Jump to content

Adarko

Uživatel
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Adarko

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

348 profile views
  1. Ahoj Zajko65 , bohužiaľ po každom sadnutí do auta s cieľom jazdy ako druhé po pripútaní sa a po naštartovaní vypínam tlačítkom túto hlúposť , potom ešte tie ťahače volantu a ideme .
  2. Vírus nie je hlúpy, veď si iba zober tie opatrenia od respirátorov, cez 2 m vzdialenosti, rukavice / ktoré mimochodom policajti často ani nemajú/. Určite si stojím za tým, čo som napísal. ivča
  3. Adarko

    Jízdní komfort

    Ahojte, máme už za sebou nejakú maximálnu rýchlosť čo sme po Nemecku išli na Kamiqu? Ja zatiaľ 202 . ivča
  4. Ahojte, riešim tu odpovede staré i niekoľko rokov, som zavretý doma. Mal som dtto problém, prívesný vozík mal konštrukčnú rýchlosť vyznačenú i v OOE 80km. Po zavedení min. rýchlosti na diaľniciach / 80 km / som s ním už jazdiť nemohol. Má to logiku, nakoľko takmer nikdy nedodržím minimálnu rýchlosť pre diaľnicu a maximálnu pre vozík. Ja som vtedy oslovil výrobcu / u mňa vtedy Pongratz/ aby mi vystavil certifikát, že vozík je dimenzovaný pre rýchlosť 100 km. S týmto som šiel na DI /nepamätám, či najskôr na Okresný úrad doprava/ a vystavili mi vtedy nové OOE / VTP/ s už 100 km rýchlosťou a be
  5. Ahojte, dodnes som nedoriešil problematiku kontroly na alkohol políciou pri bežnej akcii, teda zastavení. Skúšal som to i cez známu motoristickú reláciu i štátne inštitúcie - ale ticho je. Určite ste postrehli, že asi hovorím o súčasnej Coronovej dobe a teda prenosu tejto choroby prostredníctvom kontrolného prístroja. Viem, že sa používajú tie s náustkom alebo iba fúkaním bez náustku. Lenže všetko ostatné je aj tak dodržané pre prenos - teda vzdialenosť, nechránenosť testovaného a nesterilita po použití prístroja. Naposledy ma zelení chlapíci kontrolovali minulý týždeň a vzdal som to a fučal.
  6. Ahojte, svoj sen som splnil, Kamiq je v garáži a zatiaľ slúži ako bolo sľúbené. Nejde mi však do hlavy, prečo sa stále zdražuje, teda keď pozerám na Monte Carlo / iné som nepozeral/ je stále drahší a drahší. Poznáte odpoveď? ivča
  7. Ahojte, mal som obavy , keď som sa dozadu hádam dva roky rozhodoval, čo spraviť s batériou v aute, ktoré stálo v garáži ako u Aleša. Vtedy to bol Renault Fluence. Či ju vytiahnuť z auta dať dobiť a ,,riskovať,, že budem musieť niečo riešiť s napríklad rádiom /kód/. Pýtal som sa mechanika a ten bez mihnutia okom konštatoval - dobíjať priamo v aute /bez odpájania káblov z batérie/. Ešte bol problém s čím dobíjať. Po štúdiu na webe som sa rozhodol pre CTEK mxs 5.0 . Nabíjačku som zapojil a na druhý deň som prišiel do garáže s otáznikom čo bude. Nuž svietili všetky letky vrátane zelenej a batéria
  8. Fú, to som netušil, že toto Kamiq nemá , ale nevadí, možno je to info pre ostatných, čo to majú / virtuálny pedál / . Vďaka za ozrejmenie Kallath. Pekný deň. ivča
  9. Ahojte, dnes som si tu načítal tému ohľadne nezatvárania dverí kufra a spomenul som si na obdobie, keď som si zadával do výroby konečnú podobu môjho Kamiqa. Pri voľbe možnosti doobjednať Elektrické otváranie a zatváranie piatych dveri 4E7 dnes za 383€ som takúto možnosť nevyužil, teda som si to neobjednal. Keď som nad touto vymoženosťou uvažoval, predstavil som si situáciu, kedy som si dal auto do umyvárne a vozidlo som nezamkol. Počas umývacieho cyklu, keď dám i umývanie podvozku dochádza odspodu k striekaniu lúča vody a obával som sa, že sa mi dvere kufra otvoria ako pri podkopnutí, keď s
  10. Vďaka za reakcie, možno ku kamiónom - myslel som iba prípady, kedy na Slovensku sa rozhodne kamión obiehať pred ním idúci takmer vždy dtto kamión. Tento manéver je z pohľadu za ním idúcich vozidiel veľmi kritický. Manéver kamiónu je časovo dlhý, ďalej znižuje rýchlosť vozidiel idúcich za ním a vôbec nevidím žiaden význam takéhoto úkonu. Takmer vždy ide iba o hlúposť vodiča. Mám veľa priateľov i priateliek vodičov kamiónov a vždy sa vyjadrili s úsmevom, že je to ,,frajerizácia hlupáka,, . Na Slovensku ako viete, je na diaľniciach zakázané predbiehanie kamiónmi. Je pravdou, že boli snahy zo stra
  11. Ahojte, keď som si po mnohých rokoch opäť vyberal Škodu, začaroval mi Kamiq. V januári 2020 , kedy bolo možné vybrať z celej ponuky motorov som sa rozhodol pre 1,5 benzín s manuálnou prevodovkou. Počas výroby a dodaním uplynulo 5 mesiacov a v tejto dobe som sa dočítal o možných problémoch so skákacím autom. Preto som sa dotazoval u výrobcu i dodávateľa , ktorí ma ubezpečili, že bol upravený softvér. Od dodania auta 06/20 podnes po odjazdení 6783 km som doteraz nemal žiaden problém so skákaním , či podobnými záležitosťami. Čo sa týka motora a vypínanie dvoch valcov moja skúsenosť je , že
  12. Ahojte, sedím doma, lebo ma zavreli pre Coronu, tak behám i tu. Na maximálnu rýchlosť na diaľniciach , ale i na iných cestách si myslím nasledujúce. Štatistiky od úradníkov, či zaujatých , ktorí sú v práci a po práci prášia po cestách ako o život, sú jednoznačné. Znižovať a znižovať a trestať. Ak pozerám na štatistiky, či rôzne relácie radi zvaľujú vinu na nedodržanie rýchlosti. Ďalej sa už neskúma, veď ,,dôvod,, je jasný, to rýchlosť. Ale opak je pravdou. Argumenty, že kam sa tak ponáhľame podľa mňa vôbec neobstoja. Tok života je dnes taký, s týmto nič neurobíme. Začínal som som na Škode Octa
  13. Adarko

