-
Aktuální příspěvky
-
Rozdíl by tam měl být v lampičkách, novější je mají na zacvaknutí jako novější modely, ne na šroubky. Za mě je ideální tam dát potom originální LED světýlka, potom už to bude věčné
-
Od fsociety19x · Vloženo
OK tak KA2 kamera uspesne nainstalovana-vysledna cena cca 65 EUR plus mi zostal video kabel a povodna kamera. co sa tyka vyberania madla/povodnej kamery tak skutocne to ide velmi zle a treba najprv povolit zobaciky z vrchnej strany resp od strany "cloveka" a az nasledne povolovat zoabaky od strany auta a bocne. co sa tyka toho aka kamera tam ide ide tak origo je 566827566A ale pasuje tam aj 8W8827566E ktore je povodne z audi. kamera sa da kupit napriklad na ALI. radio sa demontuje 2 speci klucmi (ALI). skodovacky navod vyzera opat ako raketova veda (tfuj) kazdopadne hore na radiu je maly kryt ktory staci vylupnut nechtom, povolit 2 torxy a potom na spodu radia su 2 mini otvory kde sa tie kluce zasunu tym sa uvolnia poistky a radio ide hned von. co sa tyka tahania can kablov tak staci ich prilepit na nejaku trubicku a lahko sa pretihnu do priestoru za spolujazdcovou priehradkou. nasledne som ich tahal po hrane plastu smerom k svetielku osvetlujuce priestor noh a potom som ich napojil uz k hlavnemu zvazku a dole cez prahy az ku kufru. kufrove oblozenie stacilo povolit a opat tahat popri hlavnom zvazku. nasledne sa zvazok staca na strechu k zadnym airbagom cize tu to konci a potom uz ostava najtazsia cast a teba prepchat kable cez gromet. gromet vymyslel totalny K0K0t. ma dva zobaciky po stranach ale jeden drzi uz z vyroby silou vole, pokial sa nan viac zatlaci plast sa hned ohne resp oslabi pripadne hned zlomi. na vrchnej casti grometu to az taky problem nie je tam voda nema moc ako tiect ale ak to zlomite dole nebude guma grometu dobre tesnit a moze zatekat voda. dole sa vsak zobacik da potlacit cez otvor v karoserii. prevlecenie kablov slo lahko, opat daka plastova trubka, silikonovy sprej a hotovo. co sa tyka zapojenia je to jednoduche treba natiahnut len 2 vodice a to can high a can low a zapojit do jedneho z konektorikov na velkom quadlock konektore radia, pozicie si v hlave nedrzim ale je to bezne dohladatelna vec. prekrimpovavat som nemusel, sikmac poslal aj splitter. plusko ostava z povodnej kamery, treba len prekrimpovat iny terminal. minusko (standardne) nemala ani povodna kamera kedze to sa niekde na pol ceste napaja na video kabel a ide do radia samozrejme mozno nejaka scala kamiq moze mat samostatne ukostrenie spravene napr v kufri. co sa tyka kodovania treba len upravit 3 adaptacie v jednotke 5F a to VPS a VPS MSG BUS a deaktivovat RVC(low). rozne pohlady kamery maju fungovat az od SW 1760 ak ma pamat neklame cize ak mate starsi a nezobrazi pohlady treba update SW radia co sa tyka datasetu, parametrizacie a kalibracie...sikmac z ALI sice slubil poslat priamo na scalu ale je tam dataset z nejakeho VW auta-nastastie v kodovani kamery 6C bolo treba zmenit len jednu vec a to deaktivovat automaticku prevodovku. ohladom kalibracie na to treba vas 6350 a najlepsie ODIS-este ma to len caka-tvorivu dielnu uz mam za sebou-kto by chcel kupovat mnimalne 20 EUR ALI. nahodne fotky z motaze a smaozrejme ak bude niekto potrebovat poradit, staci napisat. VID_20250418_121823374.mp4 VID_20250413_212204737 (1).mp4 -
Co vyvěšený téma o rozvodech? Nešlo by se zeptat tam?
-
Ahoj, potřeboval bych pomoct... Dělal jsem prvně rozvody na OII, BMM, na přípravek. Trochu to nesedělo, musel jsem malnko korigovat vačkovým kolem, abych tam dostak kolík, byly to desetiny mm. Ale chci se zeptat, je zásadní, když nesedí značka ve výřezu, na obrázku pozice 1 a proti 2 (4Z)?(červených šipek si nevšímej, převzal jsem obrázek) Jsem vačkovým kolem tak o zub výš. Ale jak píšu, moc jsem s tím nehýbal. Zkusil jsem to protočit rukou na klice několikrát dokola a pak to i 2x natočit, auto vrčelo, dlouho jsem ho ale trápit nechtěl jenom s podepřeným motorem. Tudíž jsem se ani nemrknul na VAG, na hodnoty. Takže, je to zásadí problém v nastavení rozvodů? Dřív než to zakrytuju a složím... Díky za odpověď.
-