Přejít na obsah

Špatné startování (při vlažném motoru)


Johnny

Doporučené příspěvky

Ahoj! Pravidelně každých 13-15tis kilometrů se mi zanáší škrtící klapka (Projevuje se to neklidným chodem motoru po nastartování za studena) a rozsvědcují kontrolky motoru. Pravidelně to řeším, že si nechám klapku vyčistit a je pokoj. Před měsícem se mi ale začala stávat další věc, kterou jsem nejdřív já i servis považovali také za projev zanesené klapky. Pokud s autem zastavím (a mám už normálně ohřatý motor), tak po cca 25-40 minutách, když chci znovu nastartovat, motor nechytá (nebo jen s obtížemi a připadně pak chcípne). Prostě starter jede, ale motor nechytne. Pokud se mi tohle stane a nechám auto stát třeba ještě hodinu - motor úplně vychladne, jde nastartovat úplně v pohodě. V servisu mi vyčistili naposled klapku, s tím, že by to startování SNAD mělo být vyřešené. Ale dělalo to dál znovu. (V tomhle servisu mám docela pravidelné problémy :huh: (prostě aut.servis :( ) A protože mi tohle fórum už tolikrát pomohlo, obracím se s prosbou na Vás. Nevíte někdo co je mému autíčku? -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj! Pravidelně každých 13-15tis kilometrů se mi zanáší škrtící klapka (Projevuje se to neklidným chodem motoru po nastartování za studena) a rozsvědcují kontrolky motoru. Pravidelně to řeším, že si nechám klapku vyčistit a je pokoj. Před měsícem se mi ale začala stávat další věc, kterou jsem nejdřív já i servis považovali také za projev zanesené klapky. Pokud s autem zastavím (a mám už normálně ohřatý motor), tak po cca 25-40 minutách, když chci znovu nastartovat, motor nechytá (nebo jen s obtížemi a připadně pak chcípne). Prostě starter jede, ale motor nechytne. Pokud se mi tohle stane a nechám auto stát třeba ještě hodinu - motor úplně vychladne, jde nastartovat úplně v pohodě. V servisu mi vyčistili naposled klapku, s tím, že by to startování SNAD mělo být vyřešené. Ale dělalo to dál znovu. (V tomhle servisu mám docela pravidelné problémy :huh: (prostě aut.servis :( ) A protože mi tohle fórum už tolikrát pomohlo, obracím se s prosbou na Vás. Nevíte někdo co je mému autíčku? -_-

Ahoj . Možná jsem slepý, ale pokud nenapíšeš jaký máš motor , tak se ani na nic nemusíš ptát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj! Pravidelně každých 13-15tis kilometrů se mi zanáší škrtící klapka (Projevuje se to neklidným chodem motoru po nastartování za studena) a rozsvědcují kontrolky motoru. Pravidelně to řeším, že si nechám klapku vyčistit a je pokoj. Před měsícem se mi ale začala stávat další věc, kterou jsem nejdřív já i servis považovali také za projev zanesené klapky. Pokud s autem zastavím (a mám už normálně ohřatý motor), tak po cca 25-40 minutách, když chci znovu nastartovat, motor nechytá (nebo jen s obtížemi a připadně pak chcípne). Prostě starter jede, ale motor nechytne. Pokud se mi tohle stane a nechám auto stát třeba ještě hodinu - motor úplně vychladne, jde nastartovat úplně v pohodě. V servisu mi vyčistili naposled klapku, s tím, že by to startování SNAD mělo být vyřešené. Ale dělalo to dál znovu. (V tomhle servisu mám docela pravidelné problémy :huh: (prostě aut.servis :( ) A protože mi tohle fórum už tolikrát pomohlo, obracím se s prosbou na Vás. Nevíte někdo co je mému autíčku? -_-

