Přejít na obsah

Autohifi, Navigace


171 témat v tomto fóru

    • 4 odpovědi
    • 24.2k zobrazení
  1. náhrada za DX 1 2

    • 47 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
  2. Koax repro

    • 0 odpovědí
    • 415 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 445 zobrazení
  3. Can-Bus 1 2

    • 46 odpovědí
    • 26.5k zobrazení
  4. Vše kolem navigace DX 1 2 3

    • 70 odpovědí
    • 47.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. Kod radia

    • 11 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  6. Nefunkční columbus

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 83.2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  7. Kód radia

    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • zeby informaciu, o kolko cca je vykrutena?! ci to ide regulovat osadenim na skrutkach?!  ale ok, nechaj tak, zober do servisu a reklamuj
    • Byl jsem s tím ještě na optimalizaci na zařízení Hunter 9200 a musím říct, že většinu té výškové házivosti srovnali. Tzn na reklamaci jsem je nakonec neposílal. Nevím, že toto velký pneuservis nebyl schopen odhalit a srovnat. Optimalizace vyšla na 1400 😞 Nyní ten problém pociťuju minimálně, jen když v autě sedím sám. Při zatížení kompletně zmizí.
    • Zdravím, Chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenost s přehozením sedaček z manuálních vyhřívaných za "polomanuální ergocomfort" z Golfa VII. nikde jsem to nenašel. jen tato zmínka: https://www.vwvortex.com/threads/retrofitting-seat-heating-ergo-active-massage-golf-7-2017-mqb.9247507/    Mám Scouta rv 2014 a chtěl bych delší podsedáky a po vyzkoušení tech v golfu mi to příjde jako smysluplné řešení. Díky za odpovědi.
    • V individualu si mohu nastavit chování různých režimů motoru, podvozku atd. Chová se to spíš opačně, při prudkém povolení plachtí a při pomalém brzdí motorem.  A samozřejmě podle provozu, omezení rychlosti atd.
    • Ahoj všem, mám dotaz k motoru 1,5TSI 110kW Evo 2, manuální převodovka, liftback, jízdní režim "normal".   Auto má najeto necelých 1000km, 30% dálnice, 65% různé okresky a hlavní tahy, 5% město. Zatím se snažím jet minimálně 50km na jeden "zátah", nešlapat moc na plyn a výrazně nepřekračovat 3tis otáček.   Současně máme 6 let starý Ford Focus 1,5EcoBoost 110kW. Jsem zatím velmi nepříjemně překvapen jaký je v motorech rozdíl. Octavia mi přijde líná, jakoby přidušená, na sešlápnutí plynu reaguje se spožděním a jen velmi neochotně. Motory jsou papírově obdobné, motor Octavie by měl být mírně lepší (max kroutící moment o malinko vyšší a má být k dispozici asi o 100 otáček dříve). U Focuse lehce šlápnu na plyn a nad 2tis otáček (na trojku, čtyřku) auto výrazně raguje zrychlením, není problém s předjížděním. U Octavky lehce šlápnu na plyn (na trojku, čtyřku) a nic se neděje. Nad 2,5tis otáček a výraznějším sešlápnutí plynu mám pocit, že auto mírně zrychluje. Předjet bych si troufl Favorita, ale musel bych vidět kilometr volnou silnici.   Je to normální ? Jakože mám být trpělivý a motor se "zaběhne" a reakce na plyn i dravost motoru se časem dostaví ? Mohu já nějak zjistit zda mi omylem nedali ten slabší motor 85kW ? Protože rozdíl mezi motory Octavia/Focus je opravdu propastný. Zkušební jízdu s Octavií jsem neměl, prodejce měl k dispozici jen Scalu 1,5tsi 110kW s automatickou převodovkou. A ten motor mi přišel živý. Prodejce mi na dotaz odpověděl: "Reakce elektronicky řízeného plynu muže být ovlivněna nastavením na plnění nových emisních norem"   Díky za odpovědi a zkušenosti 🙂 Vašek
×
×
  • Vytvořit nový...