Kromě toho serva mám stejný problém. V nouzáku to jede, diagnostika ukazuje 3 závady. Jako prvni se rozsvítila kontrolka na tlak v pneu, ale diagnostika ukazuje mimo jiné čidlo tlaku v rail liště. Zítra ho vymění, ale moc si od toho neslibuji.
Aha, jasný, tak zase takhle kreativně jsem neuvažoval xD
Tak řekl bych, že can bude šifrovanej celej, nebo vůbec, protože jinak by šlo šifrovat maximálně data u toho imobilizéru (aby v tom nebyl naprostej bordel) a tím si pak moc nepomůžeš. Ale zkusím jen tak ze srandy přeměřit
Dostal jsem je ted na auto v lednu, nedostal jsem se do zadne zaludne situace, ale byl jsem velmi mile prekvapeny. Nehuci, na dalnici taky dobre. Barum jsem mel naposled pred dvaceti lety. Oproti Save extremni rozdil.
Bylo myšleno že díly z faceliftu mohou a v tomhle případě budou pasovat i do před faceliftu a tlačítka by pak šlo použít pro vlastní účely.
Šifrování na canu má koncern až posledních pár let. Trojkové generace škodovek s jistotou nemají žádný can šifrovaný. Pokud nejde teda o imobilizer centrál nebo něco takového do toho úplně nevidím