Tak nevím jestli se v automobilce Jaguar zbláznily, či snad sází na koně, který je může přivézt v oboru elektromobility na pozici výrobce luxusního zboží, něco jako dosavadní Rolls-Royce.
Každopádně Jaguar se připravuje na radikální proměnu – za své vozy, které nebudou potřebovat benzin, si bude účtovat dvakrát tolik než dosud a chce pro ně najít zcela nové zákazníky orientované na umění.
Jaguar hodlá dosáhnout úspěch zdůrazněním udržitelnosti a témat, jako jsou „moderní luxus“ a „bujarý modernismus“ u zákazníků, kteří jsou nadšeni uměním a designem a současně jsou zapojeni do „digitálního ekosystému“, který u aut přesahuje jen cestování. Tato nová komunita, kterou se Jaguar pokouší vytvořit, se bude lišit od své současné zákaznické základny. „Očekáváme, že zůstane asi 10 až 15 % našich stávajících zákazníků,“ uvedl výkonný ředitel Jaguaru Rawdon Glover.
No, asi si mnozí vzpomeneme na docela velký neúspěch elektrického Jaguaru I-Pace, coby evropského automobilu roku 2019. Že by tentokrát sázka na elektrický luxus mohla vyjít, nebo Angličané společně s mateřinkou TATA Motors budou pokračovat ve svých přešlapech až do definitivního konce Jaguaru?
Každopádně svým novým portfoliem si automaticky odmazávat 85 až 90% svých dosavadních zákazníků a fanoušku svědčí spíše o vyšinutí smyslů, než o racionálním myšlení. Divil bych se pokud by jim to vyšlo, ale v dnešních pokřiveném světě je asi možné všechno.....
Žárovky jí musely postupně odejít všechny 4 a proste si to nekontrolovala. Pak mi jen rekla, když sem to zjistil, že jo že si musí přepínač povytáhnout aby svítila. 🤣
Áno, ja som ten silný protivietor cítil na D2 z Bratislavy smerom do Brna. Okamžitá spotreba bola ako keby som išiel o cca. 30 km/h rýchlejšie.
Ja som išiel za vami s ACC nastaveným na 140 km/h so vzdialenosťou na dve čiarky. Keď si sa pri predbiehaní rýchlo zaradil späť do prvého pruhu, tak radar stratil auto pred sebou a vždy sa to rozbiehalo, a keď som to nastavil na tvoju rýchlosť, tak si sa mi občas vzdialoval pri akcelerácii, lebo mám ACC nastavené na Eco a vtedy to akceleruje pomalšie, viac plynule.
Ale som rád, že som ti doprial aspoň trochu svetla, aj som. Si všimol, že pekne pred tebou osvetlujem pravú stranu. 😎