Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

vaše hifi sestavy, dotazy na vše kolem hudby v Octavii atd.


958 témat v tomto fóru

  1. Tuner při jízdě

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  2. IPOD v Octávce 1 2

    • 40 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  3. Subwoofer 1 2 3 4

    • 81 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  4. Milion 2211

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
  5. Alpine a Ipod

    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  6. Redukce CD měniče

    • 16 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
  7. PIONEER DEH-P55BT

    • 15 odpovědí
    • 8.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  8. symphony a usb

    • 9 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  9. Symphony a MAXIDOT

    • 24 odpovědí
    • 16.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky všem za účast na asi posledním tradičním srazu v Sedlišti. 😟
    • Zkusil bych odebrat telefon a znovu pridat.   Me se iphone sparuje vzdy sam kdyz nastartuju. Nevim zdali je neco jineho sparovani pres BT ale ja jedu car play a ten se vzdy pripoji 
    • Budou zapečené pístní kroužky. Právě modelové ročníky 2013–2014 tím občas trpěly, při přejíždění oleje atd. než došlo k úpravě výroby. Odlučovač u těchto jednotek je velmi jednoduchý. Jediný scénář, kdy přes něj mizí olej, nastává v případě praskliny nebo netěsnosti plastového modulu na bloku motoru. V takovém případě začne olej prosakovat, což by se projevilo silným znečištěním celého motorového prostoru, obzvlášť při tak vysoké spotřebě. Ještě by takové množství mohlo mizet teoreticky přes turbo, ale u těch to motorů prakticky neodchází a pokud ano tak to nastává ve velmi vysokých nájezdech.
    • Ahoj, mám v hledáčku PHEV kousky z 2020 s nájezdem kolem 100k. Máte prosím nějaké doporučení, na co si dáto pozor při výběru a koupi? Co jsem se zde dočetl, tak plánuji si pohlídat: - dodržování servisních intervalů (PHEV snad má po 15k km) - absolvování všech svolávaček Ještě něco byste doporučili? Je dobré hledat kousek v záruce - je to vůbec ještě po 4 letech a 100k reálné? Pokud nebude v záruce, tak máte zkušenost, že se u těchto aut mezi 100 - 150k něco zásadního rozbíjí? Počítám se servisními náklady tak 20 000 Kč/rok, tak jestli bych se vůbec vešel.    A obecná otázka, na kterou na celém netu nemohu najít odpověď: dá se říct, že 1.4TSI PHEV je stejně spolehlivé auto jako 2.0TDI 110kW? Nebo ty elektrický hejblátka a softwéry jsou třeba víc poruchový? Díky!
    • Jednou jsem se na to dotazoval a pokud treba bude vydana jiz pata verze, tak stejne museji prehravat postupne. Takze pokud reklamuji prvni, tak daji druhou a pa pa mejte se hezky a testujte. Pokud je problem s druhou, tak opet servis a tak porad dokola, az se dohrabeme k te pate, jak jednoduche a neobtezujici pro nas uzivatele 🙈🤓
×
×
  • Vytvořit nový...