Hledej tento vypínač (vedle OBD). PředFL asi svítil normálně potkávacími (bez osvětlení palubní desky), poFL měl dvě žárovky ve svítilně mlhovky, tu druhou pro DRL (ten spínač automatický imho nikdy nebyl). V opačném případě nemáš originál. Zbytku postu nerozumím - "nefunguje DR, ale ani DR nefunguje".
Obrysové a i potkávací mají pro každou stranu vlastní pojistku.
Co se týče podvozku, tak tam mám zkušenost jak se 17" koly, tak 18". Obě auta na standardním podvozku a za mě 18" kola jsou lepší, horší komfort v neprospěch 18tek je cítit poměrně minimálně, pokud člověk nejezdí neustále např. centrum Prahy (kočičí hlavy, koleje apod.). U 18" kol je určitě lepší ovladatelnost auta, pokud člověk jede rychleji, auto se nehrne tak hodně ze zatáčky ven a na dálnici v rychlejším režimu je auto jistější. U 17" kol je vysoký profil a jen 205 šířka, takže jsou vhodnější spíše na zimu. Já ty 17" mám na svém autě jen z důvodu finančního, zatím jsem nenašel odvahu dát za zánovní 18" sadu 30 a více tisíc. 😀
TDI vs TSI - asi bych vybral podle tvých preferencí a ne ryze podle ceny údržby, ono stejně hodně záleží na kusu motoru a přístupu k němu. Někdo má TDI a najede 300 000 km a má "vše" původní a někomu dělají generálku motoru v 70 000 km a to samé platí o TSI.