Přejít na obsah

foter

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli foter

  • Narozeniny 02/13/1956

Návštěvy profilu

1556 zobrazení profilu

Oznámení foter

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Tak ja ráno sadnem,naštartujem,zapnem na 3 čiarky a pokiaľ dám do kaslíka doklady,do dverí peňaženku,založím si brýle do diaľky,tak to hreje a som prekvapený,že rýchlejšie ako v OII.
  2. foter

    Štatistika km

    1,6TDi CR 77kW 4/2013 37200 Km taxi bez závad
  3. Dlho som tu nebol a dnes u nás bolo -10,tak som sem nazrel a natrafil na tému v oct.III.Najskôr však o OII.Neviem,čo by povedali v Škodovke,ale ja nepíšem o pocitoch.Ja mám šiestu Octáviu a vo firme nám prešlo rukami ďalších cca 9 OII.Aby som predišiel subjektívnym pocitom,zobral som 2ks O II face +ja všetky 1,6tdi cr a po nočnom státi sme traja vyrazili na diaľnicu.Ja som mal samozrejme medzi nárazníkom a chladičom plast.Išli sme len 100 a dorozumievali sa vysielačkami.Moja sa dostala na 90°o cca 4km skôr,ako tie dve,ktoré toto zahlásili v rozmedzí cca 500m.Dôležitejšie je pre mňa ako taxikára to,že po polhodinovom státi a čiastočnom schladení motora pri -12° sa moja dostala na 90°zase asi o 1km skôr. Teraz mám O III 1,6 tdi cr a vidím,že to,čo tu čítam o "zimnej clone chladiča" je mimo mňa,pretože prívod vzduchu cez masku je veľmi malý.Skôr idem špekuľovať,ako dostanem nejaký plast za tú mriežku,čo je v nárazníku,pretože tá je veľká. Nepíšem to,aby som sa hádal,takto som kedysi porovnával aj čipnutú 1,9tdi a sám som bol prekvapený rozdielom.
  4. To bicista: Mňa to tiež hnevá len na suchých zipsoch,ale podľa slovenskej vyhlášky,my nemôžeme mať ŠPZ priskrutkovanú ani prednú,ani zadnú.Zadnú mám v podložke,prednú na zipsoch.
  5. Mne nacapili ŠPZ vpredu nie do podložky,ale priamo na predný nárazník na suché zipsy vraj práve preto,že tá podložka sa neosvedčila v spojitosti so systémom ochrany chodcov.Neriešim to.
  6. Vážený pán Petr Hravec. Hovadiny píšeš ty.Ja som napísal a trvám na tom,že po štarte /klúčom/ lebo ten používam prvý,musím mačkať tlačítko.A to preto,aby mi následne ten systém nepracoval,alebo lepšie povedané bol vypnutý.Prečítal som toho dosť a napr.keď systém pracuje a mám automatiku na svetlách,tak motor zhasne,ale svetlá stretávacie svietia ďalej,kolegovi predomnou do zrkadiel. Nemám čas tu teoretizovať,väčšinou tu len čítam.Snáď ešte niečo.Ten motor môže mať aj 5 okruhové chladenie,ja budem po dlhšej jazde po diaľnici nechávať 1-2 minúty dochladzovať turbo so spusteným motorom.Viem aj to,že štartér je na to dimenzovaný,ale neverím,že vydrží 300tis.km pri tom počte štartov.Vo firme máme ešte 4 octavia II face,z toho jedna už má štartér menený po 205 tis.km. A vo februári to u nás bez toho objednať nešlo,dodané bolo v apríli.Na Slovensku to bolo u výbavy elegance v základe. Možno je to kačica,možno to bolo na nejakom fóre,ale čítal som,že BMW povolilo importérovi v USA na niektorých svojich modeloch ten systém deaktivovať trvalo.
  7. Tak to sa mne po 2,5 mil.km ťažko zvyká po každom štarte mačkať tlačítko.Pri mojej práci /taxi/ štartujem denne viac ako 50x, zvlášť pri posúvaní na stanovišti.Systém nevie,či na križovatke budem stáť 2 sekundy,alebo minútu.Vypne.Nastupuje klient,otváram kufor,klient platí,idem zacúvať, systém motor vypne.A pre mňa dôležité,po hodine jazdy po diaľnici 140km/h zastavím na pumpe a potor vypne,to by som ja u TDI nikdy neurobil.Ešte dobre,že tam je to tlačítko.Toto je moja šiesta octávia a žiadnej doteraz štartér nevydržal viac,ako 200tis.km pri tom veľkom počte štartov počas práce.
  8. Prispejem aj ja.Mal som 3x octavia I 66+66+96Kw.Potom octávia II 77Kw, octávia II 1,6TDI-cr face, teraz mám Octávia III 1,6TDi-cr 17tis.km. Ak by mi to nikto nepovedal,častejšie by som chodil do kufra,či sa tam niečo nepovaľuje,takto nejdem,mávnem rukou-kluka.Hovorím o zlých cestách.Na dobrej ceste neviem nič.
  9. Tak mi dnes volal garančný technik z "môjho" značkového servisu,že bol na školení a položil tam túto otázku.Vraj to nemá nič s chladičom vody atd.,že nemusím ani chodiť,že to je dochladzovanie bože môj zabudol som presne čoho,ale má to niečo s DPF filtrom a je to vraj úplne normálne aj keby išiel vetrák 15 min,nielen 5 minút.Obvolal nás štyroch,čo kúpili s motorom 1,6TDI-cr.Možno to odborníkom bude jasné o čo ide.Inak už mi to zase cca 600km ten vetrák nespustilo.
  10. Keď to dajú v servise do richtiku napíšem.
  11. Kontrolka filtru nesvieti,klíma nie je zapnutá.Už mi to urobilo aj keď bolo vonku 12°C.ˇMotá mi hlavu,že už sa mi stalo aj to,že som zastavil chlad.kvapalina normál,olej 99°C teda o 20 viac a vetrák ticho.Ten olej sledujem,na predchádzajúcich piatich oct.som túto funkciu nemal.Tu sa pohybuje zatiaľ po zohriatí na v medziach 76-102°C.Dúfam,že to je OK,kolega na Sharane máva aj 120°C.
  12. Mám 6-týždňov octáviu III s týmto motorom (CLHA),ktorý je dosť zmenený oproti tomu,čo som mal v II face.Po 4500 km sa mi zdá pružnejší a mierne úspornejší.Chcem požiadať o názor na časté spúšťanie vetráka chladiča, s ktorým som sa pri octávii II face 3/11 za 105tis.km nestretol ani raz.Táto nová III to zapla hneď pri jazde z predajne po 11km.Dlhodobá spotreba na PC je 4,8 na posledných 3600km.Trhanie asfaltu mám už 20 rokov za sebou,jazdím tak +10 až 15 nad rýchl.limit.Považujem za nenormálne,aby po 12km jazdy, vonku 18°C, chladiaca kvapalina ručička rovno na 90°C,olej 79°C zastavím a vetrák ide ešte 5min. Volal som do servisu,či to nebude chybné čidlo na chladiči,vraj nie,že mi urobia flash riad.jednotky.Budúci týždeň sa vraciam domov,zájdem do "môjho" servisu a uvidíme.Má niekto iný názor ako flash?
  13. foter

