Jump to content

Poškození pístů a příčiny


0 topics in this forum

There are no topics in this forum yet



  • Aktuální příspěvky

    • @CidlingObávám se, že v dnešní době se dá velice těžko koupit nové auto, které by nemělo nějaké problémy a to napříč všemi značkami. Holt kromě jiného, taky důsledek spousty "veledůležitých a nezbytných" předpisů, nařízení a norem, které musí současná auta splňovat  a čím více toho v tom autě je, aby se i ty normy plnily, tak tím více příležitostí, co se může pokazit.  Jednoduchá a blbuvzdorná auta se asi již nedělají a dělat nebudou. Vzpomínám si,  jak před lety neustále padaly Windousy, když začínaly, co by operační systém PC. No a teď neustále padá SW v nových tzv. inteligentních autech. PS: teď jsem se právě dozvěděl, že např. nové elektrické auto od VW tj. ID 3, má opětovně velké potíže se SW, již přes 30 případů samovolného totálního vybití trakční baterie u zaparkovaného auta. Opět asi zaúřadoval nedodělaný SW!
    • Turbo nebo hadice kolem něj, nebo klasický problém přímovstřiku... karbon v sání, na sacích ventilech nebo ve válci... zjistit lze skrz svíčku endoskopem nebo tak. Shell si jen na premiovku hraje, spíš bych se držel Vervy (95/100), Maxxmotion, Eurooil Optimal, případně VIF.
    • Pokud elektrický kufr tak bych tipoval poškozený svazek ve víku.
    • V jinych otackach skubnuti taky je? popr do 1800 nebo 2300 a vice? Problem muze byt v tom zapnuti turba na plno.   @Stanislav Mačák Lip bude kdyz budes davat maxxmotion od omv. Nejlip kazdou nadrz.
    • Sorry, použil jsem ji na pravou stranu a pak zlikvidoval. Stejně neseděla, látka je pružná. Obrys jsem dělal na lícovou stranu nožíkem, bylo to vidět - a pak stříhal, stříhal, stříhal.
×
×
  • Create New...