The ŠKODA KODIAQ, a large 4.70 metre long SUV boasting up to seven seats and one of the largest luggage compartments in its class, provides oodles of space even for the most demanding families. The KODIAQ also catches the eye thanks to its distinctive design, comfortable ride, high ground clearance combined with intelligent 4×4 drive and sheer practicality
The KAROQ, the younger and smaller brother of the KODIAQ, is a compact SUV. Its size and stylish design make it a perfect fit for the city, and thanks to the intelligent 4x4 drive and Off-road mode it handles just as well when you explore off the beaten track.
ŠKODA ENYAQ iV je první čistě elektrické SUV postavené na platformě MEB, která je určena výhradně pro elektromobily, a odráží v sobě trendy dnešní doby – zjednodušení a individualizaci.
Takze sme po servise 4 roky 45000km
Cas trvania 2 hodiny
Olej s filtrom,sviecky,pelovy filter,kvapalina do ostrekovacov,tesnenie a maly spotrebny material a este preventivka pred 1vou Stk.
Cena 339 eur s 20% zlavou na olej...no dost,na to,ze to je iba Fabia.
V zavadach klasika slaba bateria a vraj slabucko slzia predne tlmice.Sme este rok v zaruke,takze ak budu viac,vymenia na zaruku za nove.Inak auto stale v super kondicii.
Snad to tu taky patří > mate někdo zkušenost se snizenymi pruzinami např od Eibach nebo ST? Měl jsem je na předchozí F3 s R17. A chci je dát i na Ovci s R18. Díky za postřehy.
Ještě taky není řešená spotřební daň na eletřinu pro pohon elektromobilů. Tedy po jejich rozšíření na to stát skočí, aby kompenzoval výpadek této daně u paliv. Až to nastane tak provoz bude nejdražší ze všech možností a dále je zde faktor parkování, protože samovznícení je již dost časté a riskovat likvidaci domu není vhodné.