    Octavia III

    Bola tu reč o komfortných funkciách.Na mňa sa zrejme hodí "starého psa novým kúskom nenaučíš". Signalizáciu zaradeného prevod.stupňa som mal aj v oct.II face, to mi nevadilo,vadilo mi navádzanie na preradenie,kedy bolo podľa mňa nesprávne a je to tak aj pri 1,6Tdi-cr III. Dažďový senzor tiež nerobí presne tak,ako by som to robil ja,zatiaľ mám len 3500 km,ale rozmýšľam,že ho deaktivujem. Štart stop som zatiaľ nenašiel nikoho na deaktiváciu,tak sa učím po každom štarte ručne deaktivovať (taxi). Naopak som veľmi spokojný so svetlami v polohe AUTO. Tiež sa mi páči,že pridali na počítači okrem dlhodobo a od štartu aj tretiu pamäť od načerpania. Veľmi som spokojný so spotrebou.Dnes ukazuje za posledných 3400km 4,9l a to robím cca 70% km v meste.
  14. foter

    Octavia III

    Odhadujem,že zadné svetlo do hmly mi svietilo max.1 hodinu za rok pri 60tis.km.Je mi vlastne jedno,či svietia obe,alebo len to,bližšie k stredu cesty.Neviem ako v CZ,ale u nás je v Octávii III prelis na krabičku s náhradnými žiarovkami prázdny,ani v návode nie je zoznam použitých žiaroviek.A žiarovka zadného svetla do hmly je namontovaná v oboch zadných svetlách aj keď svieti len jedno.
  15. 1. Mne tá kontrola aku. funguje aj nefunguje.Po stlačení naskočí stav aku a potom 80%. Aj po jazde do Prahy 400km aj po 20hod.státí,stále 80%.Ani 1% rozdielu???? 2. Difúzne osvetlenie.Mám teraz šiestu oct. spolu na nich najazdené cez 1,2 mil.km, som nočný vták /taxi/,budete sa čudovať,mňa to dif.osvetlenie /biele/ ruší.
×
×
  • Vytvořit nový...