-
Aktuální příspěvky
-
Jsem rád, že pomohlo. Nicméně pozor: úplně jako obyčejný adaptivní tempomat se to nechová - tedy aspoň ne jako ten u mé minulé Scaly. Např. při nastavení rychlosti v obci na 50km/h se po minutí cedule s koncem obce sám přenastaví na 90km/h a auto začne zrychlovat. To se mi takto nedělo a je to (předpokládám) tím, že současné modely mají čtení značek. Je dobré s tím počítat 😉.
-
Od ExecutedDonut · Vloženo
generace mib je to, co softwarově "spojuje" všechny zmíněné infotaimenty pro škodu: swing = mib 2 entry, bolero a amundsen mib 2 std a columbus = mib 2 high. u těchto generací, které se týkají tvého dotazu na konkrétní model octaiva III je smartlink izolovaný od vestavěné navigace, která umí jako jediná posílat do budíků navigační data přes BAP protokol. To znamená, že tyhle dvě technologie spolu (pro tuhle generaci) skutečně nesouvisí! To že to na venek vypadá podobně neznamená, že to je to stejné. -
Díky, vyzkoušeno na je to v menu -> asistenti -> tempomat a tam jsou na výber 2 možnosti. Predikce průběhu cesty Predikce povolené rychlosti po odškrtnutí povolené rychlosti to už funguje jako nomální adaptivní tempomat.
-
Z hlediska zakarbonovani to pri 11 tis. km nebude jiste jeste zadny zasadni problem. Spise bych se u TSI jako primovstrikoveho motoru obaval redeni oleje benzinem pri provozu pouze na extreme kratke trate.
-
Od Škodov_KÁR · Vloženo
Vyzerá to byť vyriešené, ale vypadávanie na stále tých istých miestach s rušením nám ostalo.
-