TiGeRZ Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 pocas jazdy ked som presiel po kanaly silno sa auto zatriaslo a zacalo mi silne dymit s vyfuku(husty biely smradlavy dym)....rozosvietila sa kontrolka EPC a motora, zacal klepat ma divny zvuk..... HEEEELP....po vypnuti zacal normalne bezat a zase po 50m zacal zase ten biely dym a to iste kontrolky a klepanie co tomu moze byt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Ťažko povedať, skús skontrolovať podvozok, či tam nei je nejaké viditeľné poškodenie. Čo rozumieš pod tým, že "prešiel po kanáli a auto sa zatriaslo"? Skús to popísať obšírnejšie, takto to môže byť hocičo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 2. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Ťažko povedať, skús skontrolovať podvozok, či tam nei je nejaké viditeľné poškodenie. Čo rozumieš pod tým, že "prešiel po kanáli a auto sa zatriaslo"? Skús to popísať obšírnejšie, takto to môže byť hocičo. proste tam bol kanal klasika z deklom...a presiel som po nom dost rychlo az sa auto otriaslo..nevsimol som si ho zacalo najprv strasne dymyt z vyfuku husty biely smradlavy dym.... a potom sa motor zacal klepat a svietia kontrolky EPC A kontrolka motora.... po chvily to prestalo a isiel som normalne a po 50m zase to iste Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 A nechýbal na tom kanáli poklop? Naši tmavý spoluobčania ich totiž radi odnášajú do zberu... V každom prípade, skontroluj podvozok, či si náhodou o niečo nezavadil. Biely dym z vyfuku nie je dobre znamenie, znamena spaleny olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 2. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 A nechýbal na tom kanáli poklop? Naši tmavý spoluobčania ich totiž radi odnášajú do zberu...V každom prípade, skontroluj podvozok, či si náhodou o niečo nezavadil. Biely dym z vyfuku nie je dobre znamenie, znamena spaleny olej. toto som vycital.... Hustý biely dym znamená, že do spaľovacieho priestoru uniká voda z chladiaceho systému Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 2. Březen 2007 Sdílet Vloženo 2. Březen 2007 Áno, môže to byť aj voda. Bez toho, že sa na to pozrie nejaký mechanik sa to obávam nebude dať vyriešiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 ece otazka sestra ma odtahovala s TT cca 25km...a cely cas som sa musel pretlacat zo servom nemoze mu to nejako uskodit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK ..... ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK .....ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 (editace) tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK .....ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas. ja som im dal suhlas na vymenu tesnenia pod hlavou....hovoril ze rozobratie a zlozenie cca 10hod ....+ robota + tesnenie 1400SK + pasta tesniaca cca 900SK + uprava hlavy 700SK .....pocitam 6000SK...a dufam ze to je len to tesnenie a nie prasknuta hlava motora Editováno: 3. Březen 2007, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 tak dnes som odvliekol auto do servisu a technik mi povedal ze mi zavola kolko to bude stat na papiery mam predpokladanu sumu co mi dali 10000SK .....ked to napichol na vag tak zistil chybu v 3 valci v zapalovani...tak to bude zrejme to tesnenie a unika do 3 valca voda tak pokial by to bolo len tesnenie pod hlavou tak 10t to nebude ale pocital by som tak 3-4t. aj ked clovek nikdy nevie co si servis vymysli preto pozor davaj a dva krat si rozmysli s cim im das suhlas. ja som im dal suhlas na vymenu tesnenia pod hlavou....hovoril ze rozobratie a zlozenie cca 10hod ....+ robota + tesnenie 1400SK + pasta tesniaca cca 900SK + uprava hlavy 700SK .....pocitam 6000SK...a dufam ze to je len to tesnenie a nie prasknuta hlava motora tak to ta sklamem bude to viac ja som ratal menej hodin. 1h=+- 450sk a ked som to zratal tak to vychadza 7,5t a ver tomu ze oni sa priblizia k tej odhadovanej cene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 (editace) ale takato chyba na HTP ma dost sklamala myslel som si ze je to skoro bezproblemovy motor..... Ked sme to dnes nastartovali a dymilo sa aj z motora len sme nevedeli odkial dal som to do servisu skoda len preto lebo davaju zaruku 6 mesiacov... Editováno: 3. Březen 2007, autor: TiGeRZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 inak olonzo to tu kedysi pisal ze tesnenia menia na MPI a neviem ci nespominal aj HTP. viem ze tam bol problem s napinakmi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 inak olonzo to tu kedysi pisal ze tesnenia menia na MPI a neviem ci nespominal aj HTP. viem ze tam bol problem s napinakmi. s napinkami ? co to je ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 inak olonzo to tu kedysi pisal ze tesnenia menia na MPI a neviem ci nespominal aj HTP. viem ze tam bol problem s napinakmi. s napinkami ? co to je ? U tech HTP 47kW se meni napinak retezu a meni se i lyzina, dava se tam delsi, aby nedoslo k dalsimu preskoceni retazu. Foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 a u htp 40kW Foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 pekny obrazok ...zase som o nieco mudrejsiii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout. Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 3. Březen 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout. Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen. pracujes v servise ? na kolko by vysla vymena tesnenia ? duuuufam ze to bude len to tesnenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout. Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen. Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout. Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen. Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly. U starsich verzi fabii 1.2 HTP 47kW ten rozvodovy retaz muze preskocit, vetsinou o jeden zu a tim padem se ohnou pouze ventily diky hydraulickym zdvihatkum, nicmene uz jsem to tady na foru jednou psal.Pri tom preskoceni, se pak meni ty lyziny, davaji se tam delsi a tim padem by to uz nemelo preskocit. Skodovka se z toho poucila a ted se ty lyziny delaji uz delsi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 3. Březen 2007 Sdílet Vloženo 3. Březen 2007 asi som tu jediny co mu idu na HTP menit tesnenie pod hlavu To uz jsem menil hodnekrat htp 47kW, ale kvuli tomu, ze tam byly preskocene rozvody, potkalo se to, a byly ohnute ventily ikdyz skodovka tvrdi, ze se pri preskoceni retazu, nemuzou ohnout. Ale u fabie htp 40kW se toto nekdy nestalo a ani snad nemuze stat, tesneni normalne vymen. Taky bych se divil kdyby u motoru se 4 ventilovou technikou při přeskočení nebo prasknutí řemné ventily s pístama nepotkaly. http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...=0entry363530 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Dík. Jinak jen tak pro informaci jak se na HTP nastavujou rozvody? Jsou tam něaký drážky do ktrejch se dá pravítno, nebo značky...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikosar Vloženo 4. Březen 2007 Sdílet Vloženo 4. Březen 2007 Dík.Jinak jen tak pro informaci jak se na HTP nastavujou rozvody? Jsou tam něaký drážky do ktrejch se dá pravítno, nebo značky...? u fabie 1.2 HTP 47kW na vackach jsou krytky, ktere jsou zajistene 6tkou srobem, krytky se musi vydelat a na vackach jsou drazky, do kterych se vsune pripravek 2x, pak se vysroubuje snimac otacek, ktery je umisteni vzadu jek je saci potrubi a zajisti se pripravkem setrvacnik, ale tyto veci jdou udelat i bez pripravku, kdyz si to oznacis. Pokud sundavas vyko rozvodu, jsou tam dve ozubena kola, ktere jsou oznaceny ryskami, ktere museji byt naproti sobe, tim pak jsou rozvody nastaveny. Nic na tym neni je to jednoduch, "je to jako motor z motorky". Je to v podstate jednoduchej a vykonej motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.