Přejít na obsah

Novinky na VW-Scene.cz, VW Club - Volkswagen Klub


816 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 794 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 856 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 682 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 952 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 728 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 852 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 967 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 820 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 996 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 805 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 970 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 846 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 812 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 910 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 654 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
  1. Volkswagen T-Roc

    • 0 odpovědí
    • 899 zobrazení
  2. Porsche Taycan

    • 0 odpovědí
    • 800 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 752 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte, prosím, je tu návod na výmenu chladiacej kvapaliny na Octavia 3, 2018, 140kw, 2 tfsi benzín? Rád by som si to sám vymenil a poprosil by som o rady, ak je to možné... 
    • Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu
    • Já bych to neziskoval. Kdyby si měl jistotu že nebudeš nikde poskakovat a pojedeš to celé na 6tku, tak bych se toho asi nebál. Ještě zlých zkusil místní škodovu, jestli by jen přes diagnostiku nesmazali chybu a nezaucili znovu spojku. Ale otázkou je, jestli bude ochota.
    • Pokud nemá tlačítko "MODE", tak taky nemá volbu jízdních režimů. Dvě nejširší tlačítka jsou volná i v nejvyšších výbavách - navíc je částečně kryje madlo ruční brzdy. 
    • Vaculík tomu dával taky pěkně za uši a točil ji často až omezovači, kdy těsně před ním ten motůrek podá nejvyšší výkon.   Mě samotnému je záměr výrobce nabídnout i v dnešní nesmyslné době stále jednoduchý a odolný motor velice sympatický. Je převeliká škoda, že k tomuto opravdu základnímu 1,0MPI neexistuje ještě atmosférické čtyřválcové 1,5MPI. To už by mělo krom pěkného výkonu i řekněme dostatečný krouťák a takovou Fabii bych moc chtěl (ideálně kombi). Ale to je bohužel vše pohádka. Člověk se musí smířit s realitou a být rád, že existuje aspoň hatch s 1,0MPI 👍.
×
×
  • Vytvořit nový...