a ked mas zohriaty motor vypnes a hned znova ho chces nastartovat chyti ? inak by to mohol byt aj cidlo teploty, len tie svietiace kontrolky mi tam nepasuju. inak asi bude treba zisti vagom co to hlasi ked svietia kontrolky. inak spominany motor mam aj ja, mal si s nim nejake problemy zatial ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj! Pravidelně každých 13-15tis kilometrů se mi zanáší škrtící klapka (Projevuje se to neklidným chodem motoru po nastartování za studena) a rozsvědcují kontrolky motoru. Pravidelně to řeším, že si nechám klapku vyčistit a je pokoj. Před měsícem se mi ale začala stávat další věc, kterou jsem nejdřív já i servis považovali také za projev zanesené klapky. Pokud s autem zastavím (a mám už normálně ohřatý motor), tak po cca 25-40 minutách, když chci znovu nastartovat, motor nechytá (nebo jen s obtížemi a připadně pak chcípne). Prostě starter jede, ale motor nechytne. Pokud se mi tohle stane a nechám auto stát třeba ještě hodinu  - motor úplně vychladne, jde nastartovat úplně v pohodě. V servisu mi vyčistili naposled klapku, s tím, že by to startování SNAD mělo být vyřešené. Ale dělalo to dál znovu. (V tomhle servisu mám docela pravidelné problémy  :huh:   (prostě aut.servis :( ) A protože mi tohle fórum už tolikrát pomohlo, obracím se s prosbou na Vás. Nevíte někdo co je mému autíčku?  -_-

a ked mas zohriaty motor vypnes a hned znova ho chces nastartovat chyti ? inak by to mohol byt aj cidlo teploty, len tie svietiace kontrolky mi tam nepasuju. inak asi bude treba zisti vagom co to hlasi ked svietia kontrolky. inak spominany motor mam aj ja, mal si s nim nejake problemy zatial ?

Když vypnu a znovu hned nastartuju, tak to chytne v pohodě. (Stejně jako, když je úplně studený). Dělá to jen po těch cca 25-40 minutách, když je motor trochu vychladlý. Kontrolky nesvítí! To bylo k tomu, že se mi pravidelně zanáší škrtící klapka (to kontrolky svítí) a já si myslel, že by to s tím mohlo mít souvislost. Potom co mi ale klapku vyčistily (a zhasly kontrolky) to dělá dál... Ale mimo tohohle problému a té klapky mi ten motor šlape pěkně... B)

Editováno: , autor: Johnny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mě napadlo: Někdy mi motor nakonec chytne, ale začne to škytat, volnoběžné otáčky vyskočí k 1500 ot/min a pak různě padají a buď to chcípne (a pak už nenastartuju vůbec a musím počkat až ten motor úplně vychladne) a nebo se mi podaří přidáním plynu jakoby překonat tu kritickou chvíli a pak se ten motor zklidní. Ale většinou mi to po těch 25-40minutách stání vůbec nechytne... Divné... :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ukáže to něco na Vagu? Nemám zkušenosti přímo s tímto motorem, ale na 1,4 50Kw mi podobné problémy dělala lišta na svíčkách. Co čidla teploty. To by se dalo asi i potěch 25 minutách vyčíst Vagem

No, kdybych měl já Vag, tak si z toho vytáhnu tuny údajů. Problém je, že ten aut. servis, do kterého jezdím neoplývá ani ochotou ani velkou zručností (jezdím tam na servisky, tak si tam nechávám případné závady odstranit, ale už jsem s nimi měl spustu problémů.) Vag podle mě ale nic neukázal, protože do něj koukali, když mi čistili tu klapku. Jejich odpověď byla, že to snad bylo tou klapkou, ale že neměli čas to víckrát zkusit, protože by museli vždycky čekat tu půl hodinu... :( Budu si muset v Plzni nebo okolí najít nějaký dobrý servis, kam budu moct přijít a říct jim vaše návrhy, jestli by se na ně nemohli podívat, protože tady, když se jim snažím s něčím poradit, protože to auto znám, koukají na mě skrz prsty...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ukáže to něco na Vagu? Nemám zkušenosti přímo s tímto motorem, ale na 1,4 50Kw mi podobné problémy dělala lišta na svíčkách. Co čidla teploty. To by se dalo asi i potěch 25 minutách vyčíst Vagem

No, kdybych měl já Vag, tak si z toho vytáhnu tuny údajů. Problém je, že ten aut. servis, do kterého jezdím neoplývá ani ochotou ani velkou zručností (jezdím tam na servisky, tak si tam nechávám případné závady odstranit, ale už jsem s nimi měl spustu problémů.) Vag podle mě ale nic neukázal, protože do něj koukali, když mi čistili tu klapku. Jejich odpověď byla, že to snad bylo tou klapkou, ale že neměli čas to víckrát zkusit, protože by museli vždycky čekat tu půl hodinu... :( Budu si muset v Plzni nebo okolí najít nějaký dobrý servis, kam budu moct přijít a říct jim vaše návrhy, jestli by se na ně nemohli podívat, protože tady, když se jim snažím s něčím poradit, protože to auto znám, koukají na mě skrz prsty...

