Přejít na obsah

HELP problem s motorom


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

pocas jazdy ked som presiel po kanaly silno sa auto zatriaslo a zacalo mi silne dymit s vyfuku(husty biely smradlavy dym)....rozosvietila sa kontrolka EPC a motora, zacal klepat ma divny zvuk..... HEEEELP....po vypnuti zacal normalne bezat a zase po 50m zacal zase ten biely dym a to iste kontrolky a klepanie :disgust: co tomu moze byt ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ťažko povedať, skús skontrolovať podvozok, či tam nei je nejaké viditeľné poškodenie. Čo rozumieš pod tým, že "prešiel po kanáli a auto sa zatriaslo"? Skús to popísať obšírnejšie, takto to môže byť hocičo.

proste tam bol kanal klasika z deklom...a presiel som po nom dost rychlo az sa auto otriaslo..nevsimol som si ho :angry:

zacalo najprv strasne dymyt z vyfuku husty biely smradlavy dym.... a potom sa motor zacal klepat a svietia kontrolky EPC A kontrolka motora.... po chvily to prestalo a isiel som normalne a po 50m zase to iste :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nechýbal na tom kanáli poklop? Naši tmavý spoluobčania ich totiž radi odnášajú do zberu...

V každom prípade, skontroluj podvozok, či si náhodou o niečo nezavadil. Biely dym z vyfuku nie je dobre znamenie, znamena spaleny olej.

toto som vycital....

Hustý biely dym znamená, že do spaľovacieho priestoru uniká voda z chladiaceho systému

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat :angry: na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK :angry: .....

ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat :angry: na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK :angry: .....

ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda :angry:

tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat  :angry:  na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK  :angry: .....

ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda  :angry:

tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas.

ja som im dal suhlas na vymenu tesnenia pod hlavou....hovoril ze rozobratie a zlozenie cca 10hod :disgust: ....+ robota + tesnenie 1400SK + pasta tesniaca cca 900SK + uprava hlavy 700SK .....pocitam 6000SK...a dufam ze to je len to tesnenie a nie prasknuta hlava motora :angry:

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat  :angry:  na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK  :angry: .....

ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda  :angry:

tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas.

ja som im dal suhlas na vymenu tesnenia pod hlavou....hovoril ze rozobratie a zlozenie cca 10hod :disgust: ....+ robota + tesnenie 1400SK + pasta tesniaca cca 900SK + uprava hlavy 700SK .....pocitam 6000SK...a dufam ze to je len to tesnenie a nie prasknuta hlava motora :angry:

tak to ta sklamem bude to viac ja som ratal menej hodin. 1h=+- 450sk a ked som to zratal tak to vychadza 7,5t a ver tomu ze oni sa priblizia k tej odhadovanej cene :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale takato chyba na HTP ma dost sklamala myslel som si ze je to skoro bezproblemovy motor.....

Ked sme to dnes nastartovali a dymilo sa aj z motora len sme nevedeli odkial :angry:

dal som to do servisu skoda len preto lebo davaju zaruku 6 mesiacov...

Editováno: , autor: TiGeRZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu :(

To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu  :(

To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

pracujes v servise ? na kolko by vysla vymena tesnenia ? duuuufam ze to bude len to tesnenie :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu  :(

To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu  :(

To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly.

U starsich verzi fabii 1.2 HTP 47kW ten rozvodovy retaz muze preskocit, vetsinou o jeden zu a tim padem se ohnou pouze ventily diky hydraulickym zdvihatkum, nicmene uz jsem to tady na foru jednou psal.Pri tom preskoceni, se pak meni ty lyziny, davaji se tam delsi a tim padem by to uz nemelo preskocit. Skodovka se z toho poucila a ted se ty lyziny delaji uz delsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu  :(

To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout.

Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen.

Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=0entry363530

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík.

Jinak jen tak pro informaci jak se na HTP nastavujou rozvody? Jsou tam něaký drážky do ktrejch se dá pravítno, nebo značky...?

u fabie 1.2 HTP 47kW na vackach jsou krytky, ktere jsou zajistene 6tkou srobem, krytky se musi vydelat a na vackach jsou drazky, do kterych se vsune pripravek 2x, pak se vysroubuje snimac otacek, ktery je umisteni vzadu jek je saci potrubi a zajisti se pripravkem setrvacnik, ale tyto veci jdou udelat i bez pripravku, kdyz si to oznacis. Pokud sundavas vyko rozvodu, jsou tam dve ozubena kola, ktere jsou oznaceny ryskami, ktere museji byt naproti sobe, tim pak jsou rozvody nastaveny. Nic na tym neni je to jednoduch, "je to jako motor z motorky". Je to v podstate jednoduchej a vykonej motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...