Přejít na obsah

FABIA IV

Fora

  1. Interiér

    Vybavení a úpravy interiéru

    75
    příspěvků
  2. Exteriér

    Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd

    248
    příspěvků
  3. Elektrika

    Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...

    97
    příspěvků
  4. Motor

    Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

    183
    příspěvků
  5. Podvozek

    Nápravy, tlumiče, pružiny, kola...

    40
    příspěvků
  6. 84
    příspěvků
  7. Ostatní

    Co se jinam nehodí a týká se Fábií.

    1.1k
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • Měl jsi vypnutý ASRko? Že auto na heveru při pokusu o roztáčení kol rachotí je celkem normální.
    • Čau všichni, mám dotaz.   Myslíte že tahle Oktávka je za dobré peníze? Vydrží alespoň 3 roky?   Samozřejmě rady k nákupu se vždycky hodí.   Díky za odpovědi.   https://carlite.co/cs/car/18ez46VtkF/%C5%A1koda-octavia-2.0-tdi-dpf-rs-4x4-pickerl-nov%C3%BD%2C
    • ČudlR, ty dáváš do ostřikovačů čistou vodu? To by si jako nevšiml barvy a vůně/zápachu té tekutiny v kufru pod rezervou? :-)))
    • Nemuze byt prasknuta hadicka od ostrikovace nekde v zadni casti ?
    • Ahojte, na mojej octavii II 2.0 TDI (6. rýchlostný manuál) som na prednej náprave menil čapy ramien, zadné uloženia a tyčky stabilizátorov. Potom som kvôli kontrole hádzavosti (napokon iný problém) celú prednú nápravu zdvihol tak, že pravé koleso malo podložené rameno a ľavá strana bola na zdviháku. Kolesá boli asi 3 cm nad zemou. Pri zaradení trojky sa objavil veľmi rachotavý kovový zvuk, a pri pridávaní plynu nebolo možné dostať sa na vyššie otáčky (otáčkomer v tomto momente ukazoval asi 1600). Auto normálne jazdí, nezistil som žiaden problém. Zdá sa, že je poškodený ľavý homokinetický kĺb, ktorý poskodený nebol, akurát mi nedáva zmysel prečo by sa takto poškodil. Vie mi niekto vysvetliť čo sa asi stalo
×
×
  • Vytvořit nový...