Přejít na obsah

Pajuslimbus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pajuslimbus

  • Narozeniny 19.11.1989

Kontaktní metody

  • ICQ
    452946154

Návštěvy profilu

1 463 zobrazení profilu

Oznámení Pajuslimbus

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Čaute můžu jen takovej letmej dotaz? Co se týče climatroniku, tak mně totálně odešel servomotorek regulující obtok vzduchu. Už ten novej "bazmek" držím v ruce.. Jen uvažuji, jestli je regulérní možnost to vyměnit sám. Spíš mě zajímá, jestli nevíte, jak se k tomu motorku dostat? popř. kudy? přes přihrádku spolujezdce? napíšu pro jistotu číslo díslu 8D1 820 511G díky za radu
  2. Ahojte, Teď jsem vyjel ze servisu a tak pro uzavření celé věci se jdu podělit s výsledkem. Závada byla v relé a pojistkove skříňce. Defakto tam došlo k menšímu "vypálení". Kontakty očistil, opravil, funguje. Otázkou je na jak dlouho pak by to chtělo vyměnit celou skříňku. Přikládám foto, třeba to někomu pomůže. Díky moc
  3. Zdravím, rád bych Vás požádal o radu v řešení popsané situace.. Superb I, 2.5tdi rv. 2004. Za běžné cesty začal v jednom kuse troubit klakson.. - zastavil jsem, vypl motor, nastartoval - troubil stále.... Vytáhl jsem pojistku a přestal. Po jejím zpětném zasazení funguje v pořádku. Spolu s klaksonem - který jako jediný jede, nefungují stěrače, ostřikováče, občas nejedou světla, nefungují blinkry - výstražný fungují. Prozkoumal jsem fórum a došel k závěru, že by na vadě mohl být "ořech" spínací skříňky - resp. spínač startéru. Ten se vyměnil minulý týden a problém se nevyřešil ani nezlepšíl. Pojistky zkontrolovány vše ok.. Pojistky 12V od komfortky u pedálu a ukostření taky prošlo kontrolou - vše v pořádku. ŘJ žádný problém nehlásí. Nevíte prosím, kde hledat závadu popř. co jí může způsobit? V servisu, ač to není autorizovaný, si s tím moc neví rady. Díky moc všem za čas a rady.
  4. Čaute, nejsem si jist, zda dotaz píśi na správné místo, snad ano Problém je v superbu I, 2.5 tdi, automatická klima. Příjdu do auta, nastartuji a zapnu klimu. Na spojce cítím vyšší zátěž, hezky chladí. Problém je v tom, že se klima sama spouští a zapíná na přeskáčku a takhle stále dokola. Tzn. 40 vteřin chladí a 20 vteřin nechladí. (Někde, řekl bych od pojistek u volantu, lze znatelně slyšet cvakání při spuštění a vypnutí klimy). Problém se řeší ve chvíli, kdy se s autem rozjedu a pojedu cca 3 minuty v kuse. V takovém případě se klima nevypne už ani při zastavení (křižovatka, semafor aj a funguje jak má. Pokud nepojedu 3 minuty v kuse a zastavím dříve, tak se problém opakuje. Při zastavení se klima zastaví a po chvíli zase sepne. Někdy se při zastavení nevypne hned, ale až ve chvíli, kdy se rozjedu na 1 převodový stupeň. Po chvíli se opět spustí a problém se opakuje, dokud nebude konstantni jízda, po které klima se už rozjede. Nevíte, kde hledat problém? Kompresor? Apod.? Děkuji za odpovědi, návrhy, kde hledat problém.
  5. A nevíš, jak se to popere s mutifunkčním volantem? Je potřeba dokoupit nějakej převodník?
