Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3848 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 472 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 490 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 766 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 478 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 382 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 370 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 529 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 695 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 517 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 613 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 640 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 502 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 689 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 602 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 505 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 597 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 467 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 799 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 510 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 538 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 625 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 562 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 642 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 722 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 486 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, rád bych se zeptal zda jde na diagnostice upravit hodnota " Oil Ash residue" v gr. Mám motor CFCK který regeneruje cca po 350 km v městské jízdě. Připadá mi to tak v pořádku, podle toho co píšete výše,nicméně ta hodnota mi ukazuje zaplněnost 111g, což je asi trochu divný páč to nevyhazuje žádnou chybu. Výfuk čistý. Zatím jsem měl auta bez DPF, takže naprostý laik ohledně DPFek. Dík za každý názor. Octavia 3 2.0 TDI CR DSG 2014. Auto jsem nedávno koupil
    • Nemám, vůbec jsem nevěděl, že něco takového vůbec je, doteď jsem jezdil baworáky éčkové řady, takže je pro mě koncern trochu španělská vesnice…
    • Je to tak. Prostě to tak je a Škoda o tom ví. Na nějakém jiném fóru někdo otisk oficiální vyjádření ze Škody auto, že to není na závadu, že nic nehrozí a že se to na záruku nevztahuje, protože je to vlastnost toho čerpadla..... Nekomu to dělá, někomu zase ne. Já mám S3 2.0 Tdi 2018 210tis/km a dělá mi to taky. Švára o3 fl 2018 tuším 150tis/km,taky. Známej S3 1.6Tdi 220tis/km a taky. Trosku jsem s tím laboroval, viz mě příspěvky výše, ale pomohlo to jen na chvilku. Každopádně mám i vyzkoušené, že při výměně oleje lehu aditiva a to taky na chvilku pomůže. Počkej v zimě, co to dělá za rachot 🤮
    • @SkodaRapid jasný, to přepínání na N jsem si taky myslel, že nebude dobrý nápad zhruba z těch důvodů, co píšeš. Díky za návod - tam jsou ale fakt jen ty základní prerekvizity. Není tam třeba zmíněno to, že auto neplachtí, když má před sebou jiné vozidlo, které (třeba i velmi pomalu) zpomaluje. = plachtění reaguje na informace ze předního radaru/kamery.   @bazycek, dělám úplně to samý 😉
    • Ahoj všem. Mám Octavia IV 2.0tdi 85kw, ročník 2021 teď najeto asi 90 000. Poslední dobou, asi tak 5-10t km si všímám přesně tohoto repetitivního zvuku při studeném motoru vycházející z pravé části motoru pohledem od řidiče. Při zahřátém motoru a po delší jízdě ten zvuk zeslabí nebo někdy uplně zmizí. Mohlo by to být to olejové čerpadlo? Na motoru zatím všechno původní a nikdo do něj nehrabal. Díky! 20250426_170051.mp4
×
×
  • Vytvořit nový...