Přejít na obsah

2.0 FSI (110 kW)


DIAGNOSTIK

Doporučené příspěvky

tak já chodím pěšky to jóóó... ;) ale jsem v penzionu v obci Ždiar, takže když jsem šel na Téryho chatu, tak jsem dojel do Starého Smokovce (to jsem teda jel busem) a dneska jsem jel na Štrbské pleso, tak to jsem ale vzal autem.... a když jedu do Popradu, tak taky autem.... a na splav na Dunajci je to taky téměř 60 km, tak to taky bylo autem :D jinak to prostě nejde... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj všem,

jsem Váš nový spolučlen :-) a tímto zdravím všechny příznivce Octávií.

Tohle téma jsem navštívil, protože právě kupuju OII s tímhle motorem (ne novou) a dlouho jsem se rozhodoval mezi motory 1,8 TSI, 2,0 FSI a 2,0 TFSI. Nebylo to samozřejmě jen o motoru, ale hlavně o financích a taky o tom, co jednotlivé motory nabízely k sobě za "auta". FSI byl v pořadí až na posledním místě (RS a 1,8 mě lákaly víc), ale nakonec jsem skončil právě u něj (zřejmě taky proto, že k sobě nabízel největší výběr aut). Našel jsem si červeného fešáka za přijatelnou cenu a týden seděl po nocích na netu a hledal testy a názory k tomuhle motoru. K jakému jsem došel závěru? Že existují dva motory s jedním názvem. Jeden, který vůbec nejede a hrozně žere, a druhý - úsporný, pružný a silný. Asi málokdy se sejde na jednu věc tolik rozporných názorů. Takže jsem to uzavřel tím, že z názorů jiných lidí nezjistím, jaké má motor vlastnosti. Vypravil jsem se tedy do autosalonu a požádal o zkušební jízdu. První jízda - ve voze nebyl benzín (což se zjistilo až po vyjetí), takže kilometrový okruh sídlištěm s příčnými prahy po 50 metrech a cca 500 metrový sprint zpět k autosalonu. Nějak jsem už neměl chuť říkat si o dotankování a novou jízdu. Pocit: Kdybych nevěděl, že nesedím ve svém autě ( OI 1,6 74 kW), podle výkonu bych to nepoznal. Zkrátka po tom, co jsem najezdil spoustu km se svou 100 koňovou šestnáctkou (která mimochodem vůbec nejede špatně) jsem čekal ohromující zátah 150 koní, který se nedostavil. Bylo to pro mě velké zklamání a já odešel s vědomím, že tenhle motor nechci. Znovu jsem prolézal nabídky ojetin, ale 1,8 jsem objevil pouze tři, z toho jednu za přijatelnou cenu, ale bez výbavy, kterou jsem požadoval a RS byla drahá, a pokud jsem na ně "dosáhl" cenově, měla najeto dost přes 100 000 a to mě odrazovalo. Nakonec jsem si jedno RS vybral (opravdu moc pěkné auto) a téměř se pro něj rozhodl. Stále mi však vrtala hlavou moje jízda s FSIčkem. Přece není možné, aby dvoulitrový motor (myslím, že ta dvojka v obsahu je magická pro všechny čechy, ještě nedávno zvyklé na 1 200 cc) se 150 koni nejel. V tom musí něco vězet. Vypravil jsem se do autosalónu znovu, požádal o natankování a vyrazil na druhou jízdu (tentokrát ne po sídlišti). Výsledek opačný než poprvé. Byl jsem s vlastnostmi motoru když ne přímo nadšen, tak určitě velice spokojený. Motor krásně táhl, choval se opravdu velice kultivovaně, byl tichý a dělal přesně to, co jsem od něj chtěl - když jsem ho nehonil, jel klidně a vznešeně, a když jsem ho začal točit, ukazoval ostatním záda. Musím opravdu potvrdit, co jsem četl v několika testech - s tímhle motorem nemáte pocit, že auto kdovíjak zrychluje, ale když se podíváte na tachometr, nestačíte se divit. Subjektivní pocit se střetne s objektivním údajem přístroje a vy zjistíte, že ve skutečnosti tenhle motor táhne velice dobře. Snad je to oním rovnoměrným zátahem v celém spektru, snad onou jemností a tichostí motoru, zkrátka tenhle motor dělá přesně to, co chcete, ale dělá to tak, že to ani nepoznáte. Jeho chování je opravdu velice specifické a věřím, že nebude vyhovovat každému (zejména chápu, že TDíčkaře zvyklé na nakopnutí turba a chvikový brutální příděl newtonmetrů musí přímo dráždit), ale skutečnost je jiná. Pojedu-li hypoteticky vedle sebe s TDI a FSI, v TDíčku mám pocit obrovského zátahu, ale když se podívám vedle sebe, zjišťuji, že se mnou FSíčko (ve kterém mám pocit, že nijak zvlášť nezrychluje) naprosto v pohodě drží krok a podle oficiálních údajů (srovnávám teď oba dvoulitry) je dokonce o krok napřed. Takže je to všechno o charakteru motoru a FSíčko je opravdu velice "svůj" motor, který svou sílu šikovně ukrývá.