  6. Zdravím, obracím se na Vás, jako na znalé uživatele o radu. Přečetl jsem tady poměrně různorodé diskuze o výměně rádii v superbu a jsem z toho krapet zmatený. Jedna část tématu se týká výměny rádia s navigací a druhá část se týká výměny origo rádia Symphony, klasika na CD s měničem v kufru, ale za přesně definované rádia (zde ve fóru) V mém případě bych rád shrnul postřehy z předchozích diskuzí - určitým způsobem pod jedno téma - ohledně výměny klasického rádia symphony s CD měničem v kufru, propojeno na multifunkční volant a maxidot. Výměnu bych rád kvůli tomu, že nové rádio nabízí propojení přes bluetooth na telefon, tedy handsfree a USB popř. port pro SD kartu s mp3. (měnič v kuftu trvale odpojit) Jestli jsem to dobře pochopil: - Nemůžu současné rádio - tedy symphony CD vyměnit, když to tak řeknu, za libovolný rádio, protože když to udělám, tak jednak nerozchodím multifunkční volant? - což bych nerozdejchal a nejel by nápis na maxidotu a to bych už rozdejchal Mám totiž vyhlidnutýho pioneera, ale bez ohledu na to, řešme to globálně, tedy na libovolné rádio. - Jestli-že je možné vyměnit současné symphony CD za libovolné rádio, pochopil jsem, že je nezbytné pro zprovoznění multifunkčního volantu na nové rádio nainstalovat určitý převodník, anebo kabel či podobnou parádičku, která se prodává přesně na určitou značku rádia ? - Je vůbec možné vyměnit symphony CD za libovolné rádio, bez ohledu na značku (nemyslím čínu) a půjde to rozchodit s multifunkčním volantem, anebo je nezbytně nutně vybírat rádia z určitýho spektra značek, které je možné na superba nainstalovat - panasonic, pioneer, LG atd., neboť na tyto značky je možné splašit převodník na multifunkční volant popř. další potřebné příslušenství na zprovoznění? - Jestli-že určitý převodník na MF volant je jen jedna část toho, co musím k novému rádiu nainstalovat, jaké další "příslušenství" je k tomu potřeba? - a teď ta hlavní věc - vyplatí se to vůbec hrotit z pohledu financí ? Měnit repra nemám v plánu. Nebo mám prostě nechat klasicky symphony CD, poslouchat pár písniček na jednom AUDIO cd pořád dokola a dokoupit raději parotta na handsfreečko a tvářit se, že aspoň z části jsem spokojenej ? Díky za čas a za odpovědi a především za vysvětlení. Bohužel nejsem schopen zjistit odpovědi na výše popsané otázky ze všech současných témat, protože každé je postavné na odlišný případ a jsem z toho poměrně dost zmatený.
  7. Ahojte, omlouvám se, jestli podobné téma existuje, ale nepovedlo se mi najít něco vhodného na tento dotaz. Mám problém s větrákem výdechů v kabině. Nejdříve větrák klepak, dle intenzity otáček - čím rychleji tím hlučnější to bylo - domníval jsem se, že jde o ložisko větráku a výměnou se to vyřeší. Po týdnu přestal větrák frčet úplně. Tzn absolutně nevětrá. Auto má solární šíbr a když svítí slunce tak větráky při vypnutém motoru jednou. Na pomalu, klepou a už jedou. Ale jak nastartuju - tak hrobový ticho. Někdy se stane, že po 20 minutové jízdě se větrák probere a najednou se rozjede tak, jak jsou nastavené otáčky větráku na climatroniku. Pokud nejedou, mohu intenzitu nastavovat jak chci a k chodu větrák prostě nedonutím. Nesetkal se někdo s tímto problémem? Díky
  8. Čaute po dlouhé odmlce hlásím úplné vyřešení problému: 1. dlouhé starty s trochou dýmu i po ránu i po stání - vyřešila nová autobaterie. Hned po její instalaci byl znát značný rozdíl k lepšímu. Ráno to chyto hned po zhasnutí kontrolky žhavení a jednou za 2 týdny po dvouhodinovém stání to chytalo trošku dýl. 2. startování po několikahodinovém stání vyřešila výměna kontrolky teploty motoru - dle autonovy vykazovala falešné hodnoty. od té doby - všechno šlape , tak snad to někomu pomůže.
