Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.6 FSI

  1. Zahájeno uživatelem LiveBomb,

    Zdravim, potřeboval bych poradit. je jedno jaký stupeň mám zařazený, pokaždé když dojíždím bez plynu a klesají otáčky tak okolo 2000 otáčkek začne hrčet v motoru, jakmile to klesne tak zase klid. co to může být? Najeto cca. 145k km. Osobně mám podezření na něco v rozvodech, ale protože mi trošku kape pumpa vsadil bych i na ní. Přeovodvka to nebude, ta je po repasovaní u Sixty před cca. pul rokem.

    • 7 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem rendy1,

    Zdravím, viete mi poslat nejaké info k tomu, kedy mam na mojej octavii 2 , 1.6FSI, 85 kw co menit? Ake su servisne intervaly vymeny u: - oleja /15000 km/ - všetkých filtrov - remena alternatora a dalších vecí, ktore by som mal menit? Dakujem

    • 7 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem metju5,

    zdravim panove mam O2 1,6fsi mam taky problem s klepanim motoru pri silnejsiom sliatnuti plynovym pedalom pri ot.2000 do 3200. nove rozvody,elojove cerpadlo,snimac klepani.najnovsi softvare riadacej jednotke orig.skoda klepani stale.ma najazdene 147,000km benzin 99 dekuji za rady

    • 3 odpovědi
    • 4,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem bigboban,

    Mám OII 2005, 1.6 FSI. Včéra jsem jel po dálnici a při zajíždění k pumpě koukám na přístrojovku a svítí baterka, na voltmetru 11.6V. Tak u pumpy čumím do motoru a - spadlý řemen! Cca 150 km předtím jsem při zastavení slyšel z motoru pískání tak jsem koukal a pískalo to od řemenu/alternátoru - tedy už předtím bylo něco špatně. Zkoušel jsem jestli dojedu cca 50km domu bez řemenu, ale bez šance. Baterka šla dolů ale především to nechladilo a po pár kilometrech jsem byl na 130 stupních. Ale zásadní dotaz zní - co se mohlo posrat? Na co si dát pozor? Ještě víc než ceny opravy se bojím že mi tam dají nový řemen a někde mě to za nějakou dobu zase spadne. Doplňující dotaz …

  5. Zahájeno uživatelem Tbob1,

    Cau. Není tu nekdo s timto motorem od Hradce Králove nebo okolí? Dík

    • 5 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem johnk,

    umel by nekdo preprogramovat ECU aby ignorovala EGR?

    • 1 odpověď
    • 3,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Danhe,

    Rád by jsem si ozivil koktu Máte někdo nejaké zkušenosti?

    • 10 odpovědí
    • 7,2tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem bigboban,

    Již jsem tu popisoval dva své problémy: 1) EPC se rozsvítí cca 100-200m od vyjetí, motor nejde do otáček (nějaký nouzový režim či co). Po dalším nastartování svítí EPC ale už to jede. Po dalším nastartování vše OK, EPC nesvítí. To se mi stalo za poslední rok asi 4x. 2) V práci v garáži a nikde jinde se mi děje to, že po nastartování běží motor na cca 1300ot a hoodně blbě reaguje na plyn. Po minutě se to srovná. Nedělá to nikde jinde za žádných podmínek, teplotou to rozhodně nebude. No a teď mi z diagnostiky vypadlo toto: Control Module Part Number: 03C 906 056 BS Component and/or Version: MED9.5.10 G00 8544 Software Coding: 0000071 W…

  9. Zahájeno uživatelem johnk,

    Zdravim vsechny majitele 1.6 FSI. Jsem cerstvym majitele take 1.6 FSi 85kW. Najel jsem zatim jen par set km a musim uznat, ze se s 1.6 FSI jezdi moc prijemne. Trosku jsem patral po netu a hledal info o FSI motorech a zjistil, ze snad 1.6FSI v OII je ochuzeno oproti motorum FSI ve vozech Audi a VW o to nejpodstatnejsi, co by melo prinest vyznamne snizeni spotreby - o vrstvene spalovani smesi. 1.6FSI v OII by snad mela jet jen v homogenim spalovani smesi z duvodu nekvalitnich paliv a uspore na slozitem zasobnikovem katalyzatoru. Co vy na to?