Tohle všechno píšu zejména proto, že jsem si tuhle diskuzi četl a bavil se různorodými názory na tenhle motor. Vzbuzuje hodně emocí a to je určitě dobře (nudnými a bezvýznamnými věcmi se nikdo nezabývá). Asi nebude mít přebytek příznivců právě díky svojí charakteristice (důkazem je, že už ho škodovka nenabízí), ale právě jeho kultivovanost a možnost jezdit s ním jak klidně (rodinně), tak sportovně je to, co se mi na něm líbí. Mimochodem zkusil jsem jednu chvíli řadit o dva stupně (četl jsem to v jednom z testů) a musím uznat - motor to ani nepoznal. Asociace - připoměl mi Orcu (Kosatku dravou) - elegance, inteligence, skrytá síla. A taky je Kosatka jedním z nejrychlejších mořských savců :) . Takže - pro mě je to jasná volba - jdu do FSíčka a už se ho nemůžu dočkat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že jsi chování toho motoru popsal přesně tak jak to cítím já.

S TDI má člověk pocit, že táhne a tudíž super zrychluje. S FSI se zdá, že i když rozšlápnu pedál plynu, tak se žádný zátah nekoná.

Je ale pravda, že FSI je ve skutečnosti o něco rychlejší než TDI.

Člověk si na FSI musí zvyknout a přijít mu na chuť.

Je to dobrý motor. Jen škoda toho nepřesvědčivého pocitu ze zrychlování.

Rozdíl v hlučnosti je mezi TDI a FSI naprosto diametrální.

S FSI jsem toho zatím moc nenajel. Zhruba něco mezi 1000 až 2000km, ale postupně se mi začíná líbit.

Mezi FSI a TDI bych asi nakonec vybral FSI hlavně kvůli hlučnosti.

I když pocit ze zatlačení do sedačky v TDI je hodně silný a skoro tu hlučnost vyváží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To co tu napsal Merlin, je to co jsem psal uz nekolikrat, pouze u nizsi vykonostni verze 1.6 FSI vs 1.9 TDI. Je to to same akorat trosku slabsi. 1.6 FSI ma stejny prubeh vykonu a pocitu jizdy jako 2.0 FSI, ale kdyz jsme kdykoliv zkouseli "zazavodit" s kamaradem s 1.9 TDI, tak jsem mu vzdy ujel, proste je to FSIcko o kus vykonejsi nez TDIcko. A to ze tam neni ten turboefekt, bych nerekl ze je negativum, ale velke pozitivum. Auto zrychluje v celem spektru otacek a nemusi se tolik kvedlat s pakou.

A jen tak pro srovnani, vcera jsem ridil noveho Supa2 s TDI 103kW a na ten kopanec a pak dal nic si fakt nezvyknu. Slapl jsem na plyn, dve vteriny se nic nedelo, pak hezkej zatah do sedacky, ktery trval asi tak 5 - 6 vterin a najednou konec a ja koukal na tachometr a rikal si, probuj dit jsem teprve na 4200 ot a konec???? a pak mi cvaklo ahaaaa no jo TDI rulezzz. Proste TDI = 6 vterin "extaze" a pak uz jen nuda, ani peknej zvuk to nemelo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím říct, že jsi chování toho motoru popsal přesně tak jak to cítím já.

S TDI má člověk pocit, že táhne a tudíž super zrychluje. S FSI se zdá, že i když rozšlápnu pedál plynu, tak se žádný zátah nekoná.

Je ale pravda, že FSI je ve skutečnosti o něco rychlejší než TDI.

Člověk si na FSI musí zvyknout a přijít mu na chuť.

Je to dobrý motor. Jen škoda toho nepřesvědčivého pocitu ze zrychlování.

