer. Inak s tym si hlavu velmi nelam, vyskace su vacsinou lahke a daju sa krasne uchytit tavnou pistolou.
-
Ahojte. Akurat dnes som si doviezol auto zo servisu. Ziadny senzor nevykazoval problem na VAGu, tak nakoniec zmerali tlak v palivovom systeme. Pred filtrom bol OK, za filtrom bol nizky. Pri garance pri 120000 kilometroch (teraz mam 130k) mi menili palivovy filter a pouzili nespravny typ. Nastastie to robili v tomto istom servise tak si priznali chybu a mal som to v ramci "zaruky". Snad to uz bude OK.
-
Mam rovnaky problem ako Pelo222 - studene starty su tak na 2-3 krat. Auto chyti, ide na zvysene otacky (cca 1100) a po par sekundach sa zacne dusit, nereaguje na plyn a zhasne. Popri tom obcas streli do vyfuku a je dost citit benzin. Ked na 2-3 krat nastartuje, zacne reagovat na plyn uplne normalne a mozem jazdit. Ziadne ine prejavy niesu - spotreba v pohode, volnobeh drzi, vykon v normale .... Na VAGu naslo chybu 17536 - rada valcu 1 - system prilis chudy. Mam nabehane cca 130k (pri 120k bol robeny velky servis). Keby niekto vedel co s tym, bude rad za kazdu radu. Dakujem.
-
Ahoj, ja mam tusim 30mm podlozky vpredu aj vzadu, ale mam pocit, ze je to dost natesno s tapacirom a dal by som par milimetrov (5-10mm) dole. Zalezi od montaznej hlbky repro, aby ti po nahodeni nezavadzali magnety spustenemu oknu (podla fotky, ktoru som nasiel je medzi oknom a 30mm podlozkou priestor 70mm).
-
Ahoj Miggy, bohuzial, dni su uz kratke a vecer som uz potreboval auto, tak som sa ponahlal. Inak ten STP SPL je ako karimatka co sa dava pod spacak alebo v lete na tom lezis na kupalisku - taka husta pena, tmavosiva, 4mm hruba. Velmi dobra sa s tym pracuje. Odporucam davat vsade, kde si predtym nalepil asfaltove platy, lebo tie sluzia hlavne na zamedzenie vibracii, ale na odhllucnenie sluzi prave SPL. PS: teraz je auto tichsie (aj ked planujem este tlmit podbehy ako Diamant na Octavke), ale o to viac teraz pocut zase motor - neverending story....
-
Caute, tak konecne som sa dostal k tlmeniu podlahy, tak tu je kratky navod. Ako prve som vybral sedacky - su uchytene 4 srobami so specialnym tisichranom (neviem ako sa presne vola, ja som si kupil celu sadu s roznymi rozmermi). Sedadla maju zo spodnej casti konektory, tak si ich po odskutkovani preklopte dozadu a odpojte konektory. Treba dat dole rucku z rucnej brzdy a z radiacej paky. Nasledne treba vybrat stredovy tunel - 3 skrutky pod drziakmi na pohare. Ak mate laktovu opierku, po uvolneni a nadvihnuti stredoveho tunela idu pekne odskrutkovat 4 skrutky, ktore ju drzia. Potom uz len dat dole koberec a original tlmenie. Mimochodom bol som prekvapeny, ze z fabriky tam uz je dost hruby (1 cm) tlmiacy koberec. Potom uz len tlmit. Na tlmenie som pouzil 6 ks STP gold a 3 kusy STP SPL 4mm (to som uz potom zabudol odfotit). Hrubsie tlmenie by som nedaval, aby sa tam zmestily povodne koberce. Pristrojovku som dole nedaval (ako Miggy - inak klobuk dole). Auticko sa zase o kusok stisilo a hlavne razy od podvozku - je z neho pocit ako z auta vyssej triedy. Keby boli otazky, tak sa kludne pytajte.
-
Ahojte, tak elektromagneticky ventil bol vymeneny pocas garancky. Auticko od vtedy startuje uplne v pohode aj za najvacsich horucav (auto parkujem vonku a vacsinu dna je na slnku). Mozem potvrdit, ze to bolo tym ventilom (cena noveho ventilu je 60-70 eur). Pauliej
-
Ahoj Libero, prave riesim taky isty problem, ze motor mi za tepleho pocasie niekedy dlho startuje. Ten nepodareny ventil na motore 1.4/63kW je za nadobou so vzduchovym filtrom. Obrazok je sice z motora 1.2, ale v 1.4 je na tom istom mieste. Ked pojdes po tej hadicke, co vchadza do motora na lavej strane, tak ho najdes. Je to valcek odhadom 5cm dlhy a 3cm priemer. Momentalne sa ho idem pokusit odfotit, aby som zistil, ake tam mam vyrobne cislo .... pretoze v servise argument "Auto bolo vyrobene v lete 2008 takze s predpokladom bliziacim sa k istote tam su diely vyrobene pred letom 2009" neobstal a trvaju na seriovom cisle. Pouzill som aj fotku od Ekkara - dufam ze sa nebude hnevat :-) PS: nevie mi niekto poradit, ako dat dole celu tu nadobu so vzduchovym filtrom? Ten ventil sa da vymenit aj v domacich podmienkach, alebo to treba riesit cez servis? Dakujem
-
Ahoj, ja mam vo Fabii Morel Maximo 6 vpredu a Sinu Live vzadu. Tie Morely su spickove repro, ale pokial viem, tak na Tempo uz treba zosik, inak budu hrat relativne potichu. Ked uz uvazujes o takychto repro, pories aj zosik. Ta hudba a dynamika je uuuuuuplne niekde inde, ako ked mas iba radio. Inak hrat ti to bude aj z radia ... len tie repro budu "nevyuzite". Ja som tiez zacinal len s radiom a neskor som dal aj zosik. Pekny den.
