Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, tak si to dnes šinu vesnicí, za značkou začnu zrychlovat a najednou tuning výfuku jako blázen. Shnila spona před koncovým dílem a svlékla se. Pro zajímavost přidávám foto, jak si dnes vedou Škoda originál TOP FIRST Class díly výfuku po 10 letech, 160 tis. km a parkování před domem na asfaltu.   Zdar  
    • To je jedna z nejhezčích barev...
    • Nebude tam někde nedocvaklé vedení od turba ke klapce? Já mám najeto 280 turbu původní, kolega 300 a taky původní a jezdí mi jedna na servis momenatelne cca 370 tis a turbo původní. Spolehlivost je asi ok.
    • Poradí mi prosím někdo, jaké hodnoty zapsat do zadní kamery v rámci kalibračního procesu? Jedná se o kameru na CAN Bus.  Kamiq 2023.  Nedaří se mi ji nakalibrovat.  Děkuji
    • Mě se teď cca 2 roky po opravě polámaly ve svazku další vodiče (nefungoval zadní stěrač a ostřik a 3. brzdové světlo). Zkoušel jsem to opravit pomocí doporučených dutinek ale bohužel jsem měl jen tyto KLEŠTĚ STANLEY se kterými jsem se tam prostorově nevešel. Tak jsem to spájel cínem a nastavil délku drátů jako při poslední opravě. Paradoxně se mi přitom stalo, že drát který jsem před dvěma lety takto opravil (otevírání kufru) se při manipulaci s ostatními dráty zlomil těsně pod letovaným spojem. Tak bych potřeboval doporučit krimpovací kleště, které se tam vejdou. Dutinky jsou určitě snadnější, zvlášť když s pájkou neumím tak dobře. Nebo můžete tady někdo doporučit výukové video jak správně letovat?
×
×
  • Vytvořit nový...