Rozdíl v hlučnosti je mezi TDI a FSI naprosto diametrální.

S FSI jsem toho zatím moc nenajel. Zhruba něco mezi 1000 až 2000km, ale postupně se mi začíná líbit.

Mezi FSI a TDI bych asi nakonec vybral FSI hlavně kvůli hlučnosti.

I když pocit ze zatlačení do sedačky v TDI je hodně silný a skoro tu hlučnost vyváží.

Máš pravdu. FSíčko je prostě motor, který asi umí pořád něčím překvapovat a zatímco v TDI máš při rozjezdu pocit, že Tě někdo zezadu nakopne, v FSi Tě naopak někdo zepředu roztahuje. Zjednodušeně řečeno, TDI tlačí a FSI táhne :) . I když, já jsem s ním najel pár km, takže se na to důkladnější poznávání teprve moc těším.

Hodně jsem přemýšlel, jestli tenhle příspěvek napsat, neboť už jsme zase u srovnávání a já bych strašně nerad spustil další kolo dohadů mezi nafťákama (jak říkají moji malí synci - dízlákama ;) ) a mezi příznivci benzíňáků, protože to, co jsem tu četl daleko překročilo oblast seriózní diskuze a řekl bych, že i obvyklých provokací a dospělo to k výpadům, které už s tématem neměli nic společného. Chtěl bych připomenout, že jsme tu všichni příznivci Oktávek, a myslím, že to, co která "žere" je už jen věcí způsobu jízdy každého z nás. Já osobně jsem přesedlal do OI (která byla od doby co poprvé spatřila světlo světa mým snem)rovnou ze Š 120 a absolutně jsem nechápal, co se se mnou děje. Byl to nafťák 1,9 TDI 66 kW (musím uznat, že tenhle motor se co do dynamiky a spotřeby opravdu povedl). Když jsem se v ní poprvé rozjel (ještě to bylo do kopce), měl jsem pocit, že se zády opírám o zadní sedačku a zažíval neskutečnou eufórii. Říkal jsem si, že už nikdy jiné auto (s jiným motorem) nechci. Měli jsme jí asi dva roky (pak šla žena na mateřskou a auto muselo pryč - byl to její služebák). Po pár předchozích měsících zrání jsme dospěli k rozhodnutí, že si ojetou OI koupíme (byli dost drahé) a nakonec jsme šli do 5 let staré 1,6 74 kW. Asi dva měsíce jsme je měli a jezdili souběžně a musím říct, že ač měla benzínová o nějakých 12 kobylek navíc, jezdili naprosto srovnatelně. Po pěti letech ježdění s benzínem se žena vrátila do práce a vyfasovala novou OII s TDI 77 kW. Musím přiznat, že jsem se na to auto dost těšil, mimo jiné i proto, že OI za tu dobu zestárla hlavně morálně (jinak je to pořád krásný auto). Tentokrát výhoda pěti koní pro naftu - jízda tomu odpovídá, nafťák je o trošku silnější a nepatrně rychlejší. Nicméně, když jsme si občas zazávodili (žena jezdí velice dobře) dokázal jsem výkonový handicap dohnat nepopiratelnou výhodou benzínů - točením motoru do vysokých otáček. Nejvíc se tu asi projevil technologický pokrok a daleko lepší vlastnosti podvozku OII, takže jsem byl většinou nakonec stejně druhý. Jednu věc jsem ale zjistil: vyzrál jsem jednoznačně v příznivce benzínových motorů. Netvrdím, že bych s TDíčkem nejezdil rád (je to přece jen legenda), ale charakteristika benzínu má pro mě nepopiratelné kouzlo. Jezdím rád sportovně a vytáčení motoru do a někdy nad šest tisíc je pro mě nenahraditelné. Proto bych tu rád uvedl pár svých poznatků z pozice někoho, kdo jezdil posledních 8 let s Oktávkami obou "táborů" a navíc výkonově srovnatelnými. Věřte mi, že se snažím být maximálně objektivní a přestože se jednoznačně hlásím k benzínu, nemám ani trochu potřebu TDíčka hanit.

