Přejít na obsah

Revoxs

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

431 zobrazení profilu

Oznámení Revoxs

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Taky jsem už taky řešil servo Koyo na Fabii I s motorizací 2.0, vydrželo cca. 220 000km, aniž by teklo, nebo jinak zlobilo. Nicméně u téhle motorizace se na konektory serva přes mlhovku nedostanete a je to neskutečný opruz, díky 2x tak velké nádrže na vodu pro ostřikovače (skla i světla), která tak zakrývá i konektory serva. Takže musí dolů nejen levý podběh, ale i nárazník a nádržku odšroubovat a povytáhnout. Pak se teprve dostanete na ty 3 konektory serva. Měl jsem na VAG chybu 00566 a u serva odešel pouze motor nebo jeho ovládání, protože jeho ŘJ s VAG komunikuje. Příčinou byl totálně zoxidovaný kontakt pro zem na prostředním silovém konektoru (pin 2) a také v uzlové svorce nad ním, odkud je tento vodič do konektoru tažen. Bohužel nestačilo vše očistit, servo bylo kaput, Píší hlavně proto, že v tom servisním manuálu pro proměření konektoru serva je chyba (záměna) u měření odporů na těch dvou konektorech, tak aby to někoho nemátlo. Měření napětí na konektorech je uvedeno správně. konektor 1 (vlevo): pin 4 a kostra = nekonečno ohm, správně má být 60 ohm (pokud je více ohm, tak stačí několikrát vytáhnout a zasunout pojistku č. 7 v kabině vozidla na straně řidiče) konektor 2 (prostřední): pin 1 a 2 = asi 60 ohm, správně má být nekonečno ohm, protože jinak by pin 1 a kostra muselo být taky 60 ohm a ne nekonečno ohm. Tak pokud měníte servo, určitě si nejdříve zkontrolujte stav kontaktů v konektorech a v těch zemnících svorkách (uzlech) nad servem, ať to servo pak kvůli tomu za chvíli neměníte znova, nebo vám neblbne. Jsou to dvě šroubové svorky nad sebou, hned pod levým světlem.
×
×
  • Vytvořit nový...