Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • @denial můžu se zeptat na konkrétní důvod proč byste chtěl raději alcantaru?   @homy kdyžtak prosím napište do DM, jestli máte nějaké fotky tak klidně rovnou přiložte
    • najel jsem s cjxa 100k a teď máme jako druhé auto DNUA. cjxa je takové hrubší, určitě není DNUA v ničem horší, má jen filtr pevných částic a tedy tišší zvuk. obe mi jezdí srovnatelně, byly bez úprav. Spotřeba srovnatelná.   Uvažuji ho teď prodat, je to MY 2020, facelift, najeto 94. Výměny oleje po 10tkm. Full výbava krom střešního okna, doma i v kanclu tepla garaz:), bez nehod, zatím není na inzerci. Představa +- sedí
    • Také se přidávám s přáním klidných Vánoc a následujících svátků.
    • mam 2016 cjxa s ventilovanymi; bral by som radsej alcantaru. spotreba 10.5 (max 12.4. min 7.9), co je dost, sedmicka by pomohla.   najlepsi je samozrejme DNFE 206kW s matrixami a najlacnejsi CJXA 206kW s xenonmi. co som ja pocul, tak najhorsiu odozvu na plyn ma DNUA kvoli GPF. pokial viem, tak tieto su aj s matrixami facelift aj s xenonmi predlift, na to bacha.   tu je tiez pomerne zaujimavy kusok https://auto.bazos.cz/inzerat/193296543/skoda-superb-sportline-20-tsi-200kw-dph-4x4-lpg-webasto.php   co sa tyka tuningu, tento nemec tu popisuje detailne vsetky tri motory a rozdiely    
×
×
  • Vytvořit nový...