    • 4 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem author,

    zdravim panove, mam problem....od 3. prevodoveho stupne pri akcelaraci neco zacne chrčet (dost nepříjemný zvuk), ale jen v rozmezi cca od 2000 do 2500, pak to prestane....jde to jakoby od motoru, nebo převodovky.....kdyz je pusteny radio tak to neni slyset ale kdyz o tom clovek vi tak to slysi furt.....kdo vi co se to deje????? kdo mi poradi......?????? jinak 1,6 fsi, 11/2004 dik moc.....

    • 1 odpověď
    • 2,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem kenanab,

    Zdravím všechny, Mám již půl roku Octavii s motorem 1.6 FSI (85 Kw). Včera jsem zkoušel akceleraci a zjistil jsem, že na dvojku to při 70 Km/h prudce zaškube a problikne ikonka elektroniky motoru... Dělá to jen na dvojku zhruba při 70. Mám najeto cca 16 000. Zjistil jsem to až včera, poprvé jsem vytah dvojku na 70 km/h. Jen dodám, že dvojka v 70-ti netočí úplně v červeném poli - okolo 5 000. Vážně nevím čím to je. jiné rychlosti to v 5 000 nedělají. Předem díky za rady, ale asi mě předražený servis nemine

    • 3 odpovědi
    • 6,1tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem 1.6 FSI,

    Ahoj, mám OctaviiII 1.6 FSI automat r.v.2005 jsem s ní spokojený, ale teď jse mi pokazilo palivové vstřikovací čerpadlo ( V MOTOROVÉ ČÁSTI!!!ne v nádrži ): Nevím, kde ho sehnat scháněl jsem ho sned všude a nikde nic.Ve Škodovce za něj chtějí 11 000Kč což je teď pro mě moc. Předem Vám moc děkuji za rady a pomoc

    • 1 odpověď
    • 3,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem brankogranko,

    Zdravím, Cca po 68000km sa mi ulomilo niekoľko zubov na plastovom ozubení v EGR ventile (viď obr. http://images.google.sk/imgres?imgurl=http...%3D20%26um%3D1) Na tomto fóre to už asi niekto riešil, ale neviem po rusky tak dobre, aby som tomu aj rozumel. Je to motor 1,6 FSI. V servise mi povedali, že nové ozubenie sa do toho nedá pozháňať a že treba vymeniť celý ventil. Prezradili mi aj cenu nejakých 270 Euro ( 8130Sk). Nemáte s tým niekto skúsenosti? Čítak som niekde na nete, že sa tie ventily dajú aj nejak čistiť, lebo že sa radi zanášajú. Netúžim po každých 60000km vycálovať osem litrov kvôli nejakej sprostosti. Osobne nechápem, prečo to ozubenie urobili z plastu,…

    • 0 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem author,

    zdravim, muze mi nekdo prosim rict kolik cca stoji SP v cca 60000???? dekuji

    • 6 odpovědí
    • 3,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem author,

    NEvite nekdo co by to mohlo byt? Kdyz se rozjizdim, ale i kdyz jedu a úridam plyn tak auto zacne tak divne sycet, driv to nedelalo az ted....celkem me to s***, protoze posledni dobou je toho nejak moc tech poruch.....

    • 15 odpovědí
    • 5,1tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem honzik081,

    Zdravim, posledni dobou mi obcas po nastartovani (1,6 fsi) oyve asi na dve vterinz dost divnz pazvuk od motoru, takove vrneni, benzin davam porad ten samy, takze nemam tuseni cim to muze byt. dik

    • 2 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.