Publikováno Červenec 8, 200520 r Dnes mi dokončí chlapík montáž, budu podávat průběžně informace. Hlavně pro ty nedůvěřivce, co by si NIKDY plyn do auta nedali...
Červenec 8, 200520 r Autor Sehy: Olin ma kratase a pokud ma hudbu (bohuzel jsem jeho auto jeste LIVE nevidel) tak taky nevim kam by tu "bombu" dal... toroid... "Bomba" přece není třeba, nicméně pokud tam má hudbu, tak chápu že prostor je stísněný...
Červenec 8, 200520 r Nazýval bych to pravým jménem jak říká můj táta "kufr na hovno", ale podle mne je to u krátké fabky ideální místo pro hudbu.
Červenec 8, 200520 r U kombajna to akceptuji ale do krátký mě to příjde jako blbost nezustane skoro žádné místo,nehledě že známý prodával feluňu s LPG a měl docela problém to prodat i když auto bylo v cajku,byla krátká. Něco jiného je když je nádrž místo rezervy,ale to je zas o financích
Červenec 8, 200520 r U kombajna to akceptuji ale do krátký mě to příjde jako blbost nezustane skoro žádné místo,nehledě že známý prodával feluňu s LPG a měl docela problém to prodat i když auto bylo v cajku,byla krátká. Něco jiného je když je nádrž místo rezervy,ale to je zas o financích kam dáš pak rezervu
Červenec 9, 200520 r Olin: Jsou prece spreje na opravu pneumatik ne??? Ja jsem jeden takovej dostal rovnou ve vybave i s rezervou
Červenec 9, 200520 r Ale rezerva je povinna vybava auta Takze sprej ti je k hov.u !!Teoreticky Dnes už se některá auta prodávají bez rezervy. Tuším ta sada na opravu může nahradit rezervu, ale v tomhletom nemám přesné info. Ale například BMW dodává některé nové modely na runflat (doufám že se to tak píše) pneumatikách a není v nich rezerva a snad ani spray.
Červenec 9, 200520 r Skoda nabízí za příplatek paket na opravu pneu a techničáku je vyjímka schválená takže rezervo nejní
Červenec 9, 200520 r Plyn do MPi budiž, ale kdo má víc než dvojici ventilů na válec, tam bych plyn nedával. Měli jsme to kdysi v práci ve Formanu a byli s tím hrozné problémy. Osobně bych si to do auta nedal.
Červenec 9, 200520 r Já proti plynu nic nemám. Měl jsem ho kdysi ve š105. Kámoš ho má ve feldě mpi a je spokojenej. Hodně záleží na značce zařízení a na tom kdo ho montuje no a hodně zaleží co do toho čepujete. Rozhodně se vyhýbat pojízdnym nápadně levnym pumpám. Mě chvilku trvalo než jsem našel tu co mi vyhovovala. Mám kratkou fabii a ten kufr na plyn není dělanej,ale není to zas tak tragicky. Pořizovací cena je tragičtější. Na fabii to pod třicet tisíc nejde. To už si musí zpočítat každý sám jestli se mu to vyplatí.To je jediný důvod proč se plynu do fabie prozatím vzdávám. Ale jedno na plynu je nádhera a to plná nádrž je o proti benzínu za hubičku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Červenec 9, 200520 r Autor Plyn do MPi budiž, ale kdo má víc než dvojici ventilů na válec, tam bych plyn nedával. Měli jsme to kdysi v práci ve Formanu a byli s tím hrozné problémy. Osobně bych si to do auta nedal. Nevím proč mám pocit, že jsem nikdy o formanovi 16V neslyšel. Aspoň tak jsem příspěvěk pochopil. Víceventilové motory nemají problém s LPG, spíš naopak, navíc se plyn stejně vstřikuje do sání před jeden/dva ventily, nikoli do ventilu, takže fungovat to musí v každém případě perfektně. Jinak hlasy "nikdy bych si to do auta nedal" zaznívají právě od těch, co to nemají nebo neměli možnost s tím nějakou dobu jezdit a hlavně na tom taky hodně ušetřit. Když už s tím někdo problém má, tak se dá VŽDYCKY řešit, aspoň pokud to dělá člověk co tomu rozumí. Samozřejmě je pro Fabie lepší kontinuální nebo sekvenční vstřik, ale ani s podtlakovým systémem NENÍ problém, pokud přestavbu dělá člověk, co rozumí své práci.
Červenec 9, 200520 r Autor Potom napíš, čo to bude stáť CZK. Koľko spravíš ročne km? Ročně najezdím průměrně 20tis km, při ceně přestavby 29000Kč na sekvenční vstřik, cenách LPG 12,2 a benzínu 28,3 (aktuální ceny u nás) to mám zaplacené za 1 rok a 4 měsíce, při mé spotřebě 7l/100km se dostávám na cca korunu na km. Mohl jsem mít jednodušší podtlakový systém za 24500, ale volil jsem raděj vstřik už kvůli možnosti pozdější demontáže v případě že auto budu chtít prodat a namontovat si ten systém do nového auta.