    Lane assist

    Zdravím, poprečitával som tu rôzne fóra, ale vstupovať do elektroniky nechcem. Človek netuší aké vedľajšie účinky to má a môže sa čokoľvek stať. A tie systémy mne nevyhovujú. Auto má poslúchať a nie sa pliesť do riadenia. Mnohé skúsenosti s akútnym brzdením bez zásah človeka , či podobné veci naozaj netúžim zažívať. Uvidíme v budúcnosti. V škodovke sa stavajú k tomuto /vypínanie systémov vodičom/ dosť rigorózne, tvrdia, že pre bezpečnosť. No neviem. Tak pekný deň.
  14. Ahojte, včera počas Corona prestávky som sa pozrel aj do kufra auta, či tam tá zásuvka na 12V je. A je, teda je iba diera zaslepená s umelohmotným štupľom. Zásuvky net. No toto. Zobral som baterku a po otvorení štupľa /špunt/ som vo vnútri priestoru uvidel tuším 3 káble. Teda asi káble na pripojenie zástrčky sú pripravené len tam dať telo zástrčky resp. poistku. Má s týmto niekto skúsenosť? Samozrejme hovorím o Kamiqu. Ďakujem.
  15. Dobré vedieť, si myslím po dnešnej príhode s rádiom. Po príchode do cieľa som na volante stlačil vypnutie zvuku na rádio. Potom som zastavil a zhasol motor a odišiel som preč. Po návrate do auta asi po 3 hodinách som naštartoval a odchádzal. Bohužiaľ rádio ostalo ticho. Na palubnej obrazovke ukazovalo audio nič a na obrazovke Amundsena sa zablokovala možnosť ovládať hlasitosť ručne. Zastavil som motor, vystúpil z auta, uzamkol ho. Potom som znovu skúšal rádio spustiť, no nedalo sa. Preto som vyskúšal navigáciu - pekne fungovala, hlasitosť OK. Vyskúšal som ešte spárovaný mobil, opäť všetk
×
×
  • Create New...