nasiel by som dobry servis a obratil sa na nich nech urobia zakladne nastavenie klapky, popripade nech skusia vymenit to cidlo teploty. alebo sa spytat cim by to mohlo byt. kazdopadne to chce vag.

p.s. to vies servisaci si myslia ze su najmudrejsi a najchytrejsi, kam sa hrabu mechanici od ferarri na take ESA od skodovky :smich:lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urcite je to cidlo teploty riesil som to prednedavnom priznaky boli presne tie iste, co u teba, vag nic 147,-kc v mevek.cz poslu ti ho na dobierku. v servise tusim 1600,-kc robota asi na 15 min. cislo kodu 06a919501. pred montazou odpusti asi liter chlad. kvapaliny, alebo dokup g12 a potom dolejes :palec2:

Koukám na to čidlo na www.mevek.cz. To je originál Škoda? Protože já mám tady za rohem výborný krámek s díly škoda... tak se tam zajdu zeptat. Dyžtak si ho nechám poslat.. Moc si mi pomohl chlape! Vy všichni. Teď mě ještě bude čekat ta domluva se servisem, aby mi tam dali to moje čidlo (a budu doufat, že mi tam nenechaj to starý, tohle si nevemou a neřeknou mi, že tím to nebylo... :D ) Jako já bych rád našel nějaký dobrý servis, je fakt, že jsem na to měl už dva roky, co mám Fabii, ale bez doporučení je to těžké. To by člověk musel object spoustu servisů a v každém si nechat něco opravit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motor 1.4 16V AUA a BBY ma na ssacim potrubi zpetny ventil.

Gde je on umisteny to se da zjistit z ETKY. poz.8

Netesnost ventilu za horka muze dawat falesny vzduch na ssani i poruchy w praci motoru.

V servisu ne vsetcy mech vedi ze taky ventil existuje.

Vog

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urcite je to cidlo teploty riesil som to prednedavnom priznaky boli presne tie iste, co u teba, vag nic 147,-kc v mevek.cz poslu ti ho na dobierku. v servise tusim 1600,-kc robota asi na 15 min. cislo kodu 06a919501. pred montazou odpusti asi liter chlad. kvapaliny, alebo dokup g12 a potom dolejes :palec2:

Tak už jsem si z toho všimnul, že jsou to originální díly. :D Tak já to zkusím v tom krámu, pokud to nebude výrazně dražší, tak to tam koupím. Potřeboval bych to opravit ještě tenhle týden totiž...

Takže jde vyměnit jenom tahle jedna součástka? U jiného problému (s teplotní rafičkou) jsem četl, že se mění celý komplet vč.termostatu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemohla by v tom hrát roli taky lambda sonda.. Umí taky dělat pěkný problémi.

Myslím, že nejdřív zkusím vyměnit to teplotní čidlo a pokud by to nepomohlo, tak bych přemýšlel dál. Přecejen, to čidlo stojí oproti lambdě pár korun... :D Ale hlavně mi strašně pomohlo, že můžu přiject do servisu a říct jim konkrétně, co chci aby udělali. Znáte to, když máte 'nějakou' závadu, na kolik to vyjde, než to způsobem pokus-omyl objeví...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johnny: pokud bys chtěl vyzkoušet jiný servis, tak mohu doporučit Autostop v Kralovicích. Je to kousek od Plzně směrem na sever jako na Chomutov a tak. Sám tam jezdím ikdyž jsem z Rakovníka a to jednání tam bylo vždycky super.

Jo, do Kralovic občas jezdím. Díky moc! Nekdy to tam omrknu a připadně to ozkouším. :palec2: Do dobr0ho sevisu je 40km kousek. :D

Editováno: , autor: Johnny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejak sa mi nepaci to pravidelne zanasanie skrtiacej klapky :disgust::(:unsure::angry:

Palivovy filter je OK?

Palivo - ake tankujes?

Benzín beru 90% u OMW nebo Shellu. Pánové, já se tomu divil jako vy. Už mi to přetěsňovali apod. Ale nakonec to prostě, když mi to začíná za studena trošku škubat a rozsvítí se mi kontrolky, nechám vyčistit a mám pokoj. Než abych dával strašné peníze zase za to, že mi něco vymění apod. a bude to dělat pořád... Jak jsem tu pročítal fórum, tak s tímhle má problém docela dost lidí....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...