Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Jediná kola, pneumatiky resp. kombinaci, který můžeš na autě legálně mít jsou v TP. Jiné varianty by ti neměl nikdo zapsat. Někde jsem tu kdysi přikládal i přímo přípis ze Škodovky. 
    • Ahoj všem, trošku uživím téma i když je to ALU diskuze.  Koupili jsme SUP III které mají v TP zapsaná i tyto gumy: 235/45 R18 který je zapsaný v TP( ty teď jsou na autě na originál ALU Pegasus 18") . Ale k autu jsme dostali hezké letní pneu 245/45 R18. A uvažuji jak ty gumy reálně do TP dostat, aby s tím v případě nehody nebyl problém? Jasně plno lidí řekne, že by to neřešilo..  Kdyby to byly jiné disky nebo jiný rozměr ETčka tak jasně. Potřebuji typový list od ALU disků.. Ale u pneumatik?   Děkuji všem za reakce.
    • Ahoj , prosím pěkně. Po 4 letech povinnosti navštěvovat autorizák si jdu vyměnit olej v superbu 3 110kw 2.0 Tdi. Otázka - kód motoru DSRA kam má přijít olej 0-20, specifikace 508.000,509.000 lze nahradit 5-30 specifikací 504.000 , 507.000 ?Samozřejmě dělat pravidelnou výměnu po 15 tisících a nečekat až se zobrazí na plaubce. Díky za info 🙂
    • Silná nezávislá, žena přezouvá na letní sezónu  
    • Ahojte, v poslednej dobe som si vsimol vyššiu teplotu oleja. Na dialnici kludne aj 127 stupnov pri rychlosti 140kmh. Ide o Superb 2.0 TDi 4x4 s nájazdom 190000km. Je pravda ze pred tym som až tak teplotu oleja nesledoval. Pri zbežnom pátraní ma zaujali rolety chladica ktoré sú stale zatvorené a otvorené som ich ešte za poslednú dobu nevidel. Neviem či sa otváraju iba za jazdy a pri zastavení sa zavrú napriek tomu, že olej ma cez 100 stupňov. Skromne si myslim, že roletky su pokazene no žiadnu chybu v diagnostike som nenašiel a ani som nevidel žiadny konektor bez toho aby som zhodil predný nárazník. Voda nikdy nemala cez 90 stupnov a olej je chvilu po vymene. Môže to byt dovod vyššej teploty a ako to vyriešiť? Zhodiť roletky a odpojit v diagnostike? Daju sa dako cez diagnostiku otvorit a ponechat otvorene? Ďakujem!
×
×
  • Vytvořit nový...