Opravdu má Passat silnejsi predni a zadni stabik? Nekde jsem cetl,ze tuzsi podvozek maji na svedomi treba tlumice,kde se lisi posledni dve pismena i u stejneho provedeni a vybavy a mozna i pruziny. Co jsem hledal stabilizatory,tak treba predek se mota kolem 25 mm od ruznych vyrobcu napric vykonama 2.0 tdi. Eibach a H&R predek 26-28 mm, zadek 24-25 mm. Nenasel jsem ale recenzi od nekoho,kdo podstoupil vymenu a co to s autem udelalo.
Zdravim, ozivim tuto temu, zadny ostrekovac prestal fungovat, predtym som mal pocit ze isiel slabo a uz nejde vobec.
Predne funguju, kde sa nachadza cerpadlo a kadial ide hadicka dozadu ze by som skontroloval ci tam cerpadlo tlaci.
Lebo som to pozeral a nestrieka ani zhora z brzdoveho svetla ale ani pri cuvacej kamere.
Dakujem za rady
ahoj, aktuálně řeším problém se Škoda Fabia 2 1.9 TDi 77kw bsw problem se seřízením základního nastavení uhlu natočení volantu, neřešil někdo? Zkoušel jsem to přes vcds, a nejsou přístupné skupiny na adaptaci. Specifikace auta-
Model
Skoda Fabia II
Rok vyroby
2009
Motor
1.9 TDI (77 kW)
Rizeni
TRW dil c. 6R0 423 156
Snimac uhlu volantu
G85 , funkcni (reaguje na pohyb)
ESP (stabilizacni system)
Ano (auto ma jednotku ESP s Abs
Senzor G85 umisteni
V jednotce ESP (ABS/ESP modul)
Spiralovy kabel
Overeny, nastaveny na nulu (vodovahou)
Ahojte, je mi blbé psát po dvou letech do vlákna, ale dořešili jste to nějak? Já měl auto v autorizáku,kde mi kodovali nové kliče (všechny jsem ztratil = kompletní výměna + překodování jednotky). Šefici mi to ale vrátili přesně bez bluetooth (ani nemám v nabídce a předtím šel od 2016 co ji mám) bez navigace, hlasového ovládání a bez možnosti si zvolit profil jízdy (VRS tlačítko - RS bez modu RS je poměrně ... ) sice jsem úkon reklamoval a nejspíš to někdy vyřeší , ale ted na to koukají jak pat a mat a tak bych si to rád zkusil opravit sám - nemáte někdo zkušenost? Většinou to píše že je možné otevřít aktivačním klíčem ale u něčeho to nepíše nic , jen se to prostě neaktivuje. Diag chyby žádný nehlasí