-
Aktuální příspěvky
-
Plus se zeptám, pokud vezmu L&K, jak bude těžké se zbavit chromu a udělat z toho sportline?
-
ahoj přátelé, asi se vracím zpět ke škodovce. Pašíka jsem držel fakt dlouho (2016, kupován 2018, nyní 180tis), ale do sedana už se nevejdeme a technologie je taky dál. Sice ještě stále koukám po 530/540 Tourer, ale za cca 1,2 do 50tis najeto v trochu dobré výbavě je to asi nesmysl a tudíž bude pašík. Kdo jste přecházel z B8 a případně rádi jezdíte ostře, co vás na superbu štve? Já byl dneska projet 142kw a přišlo mi to fakt líné (režim S). Odpich z vinglu na Ještědu prostě není a z kopce nabrzdit zatáčku taky žádná radost. Jezdím xkrát ročně alpy a většinou ledovce a proto mám rád jak výkon, tak brzdy. Pak mě zajímá ESP. Dá se vypnout tak, abych na sněhu mohl vodit auto v zatáčkách plynem (nyní s přehraným SW to jde a haldex umí více, než jsem si uměl představit). Díky moc
-
ahoj, přemýšlím, že pustím svou B8 BiTDI, která je super a posunu se směrem k modernějšímu vozu. Dneska jsem byl projet 142kw a krom toho, že mi to přišlo slabé, tak mi přišly slabé brzdy. Je rozdíl proti TSI BiTDI v brzdách? Případně dával někdo jiné třeba 4 pístky či tak něco, co funguje?
-
Práveže chovanie bude vcelku rozdielne v jednej zásadnej veci, superb 4 je mild hybrid so 48V systémom. Síce mám tento systém v Octavii, ale za seba môžem povedat, že jeho vplyv cítiť dosť podstatne hlavne pri nízkych otáčkach a rozbehoch. Takže veľmi by som neporovnaval S4 a S3, hoc sa to nezdá, ale je to iná technika.
-
Od hardhouse.trip · Vloženo
Jednou za dva roky doplnění (preventivně), jednou ročně desinfekce + výměna kabinovýho filtru. Mám dvouzónovku...
-