Přejít na obsah

Autohifi, Navigace

Reproduktory, rádia, CD měniče, ozvučení, odhlučnění...




  • Aktuální příspěvky

    • Sám jsem zvědavý jak se k tomu servis potažmo ŠA postaví. Zároveň bych teda vyreklamoval starou známou vadu samovolného sklápění opěradla sedačky což se zde taky řeší ve velkém. Tento problém se též týká i mě ale nějak jsem to neřešil , vždycky po nasednutí jsem jen pootočil naklápění sedadla o půl otáčky zpátky. Jen by mě docela zajímalo pokud reklamaci uznají jestli přečalouní sedačku na nový rám s tím , že dají nový molitan a starý potah nebo dají celou novou sedačku pokud má dvě reklamované vady. To by znamenalo , že budu zase min. tři dny bez auta. Kdyby dali celou novou , tak tu mají vyměněnou za půl dne 🫣
    • Nabíjím S21 Samsung bez krytu, po hodině cesty navigace waze a spotify přes poledne, tak žádné přehřívání neproběhlo. Horší to možná bude v létě.
    • Co vám to dělá? Jak jste došel, že máte něco špatně 
    • Dobrý den. Chtěl bych zeptat na vaše zkušenosti, tipy a možné rady ohledně úniku chladící kapaliny na Octáviích 3.generace.   Já momentálně pociťuji úniky na své: Octavia 3, 2017 facelift, 2.0TDI, 110kw, CRMB, cca 247000 najeto   Auto koupeno s vysokým nájezdem. Pravidelný olej, rozvody atd. Dálniční kilometry. (Ale víme jak to chodí 😃). Každopádně auto jezdí spíše město, zhruba 25km denně, ale čas od času to projíždím na dálnici, a po výletech když je pěkně. Po městě to tak razantně kapalinu nebere. Spíše to registruju, když jedu delší a rychlejší trasy, kde je motor více namáhán.   Pár mesíců od koupi, konec léta,  cestou do Plzně z Ústí po okreskách se mi na půli cesty rozsvítila kontrolka ohledně množství chladící kapaliny. Auto jsem zastavil a v baňce kapalina na spodní rysce. Chtěl jsem dolít abych dojel do Plzně, otevřel jsem nádobku a kapalina se vytlakovala zpět zhruba na horní rysku. Nic jsem nedolil, chvilku počkal a pak se zase rozjel. V Plzni jsem se ještě podíval na stav a zhruba polovina, blíže k minimu. Druhý den po vychladnutí jsem šel dolít, překvapivé bylo, že kapalina byla dost pod minimem, dolil jsem do maxima. Pod autem žádná kaluž... Nikde nic mokré, žádný fleky. Cesta zpět byla v pohodě a bez úniků. Řekněme, že je to rok od této cesty a za tu dobu jsem doléval dohromady odhadem 0,7 až 1 litr. Nevím, jestli je to běžný únik. U jiných aut jsem nemusel dolívat takhle často. A myslím si, že to v létě bude horší.   Na víčku od oleje nic není. Na olejové tyčce taky nic. Žádný fleky nejsou. Známý zkoušel zatím dělat CO test a tlakovou zkoušku. Oboje v pohodě.   Teď kde začít no. EGR? Auto občas zahlásilo chybu ohledně DPF. Vždy zhaslo po projetí na dálnici. Chladič oleje? Hlava? plus jsem se ještě dočetl něco ohledně jakéhosi výměníku. Prý se projevuje hlasitým bubláním vody, který jde slyšet v autě. A je pravda, že ho semtam slýchám, ale topení mi hřeje normálně, řekl bych. V autě mimochodem obyč klimatizace.    Myslím si, že jsemcnapsal všechno potřebné. Byl bych moc rád za vaše zkušenosti na toto téma. Děkuji.            
    • Hm, nepříjemný. Tady asi těžká jakákoli rada. Infotainment se určitě napříč více modely ŠA nepovedl.
×
×
  • Vytvořit nový...