Co se mi na TDI líbí je určitě krouťák, který je taky jedním ze dvou argumentů, kterými nám nafťáci neustále mávají před nosem (a mají v podstatě pravdu - kroutícího momentu nafťáka srovnatelný benzín nedosáhne ani náhodou). Na druhou stranu (a to myslím nemůže popřít nikdo, kdo umí počítat do deseti) jestliže mají výkonově srovnatelné motory prakticky stejnou maximálku a zrychlení (např. oba dvoulitry - něco přes devět vteřin) a nafťák díky krouťáku první tři vteřiny zrychluje svižněji, pak musí být logicky zbylých šest vteřin rychlejší benzín, jinak by nemohli mít stejnou akceleraci. Nebo se mýlím? Samozřejmě, jde o subjektivní pocit a TDíčkové zatlačení do sedačky jsem v benzínu nikdy nezažil. Ale to je opravdu jediné, v čem má podle mě TDíčko navrch. Druhým argumentem je spotřeba, ale tohle je už podle mě trošku křeč a nemá s debatou o tom, s čím se mi jezdí líp nic společného. Samozřejmě, je to příjemný vedlejší efekt (nechci se tu pouštět do debaty o vyšších pořizovacích nákladech a nákladnější údržbě dieselu), ale kdo z nás, kteří si kupujeme auto kvůli radosti z ježdění se rozhodne pro benzín či naftu kvůli tomu, které palivo je levnější?

Co se mi na TDI nelíbí: Že pod krouťákem a nad ním není nic, což je logická daň za to, že v oblasti krouťáku je brutální síla. Málem jsem na to dvakrát doplatil (což je samozřejmě moje hloupost), když jsem vyjel na kruhák (či spíš vzhledem k velikosti našich kruhových objezdů na kroužkáč) poměrně těsně před autem přijíždějícím zleva (na dvojku - nesnáším cpát tam jedničku pokud auto nestojí) a neuvědomil si (jsa zvyklý s benzínem toto dělat běžně), že nafta v minimálních otáčkách prostě nezabere. Daní byl chvilkový pocit mrazení v zádech, divoké troubení a výmluvná gesta ve zpětném zrcátku. Přiznám se, že bych rád věděl, jak tohle řešíte Vy nafťáci (dáváte jedničku za jízdy, nebo zastavujete - opravdu rád bych se v tomhle poučil). Jen předesílám, že rady typu: "Nauč se jezdit vole" mě ani nepoučí, ani nepobaví :p

Další věc, kterou mám rád na benzínu je to, že tyhle motory jsou pestřejší, člověk má více možností jak s nimi jezdit, diesel si člověk rychle přečte a pak už ho nemá čím překvapit. Nepopírám ale, že tohle může být zase argumentem pro příznivce nafty, kterému se toto naopak líbí.

Sečteno a podtrženo (nechci tu vypočítávat výhody benzínu - už i tak píšu dlouho), nejde říct, který motor je lepší, jde tu jen o to, komu co vyhovuje. Přiznám se, že někdy mě sice nadzvedne bezdůvodná namyšlenost některých naftařů, kteří se diví, že dneska ještě někdo může jezdit s benzínem, ale to jsou lidi, kteří podléhají davu a kdyby byl v módě benzín, pravděpodobně by se divili obráceně. Taky nebudu nikdy tvrdit, že bych do nafťáka nikdy nesedl a rád se s ním kdykoliv svezu (v Oktávce :)¨). Nicméně, mým mateřským mlékem bude už asi navždy benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Súhlasím, a to skús ešte TFSI, tak to TDI vyzerá ako Zetor Crystal. Moja voľba - jednoznačne TFSI.

Je jasný, že RS motor je špička (i když jsem někde četl, že 1,8 TSI má lepší zátah od spodu), ale pochop, že si nechci všechny patrony vystřílet hned na začátku. Teď se těším na FSI a až mi bude po pár letech slabý, mám pořád kam postoupit ne? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc pěkně ten motor popisuješ. Přál bychTi, abys byl spokojen. Těch motorů zas tolik není (alespoň si to myslím), tak budeš mít alespoň něco, co nemá každý. Mám ho s turbííínou v erese (ale ta je zprofanovaná a různé diskuze z ní dělají -když hodně ustoupím-tak po bugatce "maximálně druhé nejrychlejší auto na světě" - i když auto je to dobré) a jsem spokojen. Mnoho šťastných a rychlých kilometrů!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se mi na TDI nelíbí: Že pod krouťákem a nad ním není nic, což je logická daň za to, že v oblasti krouťáku je brutální síla. Málem jsem na to dvakrát doplatil (což je samozřejmě moje hloupost), když jsem vyjel na kruhák (či spíš vzhledem k velikosti našich kruhových objezdů na kroužkáč) poměrně těsně před autem přijíždějícím zleva (na dvojku - nesnáším cpát tam jedničku pokud auto nestojí) a neuvědomil si (jsa zvyklý s benzínem toto dělat běžně), že nafta v minimálních otáčkách prostě nezabere. Daní byl chvilkový pocit mrazení v zádech, divoké troubení a výmluvná gesta ve zpětném zrcátku. Přiznám se, že bych rád věděl, jak tohle řešíte Vy nafťáci (dáváte jedničku za jízdy, nebo zastavujete - opravdu rád bych se v tomhle poučil). Jen předesílám, že rady typu: "Nauč se jezdit vole" mě ani nepoučí, ani nepobaví :p

