Přejít na obsah

Motor 1.4 TSI


14 témat v tomto fóru

    • 257 odpovědí
    • 172.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
  1. Výměna rozvodů 1 2

    • 48 odpovědí
    • 43.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 18.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  2. Nízka hladina oleja

    • 11 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 9.9k zobrazení
  3. 1.4 tsi 92kw

    • 19 odpovědí
    • 30.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Moc ti nepomohu, nejsem na to odbornk, ale když píše "hodnota odporu moc velká", tak to bude někde přerušené vedení, anebo pořád vadný ten zapalovač bagu, Já bych ještě zkusil tam vrátit ten odpor, jestli tohle hlášení zmizí. Jestli ano, tak je znovu vadný ten zapalovač, nebo vedení k němu. Jestli hlášení potrvá, tak je vadné vedení od ŘJ, nebo ta ŘJ. Nabízí se změřit odpor zapalovače, ale měl bych obavy z jeho odpálení. I když napětí asi kolem 1,5V z multimetru, by snad nemělo. Ale měl bych obavy. Naměřený odpor by měl být kolem 2,5 Ω. Škoda, že nemáš vlastní diagnostiku, na experimentování.    
    • Tak sem obešel pár nových aut a je to skoro u všech takže asi nová "vlastnost" koncernu( este sem videl rok 22 a tam to bylo v pohode), tady u karoqu viz fotky, i na superbu sem to viděl...asi je to dělaný jen do chladných krajin 😂, jak je nad 30° tak lak změkne a rády ty puchýře praskají...
    • Přidal bych také zkušenost se špatným,, asi,, spínáním haldexu v rejdu jak do prava tak do leva.  Yeti 2.0 tdi 125 kW rv 2010 nájezd 150 tis.  Při rozjezdu do zatáčky jakoby někdo na mzik podržel zadek auta...  Musím říct, že spojka ok, všechny oleje vyměněny, včetně filtru v haldexu.  Při rozjezdu rovně nic, žádné skubnutí.  Má někdo zkušenost, vysvětlení popřípadě vědomost o tom jak to odstranit!?   Děkuji všem předem za případné náměty. S.   
    • Pravidelný servis vozů ŠKODA není pouze formalitou, ale klíčovým faktorem pro bezpečnost, spolehlivost a dlouhodobou životnost vašeho vozu. Některá místa na vozidlech ŠKODA vyžadují zvláštní pozornost a pravidelnou kontrolu, která může předejít vážným poruchám i vysokým nákladům na opravy. Brzdový systém – priorita číslo jedna Brzdy patří mezi nejkritičtější komponenty vozidla. Brzdové kotouče, destičky a brzdová kapalina by měly být kontrolovány minimálně každých 15 000 kilometrů. Opotřebené brzdové destičky nejen snižují brzdný účinek, ale mohou poškodit i drahé brzdové kotouče. Výměna brzdové kapaliny každé dva roky zajistí optimální funkci celého brzdového systému. Motorový olej a filtry Motorový olej je životadárnou […] Článek ŠKODA servis: Komplexní průvodce preventivní údržbou pro maximální spolehlivost vašeho vozu se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • já se na zadní silentbloky díval, ale nic tvrdšího tam dát nešlo. jen do předFL (do 2019?) zadek mi nepřijde, že by plaval. jak se utlumí houpání, chová se to v pohodě.  
×
×
  • Vytvořit nový...