Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


816 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 589 zobrazení
  1. Paul McLaughlin's mk6 Golf

    • 0 odpovědí
    • 814 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 632 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 732 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 967 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 769 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 974 zobrazení
  2. PF 2013

    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  3. PF 2017

    • 0 odpovědí
    • 912 zobrazení
  4. PF 2023

    • 0 odpovědí
    • 828 zobrazení
  5. PF 2024

    • 0 odpovědí
    • 688 zobrazení
  6. PF 2025

    • 1 odpověď
    • 624 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 812 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 791 zobrazení
  7. Pogea Racing A-Force-One

    • 0 odpovědí
    • 819 zobrazení
  8. Polo a Golf edice STYLE

    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  9. Polo WRC pro sezonu 2017

    • 0 odpovědí
    • 554 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 861 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 758 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 865 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 632 zobrazení
  10. Porsche 960: super vůz

    • 0 odpovědí
    • 861 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • buy weed and xanax pills online in Bruges telegram @cookkuch
    • Zdravím, Věděl by někdo kódování pro originální alarm hlídání vnitřního prostoru s náklonovým čidlem, zálohovou sirénou a tlačítkem deaktivace? Díky!
    • Zdravím, Mohl by mi někdo poradit, jak dokódovat zobrazování rychlosti tempomatu na Maxidotu? Mám přístrojovou desku 5J0 920 841 D. V adaptacích kanálu "Zobrazení tempomatu High" se po uložení nic na Maxidotu neděje. Díky předem!
    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
×
×
  • Vytvořit nový...