Tohle je aktuální sdělení vedoucího stk, který byl minulý týden na posledním školení, kde mimo jiné tohle řešilo.
Jak řekl sám, je v tom bordel a ještě bude větší, páč chystají ještě nějaký další změny 😄
Good luck 🙂
lucky.jack,
tohle se mi opět moc nezdá,....klauzuli o tom, že pokud není v TP napsané k rozměru dodatek M+S tak musím použít přesně to co je v TP jsem nikde nenašel,....někdo třeba tvrdí že můžu použít pouze o jeden rychlostní kategorii níž, ale to jsem v aktuální znění zákona taky nikde nedohledal,...
Dodatek M+S v TP znamená, že musím použít s daným rozměrem pouze zimní pneu s označením M+S, pokud to tam není, můžu použít daný rozměr jak pro letní tak i zimní pneu,...někteří výrobci tohle vůbec neudávají,..takže to co píšeš bude nejspíš opět nějaká subjektivní interpretace daného STK popř. technika,...přímo na stránkách ministerstva dopravy je tohle vysvětlení viz příloha a nic o M+S v TP se nepíše ani v zákoně,....je tam pouze informace o zimních pneu,....na pneu samozřejmě mám M+S a horský štít s vločkou, tak označení zimní pneu plně splňuji, ale v TP zvolený rozměr 225/45 R17 dodatek M+S nemá...jakmile budu mít vyměněnou stabilizační tyč, tak nalepím na palubovku nálepku max rychlost 210 a jedu zpět na STK a žádné pneu měnit nebudu,...chtěl totiž po mě at dojedu na letních, ale na to mu seru,..ještě zamrzne v ten den před STK kaluž a vyhodí mě za letní pneu 😀
Dotazzimnipneu-(1).doc
Ano, jsou tam. Ale nějak nevím jak jsou roztříděné na pásma? (basák, střeďák, výškáč). Každý reproduktor svůj zesilovač? Elelktronická výhybka? Levý, pravý, přední, zadní a další?