Motor 1.4 TSI
14 témat v tomto fóru
-
Co si myslíte o tomto motoru? Původně jsem chtěl opět 1.8 TSI, ale po přečtení tohoto testu, jsem o něm začal uvažovat. http://www.auto.cz/skoda-superb-iii-jizdni-dojmy-s-1-4-tsi-110-kw-svypinanim-valcu-act-video-87125 Díky za názory.
-
-
- 257 odpovědí
- 173,4tis zobrazení
- 5 sledujících
-
-
-
kamarát ma oslovil z takýmto motorom na kontrolu sacích ventilov. foto z inšpekčnej kamery: pohlaď na turbo bolo rozhodnuté! nákup materiálu: 5kg Orieškových škrupiniek 1-1,7mm sprej na uvoľnenie karbónu z EGR tesnenia na všetky rozobraté spoje. práca nám zabrala cca 9h. najväčší problém bol uvoľniť sanie z všetkých hadíc káblov a príchytiek zo spodnej strany kde nie je veľa prístupu. takto vyzeralo sanie: vysledok: čistenie celého sania som nefotil ale to zabralo asi 2-3h len handrou a sprejom. taktiež klapka vyčistená, mala len jemný nános pri oske Auto 1maj…
-
-
- 7 odpovědí
- 1,2tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Tak co už někdo měnil rozvody u tohoto motoru ? Když jsem se tenkrát ptal v servise tak mi tvrdil ze se u toho nemění což se mi zdá divné.
-
-
- 48 odpovědí
- 44,7tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Ake mate dlhodobe spotreby? Pripadne ake extremy ste zazili? Ja v Pasikovi 1.4 TSI ACT DSG: - dlhodoba cca 6.2 podla PP, realne podla merania plna plna skor 6.4 teraz v zime. Cca 90% su u mna dialnice a dlhe cesty, 10% mesto a medzimesto. Najnizsiu som mal zatial podla PP 4.7 pri navrate z lyzovacky.
-
-
- 6 odpovědí
- 6,4tis zobrazení
-
-
Ahojte, je mi jasne ze vsetci pouzivame olej s normou VW 504/507, ale zaujimalo by ma, ake konkretne oleje pouzivate/preferujete? Ja som naposledy na garancke nafasoval od Porsche Inter Auto Castrol 5W30. Uvazujem ze pri 5W30 ostanem, ale mozno vy som kupil Liqui Moly https://www.amazon.de/dp/B075SF7D67/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_EBEJ6SGX2QMRAD6FW5YZ?_encoding=UTF8&psc=1
-
- 7 odpovědí
- 3,1tis zobrazení
-
-
Zdravím zdejší komunitu, přemýšlím nad koupí ojetého Superbu III v motorizaci 1.4 TSI. Chci se zeptat hlavně těch, kteří mají s tímto motorem zkušenosti a zvládli s ním najet nějakou větší porci kilometrů, jak jsou spokojeni se spolehlivostí a co řešili za neduhy a problémy. Díky za odpovědi, Miloslav
-
-
- 13 odpovědí
- 5,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj Superbaci! Mam tu takovy první problem u auta a jsem z nej nervozni, nesetkal se s tím prosím někdo? Standartně sednu do auta, zmacknu tlačítko start stop, protoci se rucicky, auto “točí”, po cca vteřině přestane (točí stejně jako vždy), ale nenaskoci - pouze zůstane rozsvicena kontrolka ESP a kontrolka motoru, nic vic nenapíše. Na podruhé pak nastartuje jiz bez problému. Toto se mi dnes stalo 2x. Nemá prosím někdo stejnou zkušenost? Motor 1.4 TSI act 110kw, najeto cca 88tkm. Ze by se hlasily jen zhavicky nebo baterka, tlačítko KO? Ovsem dle servisni knížky měněny zhavicky ve škodovce při 60tkm, 2 roky zpět. Nikdy predtim jsem takovy problem nezaznamenal. Do se…
-
- 2 odpovědi
- 4,8tis zobrazení
-
-
Servisní informace: Při montáži zapalovacích svíček do hlavy válců je bezpodmínečně nutné dodržet utahovací moment (22Nm). Závity na zapalovacích svíčkách a v hlavě válců jsou přesně řezány a určují pozici zapalovací svíčky, tak, aby kostřící oblouček byl umístěn směrem k výfukovým ventilům, tím se díky čerstvému plynu proudícímu dovnitř výrazně zlepší chlazení svíčky. Následky při nedodržení utahovacího momentu: Nesprávná pozice zapalovací svíčky zapříčiní, že je špatně chlazena a dojde k tepelnému přetížení. Přetažením dojde k mechanickému poškození - natažení kovového tělesa svíčky a tím ztrátě přítlaku na vnitřní těsnění svíčky. https://yo…
-
-
- 3 odpovědi
- 18,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj chlapi uz jsem to jednou minuly tyden na foru psal , ale Pawouk to asi smazl. Po meste dost casto jezdivam s prevodovkou DSG prepnutou na sportovni rezim jelikoz u normal se mne zdaji otacky 1300 na tak velke neboli tezke auto dost priskrcene. Pri rozjezdech na krizovatce ve sport. rezimu auto nechce do 2200 otacek skoro vubec reagovat jede krokem ! (jako bych mel za sebou prives s 20 pytli cementu) a az po prekroceni 2200 otacek vystreli jak raketa . V rezimu Normal se toto vubec nedeje tam pri polechtani plynu auto okamzite reaguje. Muzete nekdo vyzkouset a napsat svou zkusenost? Predem diky
-
- 3 odpovědi
- 3,1tis zobrazení
-
-
Dobrý deň, dneska ráno mi vyhodilo hlášku "skontroluj hladinu oleja" len ide o to že auto má rok a pol a ešte nebolo ani na prvej servisnej prehliadke takže mi príde divné že tak skoro sa minul olej má niekto podobnú skúsenosť ? Alebo je to vôbec normálne ? motor 1,4 tsi 110kw ATC
-
- 11 odpovědí
- 4,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Sice Golf, ale postup je stejny.
-
- 0 odpovědí
- 16,5tis zobrazení
-
-
Rád bych se zeptal majitelů 1.4 TSI 110kW ACT, jakou mívají teplotu oleje? Např. v režimu město/90/130. Ptám se proto, že při tempomatových 130 po dálnici, mi to ukazuje teplotu oleje 111 stupňů. Přitom v návodu se uvádí, že překročí-li teplota 110 stupňů, měl by člověk zvolnit. Díky. Martin
-
- 5 odpovědí
- 4,9tis zobrazení
-
-
Přijde mi, že poslední dobou slýchám u zahřátého motoru zvuk navíc. Zní to, jako uvolněný plastový kryt, nicméně nikde nic uvolněného není a jde to z oblasti rozvodů. Jenom u zahřátého motoru. U studeného to slyšet není. Škoda dokonce upozorňuje na zvuk od rozvodů u tohoto motoru (sice nezmiňují konkrétně SIII - což ale neznamená, že se ho to nemůže týkat), s tím, že to nic není. Bohužel mi ten zvuk nešel stáhnout. Může si to někdo z majitelů poslechnout a dát vědět, zda to slyší taky? díky Martin zvuk zahřátého motoru - 1.4 tsi act.wmv
-
-
- 7 odpovědí
- 9,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Nejake postrehy k tejto motorizácii? Chcel by som tento typ, len je to postačujúce na toto auto? A co spotreba?
-
-
- 19 odpovědí
- 30,6tis zobrazení
-