no to záleží od situácie, niektorí jazdia na dvojku, ale pod+a mňa to nie je veľmi prospešné motoru. Takže ak je tam cca 20km/h a menej...to musíš cítiť, tak tam dám 1ku a potom hneď dvojku a neriešim to, rozbehne sa to rýchlejšie na tú jednotku.

Inak otcov kolega má dosť problémy s 2.0FSI...posledný problém tento týždeň KO chladiaci systém a skoro nepojazdné auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se mi na TDI nelíbí: Že pod krouťákem a nad ním není nic, což je logická daň za to, že v oblasti krouťáku je brutální síla. Málem jsem na to dvakrát doplatil (což je samozřejmě moje hloupost), když jsem vyjel na kruhák (či spíš vzhledem k velikosti našich kruhových objezdů na kroužkáč) poměrně těsně před autem přijíždějícím zleva (na dvojku - nesnáším cpát tam jedničku pokud auto nestojí) a neuvědomil si (jsa zvyklý s benzínem toto dělat běžně), že nafta v minimálních otáčkách prostě nezabere. Daní byl chvilkový pocit mrazení v zádech, divoké troubení a výmluvná gesta ve zpětném zrcátku. Přiznám se, že bych rád věděl, jak tohle řešíte Vy nafťáci (dáváte jedničku za jízdy, nebo zastavujete - opravdu rád bych se v tomhle poučil). Jen předesílám, že rady typu: "Nauč se jezdit vole" mě ani nepoučí, ani nepobaví :p

Nic si z toho nedelej nejsi jedinej. Todle se mi stalo jiz nekolikrat rikam tomu je to jak kdyz slapnes do ho*na ;) jak jezdim hlavne benzinama nedavam 1 kdyz aute uplne nestoji.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedničku u benzinu tam snad ani za jizdy skoro nejde. I kdyz jedu 10km/h a chci tam soupnout z dvojky na jednicku, tak saltrpaka vcelku dost velky odpor klade. Pokud nezastavim tak tam tu jednicku proste nedavam. Na dvojku se auto v mziku rozbehne z jakekoliv rychlosti od cca. 5 do 70 km/h...

Jinak to proc v souboji 2.0 TDI i 2.0 FSI, potazmo 1.6 FSI a 1.9 TDI vyhraje vzdy benzin je hlavne ten, ze treba z nuly na stovku u benzinu radis v podstate jednou (z jednicky na dvojku, moje FSI udela skoro stovku na dvojku) u dyzlu musis radit 2x. A cim vic budes akcelerovat tim vic budes tomu dyzlu ujizdet, diky vetsimu rozsahu otacek a delsimu zatahu (i kdyz ne tak mohutnemu)

Editováno: , autor: Marios
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc pěkně ten motor popisuješ. Přál bychTi, abys byl spokojen. Těch motorů zas tolik není (alespoň si to myslím), tak budeš mít alespoň něco, co nemá každý. Mám ho s turbííínou v erese (ale ta je zprofanovaná a různé diskuze z ní dělají -když hodně ustoupím-tak po bugatce "maximálně druhé nejrychlejší auto na světě" - i když auto je to dobré) a jsem spokojen. Mnoho šťastných a rychlých kilometrů!

Díky :-). Nevím nakolik, nebo jak je RS zprofanovaná, pro mě je to auto, které bych chtěl jednou vlastnit. Byla to dlouhou dobu nejsilnější a nejrychlejší Škodovka a i teď je nejkrásnější. A pokud se tomuhle auto někdo posmívá, tak jen proto, že by ho chtěl , ale protože ho (ať už z jakýhkoliv důvodů) mít nemůže, alespoň ho pomlouvá. Protože ten, kdo má devětsetjedenáctku bude těžko navštěvovat škodovácký server, aby se tam posmíval Oktávce. Takže dle jednoho starého arabského přísloví (pes štěká, ale karavana jede dál), se raduj z toho, že máš nejkrásnější a téměř nejsilnější škodovku všech dob a užívej si jí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
merline,odkud jsi? A uz mas auto doma?