-
Ahoj, ja som dorabal zadne repro a menil predne repro. Mam fabiu kombi a vsetky repro su 16.5 cm. Povodne repro su jeden vylisok spolu s plastovou "podlozkou" a ta je prinitovana do plechu dveri. Ak ich chces vymenit, musis nity odvrtat. Na prichytenie novych repro budes potrebovat MDF medzikruzia, ktore prichytis do povodnych dier po nitoch (ja som dal klasicky srobik a maticku) a do nich prichytis nove repro (samorezkami). Zamenit repro mozes, ale ak ich pripojis na povodne radio, mozno budes sklamany. Podla mna su zosik v radiu a fabricke repro zladene dohromady. Ja som naskor zadne repro (sinus live) a s povodnym radiom hrali hrozne. Boli prebasovane a hrali tak nejako zvlastne. Potom som vymenil aj predne a zmenil aj radio a to uz bol rozdiel. Lenze s lepsimi repro bol zvuk velmi plechovy, tak som dvere aj vytlmil .... atd atd. Inak popozeraj tu na fore temy o tlmeni dvery, tam som daval aj nejake fotky ... hned Ti to bude jasne. Pekny den
-
Ahojte, mne tiez blblo okno spolujazdca. Ked bolo stiahnute len trochu (cca 5cm) nedalo sa vytiahnut naspat hore. Vzdy islo tak 1 cm hore, potom sa zastavilo, akoby tam malo nejaky odpor (pricviknuta ruka) a zislo dole o 20 cm. Potom islo zavret, ale nefungovalo automaticke vytiahnutie a musel som drzat vypinac az do uplneho vytiahnutia. Ked som ho mal ale stiahnute viac (15-20 cm) hore islo pekne samo. Problem bol nakoniec v tom, ze ked som tlmil dvere a mal som odpojene mechanizmy stahovania okna, nenasadil som okno presne a jednoducho sa trochu skrizovalo v tesneniach, ale ten odpor bol dostatocny, aby sa aktivoval bezpecnostny mechanizmus a stiahlo sa dole. Teraz som daval bezpecnostne folie a okna boli zase vonku, ale chalani ho nasadili spravne a uz vsetko chodi ako ma :-D Snad to niekomu pomoze. Pekny den
-
Ahojte, funguje to presne tak, ako popisal Jikra. Su tam dve plus - jedno spinane otvorenim dvery a druhe, ktore je pripojene cez vypinac. Mna to rozsvecovanie tiez hnevalo a odpojil som to spinane dverami, takze staci zmerat, ktory to je kablik a odpojit (odrezat a zaizolovat) ho.
-
Ahojte, cas pokrocil a rozhodol som sa , ze vytlmim aj strechu. Takze postup bol nasledovny : odskrutkovat vsetky drziaky nad dverami, odskrutkovat slnecne clony, dalsie dva male srobiky su v prednom stropnom svetle a nakoniec dve plastove uchytky su pri konci strechy nad kufrom. Potom staci dat dole (pripadne len odklopit) plastove kryty stlpikov. Ked date tapaci trochu dole, nezabudnite odpojit konektory stropnych svetiel (toto sa da spravit asi aj zo zaciatku, ale ja som nechcel zbytocne vyberat svetla z tapaciru, ajtak drzia len na dobre slovo). Potom treba uz len vybrat tapacir cez kufor. Pri tom je lepsie poziadat niekoho o pomoc, lebo tapacir je relativne "zlomitelny". Potom som ztrhol povodne tlmenie. Na strope zostaly stopy fabrickeho tlmenia na miestach, kde bolo nanesene lepidlo. To som postupne daval dole pomocou technickeho benzinu - toto mi trvalo asi 3 hodiny a je to velmi velmi velmi zla robota. Urcite pouzite ochranne okuliare !!! Potom som uz len lepil STP platy (pouzil som 3 kusy 50x70cm a kusok zo 4). Na to som nalepil ANS penu (4 kusy) chemoprenom (padla na to skoro cela 800ml plechovica), ktory som natieral klasicky stetcom. Potom uz len nahodit tapacir naspat. Podla mojej skusenosti treba nechat aspon 1 den tapacir dole, aby sa chemopren odvetral. Ja som ho nahodil hned a este tyzden som citil chemopren :-). Ucinok vytlmenia je taky, ze basy za trochu spresnily (prestal vibrovat tapacir) a celkovo rany od podvozka su tlmenejsie - takze pocit ako z 'lepsieho' auticka.