V první řadě, při odpojeném kablíku dobíjení NEPERE do baterky stále max! Dobíjí to trvale klasickými 14,3 V jako v dobách, kdy nebyly s dobíjením problémy.
To je originál z výroby, nebo dodělávané? Na té levé straně nesvítí vůbec nic - blinkr, brzda, koncové?
Pokud ale svítí pravá strana tak by to v pojistkách být nemělo. A jestli někde není poškozená kabeláž, tak může být vadná řj rozpoznání přívěsu.
Poté, co mi to už x krát chcíplo studený motor na první křižovatce jsem to deaktivoval v Carscanneru pomocí metody napětí. Teď to motor nechcípá, ale všiml jsem si, že v situacích, kdy by to motor chcíplo se mi na palubovce rozsvítí kontrolka SS, jako kdyby normálně fungoval. Měl bych dotaz, jestli při této metodě deaktivace stále funguje rekuperace atd. nebo to pere do baterky stále max. jako při odpojení kablíku. Metodou teploty mi to deaktivovat nešlo, asi proto, že mám manuální klimu