  9. Hojte, řeším stejný problém jako Drizzi... rv. 2006 , naběháno: 196 tkm, 2.5 tdi Žhaviče: vyměněny nedávno kde vidím problém: ráno sednu do auta, otočím klíčkem - žhaví 2-3 vteříny - motor chytne na pohodu, bez problému a bez cukání.. jedu 20 kiláků, vypnu motor a auto stojí 6-8 hodin. Sednu do auta a otočím klíčkem. Kontrolka žhavení se nenamáhá svítit déle než půl vteřiny.. Motor točí tak 3-4 vteřiny a chytne.. (Když v tomto případě žhavím 2x 0,5 vteřiny tak chytne na klid..). PODOTÝKÁM VĚTŠINOU A TÉMĚR BEZ DÝMU - jestli nějakej vyletí, tak nestojí za řeč a řekl bych naprosto v normě.. Ještě jsem zpozoroval jednu věc - když otočím po delším stání klíčkem a se startem motoru počkám, až mi na palubním počítači spadne hláška "připoutejte se" a vidím běžné funkce - tak motor chytá hned (kontrolka žhavení už cca 7 vteřin nesvítí) žhaviče - vyměnil jsem všechny.. Proč jsem to vyměnil? Zhruba začátkem zimy se tomu nechtělo startovat ani po ránu, ale nebylo to tak hrozný... Starty po několika hodinovým stání - to se tomu někdy chtělo a někdy nechtělo.. Jak byla zima tužší o to větší problém to byl. Dýmu jak ze slzáku k tomu nezbytně patřil.. Chvíli jsem to trápil, protože jsem ten čas na to nenašel, no ale tak teď, když už to s časem šlo, tak jsem se rozhodl to dát do kupy.. Výměna všech žhavičů a změna nastala taková, jakou jsem popsal na začátku.. tzn. ranní starty uplně v pohodě, po stání to je taky většinou ok, ale někdy to točí dýl. A žádám Vás o radu otázka zní: Proč kontrolka žhavení svítí po ránu 3 vteřiny a po 8 hodinovce stání neposvítí zlomek vteřiny? Moc tomu nerozumím, není tak nějaká parádni věc, která hlídá konstantní teplotu žhavičů a podle toho se řídí i kontrolka žhavení? Jak se žhaviče chovájí po zhasnutí žhávící kontrolky? Udržují stále stejnou teplotu, nebo teplota ještě nějakou chvílí stoupá? Doporučujete seřídít předvstřík? Nezdá se mi, že tady bude na chybě čerpadlo paliva... Díky moc za rady kluci..
  10. Tak výsledek: Neuznají .. Poslední záruka mobility podle servisní knížky, která by měla být a doposud nebyla vykonána je přejetá o necelých 12 tis. km.. (má nedbalost) :/ .. Ikdyž si myslím, že pochybuju, že koroze se takhle rozvine za tak krátkou dobu, tak do toho navíc zasahuje přestup auta od předchozího majitele ke mně. Ještě je to v řešení, ale podle výrazu v tváři vedoucího technika to nevypadá vstřícně .. Takže lakyrník na vlastní náklady..
  11. Uznavám, těch 7 měsíců jsem trochu přepískl. Tak dejme tomu 10... 60 nenajdu, ale ikdyž je tam prodlouženej interval, měním to raději po 20-23 tkm. Není den, kdy se s tím necourám po Brně v centru.. Z toho důvodu to měním dřív. Já to myslel tak, jestli třeba nevyžadují, aby si veškeré servisní záležitosti řešil výhradně v autorizáku - jako podmínka toho, že to uznají.. Nicméně to zkusím dík za odpověď a dám info jak to dopadlo
  12. Kluci, můžu jen takovej menší dotaz? Moc jsem to tady z diskuse nepochytil . Koroze se mě drží kolem lampiček SPZ na supu a to je to rok 2007. Servisní knížka od počátku orazítkovaná autorizákem, ale poslední dvě výměny oleje (přibližně časový horizont 7 měsíců) dělám jinde - protože odmítám dávat za výměnu oleje love, který chtějí v Brně v autonově. Má teda smysl s tím vůbec zkoušet jezdit do autonovy, se tam s nimi dohadovat na "záruku"? Mám tam sice známost na vyšším místě, ale i ten se musí striktně řídit pravidlama Škodovky... Nebo to mám raději rovnou picnout lakýrníkovy a nechat mu tam čtverku za opravu? Odpo přihodím foto dík
  13. Tak nelituju toho.. Ono i těch pár dní bez rádia a bez hudby zanechá odhodlání za opravu dát cokoliv
  14. Tak pro mě je poslední dobou záhada kde co Jinak celej tady ten špás vyšel celkem na 2166,- vč. DPH
×
×
  • Vytvořit nový...