Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/31/11 v Příspěvky

  1. -> bikeone Jako by nestačilo za jaký ceny koncern prodává evropskou produkci v Evropě a v USA. Prostě akcionáři jsou nenažraný a odnáší to zákazník.
    1 bod
  2. BRAVO, PROJEVIL SES JAKO VSKUTKU OBJEKTIVNÍ DISKUTÉR ad a) O (ne)plnění zákonných nároků na opravu se tady vede sáhodlouhá debata, jen někdo její důvody absolutně odmítá vidět a chápat. Kdyby bylo všecko okamžitě napraveno, jak káže zákon, debata v takovém duchu by se nikdy nerozběhla - každý by se rozplýval nad ochotou v záruce odstraňovat každý prd... ad b ) že by výrobce neměl informace od servisů, co se skutečně děje v autech potom, co opustí brány fabriky vůbec nemám žádné iluze. A myslím že nikdo z přítomných. ad c) neboj se, rámcovou představu má téměř každý soudný a logicky uvažující člověk. Krom toho je zde spousta lidí ze sféry dodavatelů, subdodavatelů a sub-subdodavatelů, kteří vědí, kolik dostane která firma za komponent - samozřejmě ne u všech dílů, ale cena materiálu a práce je známá. Stejně tak lze najít podklady pro porovnání nákladů na vývoj, testy ( právě na testy ) a celé zavedení výroby včetně dopravy a on-line dispečingu. ad d) neboj, VŠE lze vyčíslit. A máš pravdu, já nad vším přemejšlím a snažím se vyvozovat logické závěry - zatímco ty tady pouze pudově reaguješ...
    1 bod
  3. Rumík - KLÍÍÍÍÍDÉÉÉÉÉK, to přirovnání s vopicema bylo jen ilustrativní - aby se zdůraznil přístup ŠA potažmo koncernu VW vůči zákazníkům... Prostě zákoš se (podle názorů prezentovaných interně a jak vidno z argumentace diskutéra Bikeone i veřejně personálem koncernu) nemá vůbec co zajímat o to, co se děje pod kapotou ať se děje co se děje - pokud auto jede... A ptáte se proč? Přece protože i když auto je zákazníkovým majetkem, za který vysolil nemalou sumu oběživa, je mu podle mínění výrobce absolutně ho*no po tom, z jakého materiálu a od jakých výrobců subkomponent je tento draze zaplacený kus majetku vyroben/smontován... A to i přestože tyto součásti jsou kriticky důležité pro bezpečnost a spolehlivost funkce daného předmětu - zde motorového vozidla. Na této funkci samozřejmě závisí i spolehlivost uspokojení potřeb zákazníka, za které si koupí vozidla zaplatil a v některých případech i bezpečnost jeho a jeho blízkých. Jenomže - kdyby se na veřejnost dostaly informace KDO koncernu dodává ty které díly, tak by se náhodou některý zákazník mohl dopátrat i toho, KOLIK za tyto součásti koncern skutečně platí... Ve finále by se pak náhodou mohlo ukázat, jaká je skutečná výrobní cena auta - a jejím porovnáním s cenou prodejní by pak mohly vzniknout případně i společenské nepokoje vedené zákazníky koncernu... Kdy už si konečně lidstvo zapamatuje, že skutečná výše zisků vlastníků jakékoliv společnosti je jejím nejpřísněji střeženým "firemním tajemstvím" ??? A všecky možnosti, které by mohly vést k odhalení skutečné výše těchto příjmů je nutno co nejpřísněji mařit a postihovat?
    1 bod
  4. Zdravím, mam taky OII 2,0 TDI 103kW, typ BKD,naj. 135tis.,r.v. 2005 taky se stejným výše popsaným problemem, měl jsem to na 3 diagnostikách a všechny napsaly 0 zavad. Mě to třeba uděla, když přijedu domu a na druhy den chci nastartovat tak to nechce chytit, když auto stoji 2 a více dnu startne bez problemu, problem se objevi 1x do měsice. Ted auto stalo 2 tydny a chytlo hned. Diky za případne rady a poznatky. Medicek007
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...