Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3905 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 748 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 689 zobrazení
  1. ŠKODA Yeti a Yeti Outdoor

    • 0 odpovědí
    • 791 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 720 zobrazení
  2. Silverstone na ledě

    • 0 odpovědí
    • 688 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 649 zobrazení
  3. KOLA 2013 & TUNING SHOW

    • 0 odpovědí
    • 878 zobrazení
  4. Nová ŠKODA Octavia - 1:43

    • 0 odpovědí
    • 609 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 659 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 901 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 650 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 676 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 611 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 614 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 592 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 652 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 576 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 668 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 591 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 579 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 645 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 666 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 600 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj chci se zeptat na kolik vás vyšli rozvody u 2.0TDI 110Kw? dělali jste někdo v autorizaku mam najeto 170tisic takže už je plánuju    Díky 
    • Ok, takže myslím, že jsem to opravil. Vyndal jsem egr a vyčistil ho. Byl relativně zanesenej v částech, kde byla samotná klapka, ale otvor pro proudění vzduchu byl pořád dost velký.  Čištění bylo převážně mechanicky šroubovákem, zubním kartáčkem,klasickým benzínem a hadrem jsem to dočistil. Nemyslím si, ale že to bylo přímo tím. Našel jsem totiž prasklou hadičku číslo 5 z vent. bloku do podtlakové nádoby. Takže předpokládám, že se egr neotvíral protože neměl jak, podtlak byl tatam.  Musím ale říct, že ta ocelová trubka co se napojuje na egr zespoda, to byla doslova hotová lahoda ji nasadit nazpátek. Nakonec jsem ji musel ovinout drátem a přitáhnout si ji z pravé strany. Jeden šroubek se ztratil v motorovém prostoru, přístup na pytel, zručnost pokulhává... Sání by chtělo zřejmě taky vyčistit, ale nemám nové těsnění a přes týden musím jezdit, tak to asi oželím. Snad to vydrží 😀...    Každopádně nyní test přes diagnostiku funguje jak má, takže si myslím, že opraveno.   VID_20250719_110627.mp4 VID_20250719_114822.mp4
    • Není to normální,  mám stejný motor, tohle mi dělala vodní pumpa, když odešla, pak jedině termostat. mě to dělalo , když bylo  auto ve vyšších otáčkách pod plynem , jel jsem do táhlého kopce, pokud jsem jel pomaleji , kleslo to na normál. , puma originál z výroby, pět let stará, 107 tis najeto, někde na foru je někde rozsáhlá diskuze. fotky atd.  
    • Ptáš se ve špatným fóru, nicméně důvod to být může. Zkusil bych nějaký mobil s novějším Androidem 😉.
    • Nejde mi do nového Karoqu připojit mobil Doodge s88. Má Android 10. Je problém v zastaralém Androidu? Nebo-li, když si koupím nový Doodge s Androidem 14 půjde připojit?
×
×
  • Vytvořit nový...