Červenec 9, 200520 r Autor U kombajna to akceptuji ale do krátký mě to příjde jako blbost nezustane skoro žádné místo,nehledě že známý prodával feluňu s LPG a měl docela problém to prodat i když auto bylo v cajku,byla krátká. Něco jiného je když je nádrž místo rezervy,ale to je zas o financích Rozumný člověk si pochopitelně nechá namontovat toroid, u solidní firmy bude cena stejná jako při válcové nádrži, takže to není o penězích. Akorát mě možná bude stát nějakou stovku dojezdové kolo z vrakoviště, případně sada na opravu pneu (sprej). Tu feldu nechápu. Naopak auto s LPG má určitě větší cenu a bude na koupi zajímavější než bez, zvlášť při těchto cenách PHM.
Červenec 9, 200520 r Plyn do MPi budiž, ale kdo má víc než dvojici ventilů na válec, tam bych plyn nedával. Měli jsme to kdysi v práci ve Formanu a byli s tím hrozné problémy. Osobně bych si to do auta nedal. Nevím proč mám pocit, že jsem nikdy o formanovi 16V neslyšel. Aspoň tak jsem příspěvěk pochopil. Víceventilové motory nemají problém s LPG, spíš naopak, navíc se plyn stejně vstřikuje do sání před jeden/oba ventily, nikoli do ventilu, takže fungovat to musí v každém případě perfektně. Jinak hlasy "nikdy bych si to do auta nedal" zaznívají právě od těch, co to nemají nebo neměli možnost s tím nějakou dobu jezdit a hlavně na tom taky hodně ušetřit. Když už s tím někdo problém má, tak se dá VŽDYCKY řešit, aspoň pokud to dělá člověk co tomu rozumí. Samozřejmě je pro Fabie lepší kontinuální nebo sekvenční vstřik, ale ani s podtlakovým systémem NENÍ problém, pokud přestavbu dělá člověk, co rozumí své práci. Tak jsi to pochopil přesně naopak, ale to nevadí. Jen jsem chtěl ještě dodat, že motor skončil v cca 120 tkm s prasklým blokem. Údajně to bylo právě kvůli plynu, protože se motor při spalování plynu více hřeje (podotýkám, tak mi to bylo řečeno) Po výměně polomotoru se tam už plyn zpátky nedával. Montáž plynového zařízení prováděla odborná firma, která funguje dodnes.
Červenec 9, 200520 r pava: Tak to nechápu, vím že problem plynu je, že nemaže. Ale že by to víc hřálo, když to má (aspoň myslím) oktanu se mí zdá jako dost veklá blbost.
Červenec 9, 200520 r Autor Scully: to není problém, ale vlastnost. Nicméně nemá na nic vliv Možná že plyn (má 100 oktanů) víc hřeje, ale chladící soustava to bez problému vyrovná, ani já,ani nikdo okolo, kdo má LPG v autě, nepozoruje zvýšení teploty na teploměru.
Červenec 9, 200520 r Já jednou koupil Fábii MPi s plynem.Měl jsem problémy,hádaly se ŘJ.Motorová se házela do nouzáku.Neřešil jsem to,jezdil jsem na plyn.Výkonový rozdíl skoro zanedbatelný,úspora velká.Vcelku nemám nic proti,pokut se to dobře udělá a samo se vstřikem
Červenec 9, 200520 r Sehy: Že to nemaže má myslím vliv nato že se ti to muže zadřít (v horizontu -+100 000km). Proto se doporučuje po ujetí nadrže jet i nějakej ten kylák normálně na benzín. No a s tím přehříváním, sem si ještě vzpoňel na kamáráda v eskortem 1.6 na LPG. No a ten když tomu motoru hodně dával, tak po zastavení, motor ještě běžel i po vypnutí zapalování. no a dělá to jen na plyn. Bude to nejspíš zpusobený tím, že ten motor není ulně v pořádku, ale uvádím to jen jako takovou perličku.
Červenec 9, 200520 r Autor Scully: U vstřikovaných verzí jde motor po nastartování určitou dobu na benzín (podle systému). Motor se nemůže zadřít když se jezdí na plyn, protože plyn resp. benzín není v motoru určený k mazání. Na to tu máme olej. . Plyn je sice sušší, ale ventilům moderních motorů to neuškodí (nebavíme se o motorech škody 120 apod.)
Červenec 9, 200520 r No já nevím, z čím se setkal, tak to tu píšu. Jinak znám i lidi co plyn používají bez problému a neměnily by. Já osobně s ním problém nemám, a kdyby se mi vyplatil tak bych do něj třeba i šel, jenže by se mi vzhledem k ujetým kilometrum nikdy nezaplati.
Červenec 9, 200520 r ako je to so skrtiacou klapkou ? ten plyn to "neznecistuje" ?? neodchadzaju lambda sondy ?? alebo su to zase nejake povery...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.