Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3773 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 537 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 776 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 697 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 539 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 629 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 795 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 779 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 724 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 596 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 704 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 632 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 644 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 531 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 574 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 577 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 429 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 634 zobrazení
  1. Tuning Meeting Olomouc 6

    • 0 odpovědí
    • 626 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 642 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 639 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 576 zobrazení
  2. SLET eMBeiXu 2013

    • 0 odpovědí
    • 644 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 714 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 621 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 558 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • USA si neustále "vyskakují" na své nejen  ekonomické konkurenty a tak vězme, že akce vždy vyvolává protiakci. Např. Čína, která má mít uvalena 100% cla na dovoz u nich vyrobených a do USA dovážených elektromobilů (a nejen jich) si to určitě jen tak nenechá líbit.  Největší asijská ekonomika nejprve zakázala vyvážet do Spojených států kritické suroviny, jako je antimon, gallium nebo germanium, které se kromě zelených technologií používají i ve vojenském sektoru. Nyní má k tomu přibýt i široce rozšířené lithium, nezbytné pro výrobu lithium-iontových baterií. Naplňuje se tím černý scénář, před kterým varují komoditní analytici několik posledních let. A EU? No i ta se klidně může brzy dostat do podobných  omezení ze strany Číny. Ano, hledáme  pro evropský automotiv nová naleziště a zpracovatele lithia  (viz. dohoda Mercosur), hledáme  i nové technologie baterií bez lithia, hledáme nevím co, ale pořád jsme o krok pozadu, ačkoliv jsme si tento až tak černý scénář volit nemuseli, ale bohužel zvolili.    https://www.hrot24.cz/clanek/cina-lithium-zakaz-vyvozu-usa-ohrozuje-zapadni-produkci-baterii-HFgCx?  
    • Přidám svou zkušenost s SOS jednotkou.  Přestalo mi to fungovat někdy v létě. Jezdil jsem s tím půl roku a čekal jestli se to samo nevzpamatuje. Nedávno jsem dal auto do autorizáku na výměnu oleje a prohlídku. Samozřejmě jsem poukázal na závadu SOS. Auto mám po záruce, tak jsem s hrůzou čekal, kolik bude stát oprava. Nakonec mě to vyšlo na necelých 200 Kč, technik mi řekl, že závada byla někde na anténním systému. Škodovka prý, z důvodu častých závad na těchto jednotkách, vyrobila nějaké opravné sady, aby zákazníci nevykrváceli kvůli výměnám řídících jednotek. Až na tento problém a počáteční mouchy softwaru infotainmentu auto slouží dobře, mám 1,5 DSG 2019. 
    • Ale ak sa vybila bateria tak viem asi prečo. Ako písal DODI 15 že po výmene baterie musel nechať zapaľovanie 8 hodin zapnute aby sa nabila batéria v ECALL.   Čiže batéria sa nabíja iba pri jazdení  a kedže ja jazdím veľmi málo tak sa tá baterka nestíha dobíjať.   Vyskúšam s OBD11 zistiť stav batérie v ECall a keď to nenájdem tak zájdem do servisu aby to napichli na normálnu diagnostiku a budem vedieť ako je na tom baterka.
×
×
  • Vytvořit nový...