Přejít na obsah

Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.


1176 témat v tomto fóru

  1. Skřípe to a vrže

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. barva vozu

    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  3. RS koncovka 1 2

    • 30 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  4. ac/climatronic

    • 20 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  5. Loketní opěrka

    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. Torx srouby

    • 5 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  7. facelift

    • 5 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
  8. Zase ten zámek

    • 17 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  9. WRC kridlo

    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  10. Odřel jsem práh

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  11. Luck a jeho změny :-) 1 2

    • 32 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
  12. Rez na příčce v zadních dveřích

    • 9 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 5k zobrazení
  13. Klika od Zámku

    • 10 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  14. Číra optika

    • 11 odpovědí
    • 2k zobrazení
  15. Přední dveře

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  16. Kde mi opraví ALU ??

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  17. Úprava nárazníku 1 2

    • 32 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  18. Mřížky nárazníku Milotec

    • 15 odpovědí
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Oleje VW 504.00 existují též ve viskozitě 0W-30. takže oleje 0W-20 jsou spíš jen tím ekologickým řešením. Důležité je, že obě normy (504.00 i 508.00) jsou schváleny pro daný typ motoru.
    • biely combi je podla Carvertical dovoz Taliansko, povodne mal aj ine, strieborne kolesa. boli skrabnute a asi sa novemu majitelovi nepacili na aute. uz asi pol rok jazdi na SK znackach, nehody nie su zaznamenane ziadne, len par tukancov od kamienkov, aj na celnom skle. skrabnuty bol aj predny naraznik     tento ma vraj skrabnuty zadny naraznik na pravej strane, vidno divny odlesk na fotke. VIN ani SPZ nemam, tak viac preverit zatial neviem     vcera som sa este nahodou dostal na strany Skodovky, kde za podobnu cenu (od 23 000 €) je mozne kupit uz aj novu O4. vybavy predovsetkym Drive alebo Drive 130, s 1.5TSI 85kW. o O4 ale moc presvedceny nie som, navyse to by som sa musel presunut do inej temy. ale tak dilema kupy jazdeneho S3 ostava - lepsie vybaveny, starsi, vacsi a "premiovejsi" S3, alebo nova, v zaruke, bez poskodeni, menej vybavena (skor v zaklade) O4
    • Kladno, neoriginální pneuservis cena za prezuti O4 na 17" 1438,- Kč.
    • Asi bych se soustředil na to, zda je olej Low SAPS nebo alespoň Mid SAPS, cca od roku 2019 mají 1,5 TSI filtr pevných částic, a tak je třeba na to myslet. Problém vidím v tom, že Low a Mid SAPS motorové oleje rychleji stárnou a pak i hůř mažou. 5W-30 je v pohodě,0W-20 pro klimatické podmínky ČR asi není nutností. Hlavní je motorový olej měnit včas, tedy po 10 000 km (krátké i dlouhé trasy) až 15 000 km, pokud jde o vozidlo, které jezdí spíš delší cesty s nižší zátěží. 0W-20 je spíš pro motory EA211, které jsou z roku 2022 a mladší. Obecně je v našich klimatických podmínkách celkem fuk, zda má olej 0W-20 čerpatelnost již od -35 °C nebo 5W-30 od -30 °C.
×
×
  • Vytvořit nový...