Jinak nema cenu debatit o radosti z jizdy,benal je proste zabavnejsi! :palec:

A zatah u 2.0 FSI nad 4 tis.ot.je famozni! :) ale ja mam 4x4 a ta je zprevodovana vic do sily.

Bydlím kousek od UL. Auto ještě nemám (čekám na přední nárazník ze škodovky - neměli ho na skladě a vyrobit ho moc nepospíchají), ale už se na něj těším jako dítě na prs :) . Takže ještě tak měsíc vydrž a pak můžeme debatit o stošest :) .

Ty máš Skauta?

P.S co je benal? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jezdím s 2,0 FSI už rok a půl a musím říct, že spokojenost maximální. Není to autíčko na závodění, ale spíše takový rychlejší rodinný vůz. Jakmile se potřebuji zařadit z připojovacího pruhu do pravého, dám tam za tři, šlápnu na to a tahá to neskutečně (neplatí to jen pro trojku, ale i na dvojku nádherně tahá), během chvíle mám ze 40 km/h klidně 100 km/h, na trojku se to dá krásně tahat až do 140 km/h mám odzkoušeno. Opravdu zbožňuji, jak se tento benzín dá vytáčet a stále je dynamický (od 3500 ot/min=neskutečný zátah). Pokud opravdu nedosáhnete těch 6000 ot/min. Jinak co se týče TDIček, ty s úspěšností pořád nechávám za sebou. Jedině, kdy mě oni trhnou, tak do strmějšího kopce, ale to je jasné, jelikož TDI je dělaný více do síly. Také jsem se naháněla s Audi 6 měl na sobě napsané 2,5 TDI, v pohodě jsem se za ním držela, ten musel být vzteklý :D no a jednou jsem se zkoušela nahánět se Superbem V6 tak to už se opravdu nedalo. Jako s tímhle autem natrhnete prdel většině Audinám, Škodovkám, VW, na co opravdu nestačí, tak to jsou už o dost citelně vyšší kubatury jako 3,5 a výš.

Jinak co se týče motoru, tichý, kultivovaný, jedu po dálnici 130-160 km/h ten motor jakoby tam vůbec nebyl! Vůbec ho neslyším, ani výfuk nedělá rachot, prostě nic. Jakmile na něj šlápnu a zrychlím, tak se z něj stává ďábel, neskutečně svižné, to auto prostě ožije! Pak dojedu do úseku, kde se jede třeba 70 km/h, jízda při takové rychlosti je pro mě pak po té svižné opravdu nudou :D no a jak dojedu do míst, kde se jede 50 km/h to mi připadá, že skoro stojím :D než jedu. Dlouhodobě se mi spotřeba ustálila na 7,2 km/h asi tak po 10 tis km. Většinou s tím jezdím po městě a denně do školy mezi dvěma městy 30 km od sebe vzdálenými. Poměr pak městský provoz a mezi městy je 2/3 ku 1/3. Kdysi jsem četla na serverech, jak strašně tohle auto nežere 12,5 litrů a tak, celkem jsem se toho bála, ale není to pravda. Takový velký žrout, jak všude avizovali, to opravdu není :)

Akorát co mě za tu dobu štve, tak jsou ty pomalé auta v městském provozu přede mnou, oni než se od těch semaforů rozjedou, to trvá, musím ty koníky pod kapotou hodně omezovat, abych neskončila někomu v zadku :D

Editováno: , autor: sweet22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hle Merlin je z Ústí nad Labem!!! :D nemáš náhodou stříbrnou O II Combi 2.0 FSI??? :)

Nemám :p

Koukám, že to čteš jako já, napřed se na něco zeptám a pak si teprve všimnu, že je to nad tím napsaný chichi.

Čekám na ten nárazník a budu mít červenýho liftbacka - O II 2,0 FSI souhlasí.

Zatím ještě jezdím OI 1,6 modrá metla.

Ale už jsem fakt nadrženej........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nj.... sry... už jsem si to teď přečetl.... ale tady nikomu spam vadit nebude, sem nikdo moc nechodí :D do tohoto vlákna myslím ;)

no až budeš mít auto v cajku, tak chci předváděčku...ve 2.0 FSI 4x2 jesm ještě nejel... zajímá mě, o kolik je to žívejší jak můj Scout :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...