Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


819 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 872 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 872 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 871 zobrazení
  1. Audi Urban Concept

    • 0 odpovědí
    • 871 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 871 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 871 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 870 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 870 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 870 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 869 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 868 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 866 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 866 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 865 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 865 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 865 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 864 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 864 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 863 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 862 zobrazení
  2. Porsche 960: super vůz

    • 0 odpovědí
    • 862 zobrazení
  3. Neshody v pořadu Top Gear

    • 0 odpovědí
    • 861 zobrazení
  4. Audi SQ5 3.0 TFSI

    • 0 odpovědí
    • 859 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 859 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 857 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
×
×
  • Vytvořit nový...