Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Lukáši, prosím tě, kde jsi našel tu poznámku
    • OIII, CZDA, 2016, 85 000km: Včera se mi po 60km na dálnici rozsvítila hladina chladicí kapaliny. Tak jsem zastavil a hned pátral kolem termostatu/vodní pumpy, ale překvapivě sucho. Dolil jsem asi 0,4L na max. Co mě překvapilo, že po otevření nádobky nebyl vůbec žádný odfuk přetlaku, ale je pravda, že jsem cca. 10minut čekal. Následně jsem ujel dalších 250km, zaparkoval a zkontroloval hladinu, ta klesla cca. o 1cm a opět nebyl žádný odfuk při povolení víčka. Předpokládám, že se jedná o termostat/pumpu a jen to nevidím, ale i tak otázka... Je normální, že tam přetlak není a při otevření víčka se neufoukne? Napadá mě, jestli náhodou víčko netěsní a pod zátěží jsem mohl kapalinu odpařit.
    • Nefunkční sahara,  Dobrý den, prosím o radu ohledně nefunkčního větráku na chladiči. Mám Oct2 face, 1.6tdi 4x4 77Kw a najednou vylétla teplota chl. kapaliny až  skoro k červenému, auto jsem hned zastavil a na volnobeh s puštěným topením nechal trochu zchladit. Větrák na chladiči mlčel. Vyměnil jsem  čidlo teploty na motoru, termostat a problém stále stejný. Při teplejším počasí a jizdě po městě, teplota leze az k 120 stupnům. Pči jízdě mimo  město stačí chladit náporem a drží se na 90. Neustále se vypaluje pojistka v motorovém prostoru, diagnostika hlásí zkrat na kostru u ventilátoru. Kabely zkontrolovány, natažená nová kostra, problém stále stejný, Poradil by mi prosím někdo, jak zapojit větrák na chladiči tzv. na přímo? myslím tím na zvláštní tlačítko. Jaký kabel na tom konektoru propojit. děkuji  
    • Nemohl bych poprosit o foto toho držáku, případně i jak je v sedačce? Moc děkuji.
    • Prý podle prodejce nejde doobjednat. Někdo jim to ukradnul u předváděčky. Petr Svetr děkuji, že aspoň 100% vím, že existuje a jdu bušit do prodejce...
×
×
  • Vytvořit nový...