Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Jezdim kazdy den 39km s prevysenim 340m a vyjde mi to vetsinou, ze mi jeste treba 5-10% zbyva. Cast je po dalnici a tam to zere jak tank. Jestli jezdis po dalnici maximalkou a mas dojezd 35km, tak si myslim, ze super. Ale mimo dalnici by to melo byt vic. Obrovsky vliv ma zda se topeni (klima tolik ne), jak je treba rano 5-10°C, tak pak vecer uz casto ciste na elektro nedojedu. Jinak minuly rok jsem mel maximum nekde kolem 60km, ale to jsou idealni podminky, zadna dalnice, minimum rozjezdu, nizka rychlost, zadne topeni atd. Skoda, ze tohle uz neni bastleni, jako treba u elektrokolobezek, tam jsem pripojil dva dalsi battery packy a dojel 3x daleko. Mensi misto v kufru bych klidne ozelel 😉   Spis nez dojezd me strasne vysira management te 12V baterie. Mam wifi dashkameru, ktera je schopna tu baterku za 5 dnu vytriskat a za 7 uz nenastartuju. Pritom je celou dobu auto v zasuvce a trakcni baterie je celou dobu na 100%. Dobiji se jen pri jizde (mozna i pri stani, ale s "nastartovanym" autem).
    • Díky za odpovědi. Dam update. Projeto dalším mechanikem, také odhadl na vnitřní homokineťák, uvidíme napíšu jak to dopadlo.
    • kamoš mal podobny problém že trasenie pri určitej rýchlosti.  100-140km/h   výsledok pátrania našiel zadrhavajuci kameň vo vnútornom homokinetickom kĺbe na lavej poloosy.   po rozobrani a vyčistení sa jeden kameň zadrhával v jednom mieste. výmena a odvtedy klud.
    • Mně po nehodě a výměně kapoty hvízdala nad 100 km čelní maska. Byl to horor na to přijít. 2 týdny sem průběžně oblepoval spáry na autě kobercovkou 🙈 Autorizák se k reklamaci stavěl dosti odmítavě. Pfff to už je víc jak 10 zpět. Dělal to špatně napasovaný gril na masce. Fungovalo to jako píšťala. Uznali to až po tom, co jsem problém lokalizoval. Jakmile sem masku oblepil, tak bylo po hvízdání. Museli to odvrtat (drží na nýtech) a napasovat zpět. Taky mi to vylili voskem, protože ty zbytky nýtů v té kapotě lítaly sem a tam 🫢 Následujících několik let mi vždy v horkých dnech lezly z masky soply jak miminu 😄 
    • Dalo by se namítnout, že všechna Ferrari jsou speciální. Ale ne všechna Ferrari jsou Speciale. Model 296 se nyní k této exkluzivní skupině připojuje s modely 296 Speciale a Speciale A – nejnovějšími nabídkami v řadě nabuzených „prancing horses“. Na základě statistik, které Ferrari zaslalo, by mělo poskakovat jako šílené. Pokochejte se specifikacemi vozu Nejdříve to nejdůležitější. Plug-in hybridní pohonná jednotka má výkon 867 koní, oproti 818 koním ve standardní verzi. Dvoulitrový motor V6 s dvojitým přeplňováním má na starosti výkon 690 koní, což je přesně totéž co závodní vůz 296 Challenge. To není náhoda – Ferrari uvádí, že Speciale […] Článek Ferrari 296 Speciale: Karbonové díly, větší přítlak, brutální rychlost se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
×
×
  • Vytvořit nový...