-
Aktuální příspěvky
-
A jak se dá radiální, nebo stranová házivost prosím dovážit závažím?? Nijak. Takže bych nechal sundat pneumatiky a nechal na vyvažovačce s pomocí hodinek nechat zkontrolovat šišatost a stranovou házivost. U kola z lehké slinity je rovnání sázka do loterie, 50% na netu říká, že to nejde, druhých 50% o tom točí i videa. To je tam to jediné, co v penuservisu mohli mínit tím, že "kolo je opotřebené", nebo chtěli kšeft od vyplašeného neznalce. Množství závaží mě naprosto nepřekvapuje, 5g z olova bylo menších, než ty železené, tím míň z nízkého profilu a nalepovací. Za další je třeba počítat i s TPMS modulem, je-li jím vozidlo vybaveno. Taky jsem četl zkazky o tom, jak se dá kolo vyvážit bez závaží pootáčením po kole.... no když na to někdo má ty hodiny času, asi proč ne.
-
Jenomže olověný závažíčka ( teď už zakázaný ) byli těžší. Takže tady máš lajnu a je tam třeba 25 gramů a tam si měl jedno a mělo 50. Pokud je jich tam moc, tak se mohl sejít šev disku a šev pneumatiky. Na pneu je vyznačený nejtěžší místo stejně jako u disku. A pokud je mechoš flakač tak dá 2 nejtěžší místa k sobě a naproti kilo závaží. Místo aby si s tím pohrál.
-
Ja som tiež spojku vymenil sachs a valček hlavný a pomocný sachs a spojka zaberá dole
-
Taky mám dlouhodobou 6l/100. Pod 5l mi to ale přijde téměř nereálné nebo hodně hraniční. Btw. používáte do toho VIF?
-
Od Martin Ninaj · Vloženo
No, asi to neham skontrolovat v servise, kde opravuju disky.. Toto mal Marek-p68 zase na novych diskoch. Ja si tiez pamatam na plechacoch 1-2 olovene zavazia, ale toto by sa asi nedavalo na standardne hlinikove disky
-