-
Aktuální příspěvky
-
Moc jsem nerikal, auto zacalo pozadovat servis, vychazelo to na 120k. Olej si delam sam. Poptal jsem par servisu mailem na "auto hlasi nutnost servisu" a "asi po 30 tisicich" a ze nechci olej. Nechodim nejak preventivne. Nekdo napsal 24 tisic, tenhle servis 16 a bylo to nakonec jen 13. Vsechny servisy na email volaly zpet, vetsina dle VIN vedela, ze je potreba dsg olej, vymenit svicky, zkontrolovat stresni okno a vymenit brzdovku. Ty veci v seznamu jsou (asi) predepsany skodovkou ve 120k a zda se, ze primo k danemu VIN (strecha, hybrid atd.). Ale meli problem s tim vlastnim olejem. Rikal typek neco o tom, ze za 4 stovky navic to budu mit zapsany jako servisni prohlidku v systemu, jinak by to bylo jen jako nejaka poznamka nekde. Ale nakonec to asi ani nenauctoval, tak nevim. Pouzila se tzv. sekova knizka (15% sleva na dily pro auta starsi 4 let) a podle myho se nejak upsali a dali 15% i na praci.
-
Zeptám se, chtěl si vysloveně roční prohlídku nebo inspekční? Nebo jaké bylo tvoje zadání? Nebo servis udělal prohlídku dle pokynů v DP, stavu km/času? Já totiž chodím každý rok na prohlídku a třeba o kontrole karoserie nebo podvozku v protokolu není ani slovo.
-
Pred par dny jsem delal 120k na DGEB (hybrid benzin). V priloze faktura. Nedelal se olej a kabinak. Cena prekvapive docela nizka.
-
Ahoj, chtěl bych si pořídit trojkovou Octavii v RS s motorem 180 kw. Otec má jednu takovou, čipnutou na 206 kw a dost mě uchvátila. Zvažoval jsem i 2.0 TSI 228 kw u Golfa, ale ten Golf se mi prostě tolik nelíbí. Blbý je, že co se týče výběru jsem dost náročný, jak na stav, tak i na výbavu. Když už, tak bych chtěl aby to mělo virtuální displej, tu celoskleněnou navigaci, webasto. Chtěl bych to v automatu, ale objevil jsem jednu pěknou modrou v manuálu, akorát cena je přestřel za mě. 595k. Otec za auto dával 550k, sice má horší výbavu a trochu vyšší nájezd ale zase má DSG a Remus výfuk. Když v tom jedu, tak to DSG je ve městě neskutečně pohodlný. Stejně tak na dálnici. Blbý je to na okreskách, na Déčko mi příjde, že to řadí strašně debilně a líně. Na Sko je to lepší. Zvažoval jsem, že bych šel do té RS v manuálu, řídil jsem jednu a spojka a dráhy kulisy byly přijemný, ale bylo to 169 kw. Příjdu o něco s tím DSG, nebo naopak něco získám...je to třeba v munálu pocitově ještě živější? 169 a 206 kw nemá moc smysl srovnávat co se týče živosti. Jde mi o to, že moje prakticky ideální a vysněný auto mi vyfoukl otec, měl jsem uvázaný love na terminovaným vkladu. Za těch x měsíců jsem žádnou takovou podobnou nenašel a už mám pocit, že prostě musím jít do kompromisu, protože dost těch aut má vysoký nájezd a já bych chtěl nájezd do 100k, ideálně do 11/18 aby to nemělo filtr pevných částic...a bez kompromisu bych nekoupil nikdy nic. Za 550k se mi celkem líbilo jedno RS, nájezd 35k, dovoz z Francie..bílá...akorát kombík a s filtrem pevných částic. Ten kombík bych možná i odpustil i když jsem někde četl, že má horší jídzní vlastnosti. Díky za rady a postřehy.
-