Jump to content


  • Aktuální příspěvky

    • Na gateway 3Q0907530AC lze sice napětí změnit, ale výsledek je takový, že start/stop tímto řešením funguje dál.   Řešení však existuje.
    • Já pořád doufám a věřím, že to update SW zlepší. Mám pořád naději, když to tady mnozí píšete a byla to i motivace, abych napsal na zákaznickou linku. Taky jsem chtěl vědět, jaký tam mám typ alternátoru, když mám tažné. Zatím čekám na vyjádření technika. Spotřeba na dálnici se nechá udržet pod 6 litrů, ale chce to lehkou nohu a hodně "dvouválcovat" v eko režimu. Rozhodně ne nad 120 km/h. Jak to jde nad a do kopce, tak je tam hned 8 litrů průměr. Můj osobák je D5 Plzeň - Praha za 5,7 litrů. Jednou jsem to jel dost svižně. Bylo to za 9,2 litrů. Je to zbytečné týrání. Zajímavé je pozorovat dostupný výkon na digitálním panelu. Max. tak 70% výkonu.
    • Začalo mi to dělat taky...teda nedávno docela citelně. Je jedno, jestli je auto studené nebo zahřáté. Uvažuju, jestli to vůbec v servise řešit ve smyslu, zda to padne na úrodnou půdu. 😋 Poradíte, prosím? 😉
    • Může se mi někdo podívat kdo má aktivovaný connect do aplikace v pc jestli tam má nabídku na prodloužení a možnost ji koupit. U mě je prázdno.
×
×
  • Create New...