Přejít na obsah


  • Aktuální příspěvky

    • Něco takové, upozorňuji, že to může u Rapidu vypadat jinak. Tlustý kabel někde u baterky (aby to odpojilo všechny elektrické spotřebiče) - protože v případě nehody moc nechceš, aby běželo zapalování a tedy např. benzínová pumpa.  
    • Zatím jsem nenašel, kde to je a jak to vlastně vypadá ?
    • Tak tu pojistku asi budeš muset zkontrolovat...
    • Dobrý den, chtěl bych se zeptat na poruchovost, a celkově spolehlivost motoru CRLB. Děkuji za odpověď. 
    • Již dlouhodobě sleduji  směřování a dost rozdílné názory dvou největších, světových  výrobců osobních automobilů tj. Toyoty a VW AG na budoucnost v oboru automotive. Proč tomu tak vůbec je? Toť otázka, odpověď stejně není jednoduchá a 100% pravdy se asi nedobereme. Zatímco Toyota veřejně hlásá, že 100% elektromobilita není podle ní ta správná cesta a i  její vývoj tomu napovídá ( viz. i přiložený odkaz na článek), tak VW AG veřejně, ale určitě dnes zatím taky ne až tak 100%, se k čisté elektromobilitě přiklání.  Samozřejmě je evidentní, že koncern dnes tady  celkem  lavíruje, to může souviset s klesajícím odbytem, ale např. i v přiloženém odkazu dalšího článku s pracovníkem Škody Auto a.s. Františkem Drábkem odpovědným ve fabrice za elektromobilitu jasně vidíme, že automobilka stejně tak jako tak  a pravděpodobně i celý koncern směřují k čisté elektromobilitě. U Toyoty ten její postoj může být klidně dán i tím, že opravdu má široký rozsah prodejů po celém světě, to VW AG zdaleka takový rozsah nemá. Možná i proto Toyota  dnes  vyvíjí nové spalovací motory a taktéž se podílí na vývoji nových paliv do nich.   https://www.tipcars.com/magazin/nase-tema/vyvoj-novych-modelu-skoda-rozhovor-frantisek-drabek-232024.html?   https://www.autoforum.cz/technika/toyota-upresnila-jak-udrzi-spalovaci-motory-v-prodeji-i-v-dobe-narizovani-elektromobilu-jejich-reseni-je-vazne-ciste/        
×
×
  • Vytvořit nový...