Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Otázkou je, jestli to hraje roli, zda to bylo standartní nebo ne... BCM to buď umí a nebo neumí. A skoro bych řekl, že to po FL bude umět každá, byť třeba to nemusí teoreticky mít aktivované v kódování... A v dílenské příručce jsem nenarazil na nějaké rozdíly ve schématech zapojení, které by naznačovaly dvě verze zapojení - se signalizací a bez... Kontrolka výpadku žárovky (K170) nemá nikde uvedenu poznámku *dle výbavy a zároveň nikde ve schematech sdružených přístrojů nechybí...
    • Tak to je takové poněkud k ničemu... Docela by mne zajímalo, proč do manuálu (ještě v roce 2013, kdy se FL dělal už třetí rok) dali tuhle zmínku, že by to mělo i formou textu hlásit např. právě prasklou žárovku předního tlumeného světla, když to vlastně neumí ani tou blbou ikonkou žárovičky zahlásit v podstatě nic, dokud neshoří 2/3 žárovek na autě...? Zatímco prasklou levou obrysovku na 40 let starém vozíku po dědovi to alespoň ikonkou žárovičky zahlásit umí...
    • A ja som myslel ze to je  chyba.... ďakujem pekne, funguje !
    • Ahojte,   Mám de facto od výroby svoji opečovávanou F2 Combi 1.4 16V z roku 2008. Nedávno jsem však měl možnost jet úplně stejným autem dovezeným z Německa.   Motor je identický (BXW), naprosto stejná výbava, dokonce i rok výroby je tentýž. Překvapilo mne však, že svezení tou německou F2 bylo značně odlišné. Auto je výrazně tišší ( i oproti mé domácí Fabii, která je dodatečně částečně odhlučněná) a přišlo mi, že má na jízdu mnohem komfortnější podvozek - navzdory tomu, že jsou na ní origo kola R16.   Můj dotaz je jednoduchý - je možné, že ve verzi pro německý trh došlo oproti domácímu modelu k nějakým vylepšením, zejména v oblasti podvozku či odhlučnění? Čekal bych, minimálně v prvních letech výroby, že půjde prakticky o totožné auto. Zdá se mi to, nebo Němec prostě zase dostal něco lepšího? Díky    
×
×
  • Vytvořit nový...