Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2073 témat v tomto fóru

    • 14 odpovědí
    • 41.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 557 odpovědí
    • 209.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 726 zobrazení
  1. Aux "kanálový" zvuk

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 859 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  2. deaktivace PTC

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1k zobrazení
  3. Problém s topením 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 27.6k zobrazení
    • 458 odpovědí
    • 181.9k zobrazení
  4. Chyby v Gateway

    • 21 odpovědí
    • 31.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 883 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...