Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/13/11 v Příspěvky
-
jediná možnost je, že si koupíš auto, který tento rám má z výroby a má ho zapsaný v TP, pak budeš mít ochranu před zvěří1 bod
-
Jasně,někdo jezdí jako prase,tak to rychle odrovná,ale to bude u těch turbín dle mně sotva pár procent.Asi škodovka něco podcenila...Nemyslím,že u jiných automobilek je to jiné.Prostě nový výrobek,musí se časem vychytat problémy,bohužel tady asi zásadnější,nicméně to 1.2 TSI jede fakt pěkně. Kdyby ta moje FI nebyla taková nespolehlivá,tak jsem si na FII TSI nějaký ten pátek počkal... Jinak s tím posledním odstavcem souhlasím,já vlastně doma i v práci jezdím pořád škodovkama (od 120,přes Formana,Felicie,Fabie I a II až teď k té OII) a různých poznámek o nich jsem si už užil dost.Nejspolehlivejší byla Felicie,jak soukromá tak služební v práci (ta měla najeto 281 000 km jenom po Praze - kromě kroze karoserie a běžných věcí,byl výměněn akorát:startér,alternátor,chladič,snímač otáček a ke konci začala žrát olej). Ale to už jsme off topic.1 bod
-
majbo,u auta který nekupuješ nový,nikdy nevíš kdo a jak s tím jezdil,to je mi jasný. Má to záruku,když se něco vysype,tak se holt budou snažit,no. Není to zdaleka první "roční" auto co jsem takhle já,nebo brácha koupil,problémy nikdy nebyly.S tímto uvažováním bys nikde ani neprodal svoje auto,až ti doslouží,nikdo by ho totiž nekoupil. Prostě nebudu čekat,až se ta 1.2 vychytá. K objektivitě SM: názor nechť si udělá každý svůj,ovšem redakce SM je neustále napadána,že škodovkám nadržuje,tak nevím,jakou kampaň myslíš. Mně zrovna ta 1.4 16V,sice s výkonem 74 kW,pěkně vypekla,už v ní nemám důvěru a proto jsem přemýšlel o TSI.Jezdím s ním v práci a je to pěkný svezení. Běžný člověk nemá šanci,když nezná někoho informovaného v automobilce nebo v servisu,zjistit si něco o nadměrné,nebo jakékoliv poruchovosti nějakého konkrétního motoru. Mám s tím osobní zkušenost z několika škodováckých autosalónů,nic nevědí,všechno je OK a o přístupu a "umění" jejich servisu je škoda mluvit...a nakonec z nich vypadne,že např. to odcházející turbo u 1.2 TSI je častá závada. Tak co si o tom mám myslet? Zde na foru jsou tuším zatím tři případy,ty víš kolik jich je ve skutečnosti ze všech vyrobených TSI?1 bod
-
Tak u nás se ho prodá určitě míň,ale vyrábí se přece jenom o nějaký ten rok déle než 1.2 TSI. A Octavia je roční referenční vůz přímo z fabriky,má najeto necelých 12 000 km (záruka je na 4 roky nebo 120 000 km) a za ty prachy (375 000 Kč) bych ani neměl uvažovanou Fabii Combi Elegance 1.2 TSI 77 kW.1 bod
-
No za rok vystřídat tři typy turbodmychadel,no potěš koště...Moje dilema,kdy koupit Fabii Combi 1.2 TSI 77 kW,se dnes vyřešilo,koupil jsem roční Octavii 1.4 TSI 90 kW a je vymalováno. Doufám,že s tímto motorem nejsou takové problémy,jako s některými 1.2 TSI.1 bod
-
-1 bodů
-
Zákazníci si mohou nový akční model Fabia Monte Carlo objednávat od února 2011. Zdroj:http://www.skoda-auto.cz/CZE/news/info/news/News/Pages/2011_07_akcnimodelFabiaMonteCarlo.aspx-1 bodů
-
Vysoký posaz v FII mi vadí,připadám si jak v dodávce,jezdím v ní každý den už rok a stejně si na to nemůžu zvyknout,dále není regulace intenzity podsvícení osvětlení přístrojové desky - bílé podsvícení je super,ale na můj vkus to svítí moc,ty dva kastlíky před spolujezdecem jsou taky nic moc,úplná ubohost jsou vnitřní kliky na otevíraní dveří,ten plastovej bazmek se tam vrklá,ty FLAT stěrače,nebo jak se tomu nadává,jsou v zimě málo učinné oproti normálním,v combi už nejsou v kufru za zadním podběhem ty zakrytované přihrádky,otevírání nádrže klíčem... Na FI je dost nízko utopené ovládání klimatizace(topení),malá vnější zpětná zrcátka (o tom pravém ani nemluvě - ten idiot co to schválil by potřeboval profackovat),řekl bych i tvrdší podvozek (ale to možná může být věcí konkrétního vozu),vepředu není kam dát 0,5l PET lahev,kapsičky ve dveřích jsou úzké,přes levý přední sloupek není dobře vidět do některých levých zatáček(to se částečně týká i FII,ale to je asi dnes u skoro všech moderních aut)... To je asi tak všechno co mě zrovna napadá.Na každým autě se něco najde,co někomu nebude vyhovovat a jinému ano. Á,koukám,že kolega boiler se tady vytasil s velkým poklesem cen a nárůstem výbavy,to má ovšem svatou pravdu.-1 bodů
-
No vidíš,já mám "jenom" 174 cm a sedí se mi lépe v jedničkové Fabii (tam teda nemám sedačku úplně dole jako v FII - a to jsem ještě zapoměl,že z FII je blbě vidět na některé semafory,když se stojí jako první...).V FII by ta sedačka přece jenom mohla jít ještě kousek níž.-1 bodů
-
To je škoda, no uvidím příští týden, až si Octu vyzvednu u prodejce. Ta správná teplota by mě taky zajímala. Toto mi odpověděl kolega Maverick v sekci FII motor 1.2 TSI. Nicméně jsem teď poslal dotaz mailem do škodovky, tak uvidím co odpoví. K té vodě, někde jsem tady četl, že ten teploměr vlastně ukazuje pořád 90st., i když skutečná teplota může být o pár stupňů vyšší.-1 bodů
-
No to jo,při tvé výšce a zdvižené sedačce...já bych si tam ovšem připadal jako bych seděl na hajzlíku.-1 bodů
-
di brepto de o to že jsem to neměl rozobraný " tak nevým zda je to nebo to ono " jinak nešikovný nejsem když jsem přehodil vnitřnosti motoru felicie do jiného bloku a maká už 7 let go motoru zetor crystal a před lety jsem byl kouzelník ale bejvávalo :-) bych mohl vyprávět " prostě jen jestli to je ono se vý že vyměním obě ale je to ono ??ů-1 bodů
-
-2 bodů
-
bojlere,nevíš něco víc o normální Fabii MR2012 (tím myslím neakční modely)? Na webu škodovky,kromě ekoteroristické verze a Scoutu,nic nepíší o nějakých dalších změnách-2 bodů
-
-2 bodů