Přejít na obsah

1.5 TSI

Motor 1.5TSi o výkonu 110 kW


9 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
  1. O Motoru 1,5 TSI EVO

    • 2 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 13.5k zobrazení
  2. Tankování, aditiva

    • 2 odpovědi
    • 6.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  3. realná spotřeba

    • 13 odpovědí
    • 17.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pomohlo mi vymazat chyby přes VCDS a po novém nastartování otočit volantem na jeden doraz a držet dokud nepípne auto, potom otočit do druhého dorazu a opět držet dokud nepípne. Potom mi to začalo fungovat a zmizeli chyby. Ze začátku jsem dělal chybu, že jsem nedržel volant dost dlouho v krajních polohách. Kalibrace přes VCDS mi také nešla.
    • Nedá, je potřeba buď jáma, zvedák, anebo my máme udělané schody na zahradu, na které najedu, vlezu pod auto a sundám kryt (ten jde pěkně, drží na čtyřech místech). Nesmí tam být žádná koroze.
    • U fl se start generátorem 1.5tsi dsg stačí párkrát otevřít dveře a nechat svítit ne lampičky, ale ty barevny listy a rozsvítí se displeje. Sice jsem pak nastartoval, ale vyběhnou ti všechny možný závady systémů než si minimálně delší jízdou tu 12V baterku dobiješ…
    • Já to hlášení na zapomenutý mobil v nabíjecí přihrádce slyším, ale je to hodně potichu. Nenašel jsem, jak to hlášení zesílit, protože bez soustředění to lehce přeslechnu.
    • Podle dílenské příručky těžko - musí se sundat kryt nádrží. 
×
×
  • Vytvořit nový...